Skocz do zawartości

dgkm1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dgkm1990

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dgkm1990

0

Reputacja

  1. Cała głowica była robiona wraz z frezowaniem gniazd wtryskiwaczy. Zrobiłem na tym 25000km. A czy uszczelnienia pompowtryskiwacza mogą być przyczyną??
  2. Potrzebuję waszej pomocy. Półtora roku temu robiłem regenerację 4 pompowtryskiwaczy z powodu ich wyeksploatowania, auto było bardzo mułowate i przejeździłem bez problemowo jakieś 13 miesięcy. Jakoś od pewnego momentu mam specyficzne objawy na 1 cylindrze (apropo rozumiem że 1 cylinder jest od rozrządu??). Gdy auto jest zimne i zimno jest w otoczeniu pali na dotyk, brak objawów i problemów wszystko gra. Problem zauważyłem jak jest ciepło na powietrzu lub np ogrzewany garaż, auto zapala, nierówno pracuje i puszcza dyma ale potem już nie dymi i się stabilizuje. Auto jedzie bez problemów ma moc itp. Gdy osiągnie temperaturę 85C płynu chłodniczego wg VCDS zaczynają się problemy, zaczyna telepać silnikiem w taki sposób że aż trzęsie całą budą ale chodzi a obrotomierz stoi, mówię tu o biegu jałowym. Podczas jazdy wszystko ok. W momencie objawów bieg jałowy: Blok 13 1: 2,85 2: -1,41 3: -1,06 4: -0,35 Blok 23 1: -92 2: -50 3: -45 4: -55 Gdy dodam gazu do 3200rpm Blok 13 stabilizacja w granicach -1 do +1 Blok 23: 1: 60 2: 0 3: 2 4: 6 Odpuszczenie gazu i znów pomalutku dąży do wartości granicznych. Czy wymiana uszczelnień może pomóc czy pompka nr1 jest już na 100% do wymiany. Proszę o radę jak wy to widzicie, auto jeździ, pali na dotyk tylko to wkurzające na rozgrzanym bujanie, aż wstyd kogoś wozić. Prze gazówka do 3500 rpm i problem znika na 30 sekund ale szybko wraca.
  3. Klubowicze mam problem od jakiegoś czasu borykam sie z problemem aktywacji świateł dziennych tzn tryb skandynawia w moim B7 2.0TDI s-Line 2005 rok mam sterownik High 8E0 907 279 J i komputer nie przyjmuje kodowania 00002 ani też 00004. A najciekawsze jest to że mogę zakodować (00001, 00003, 00005). Proszę o jakąś wskazówkę czego tam może brakować.
  4. Panowie pojawiła się u mnie w rodzince B7 2.0TDI 2005 BLB no i średnie spalanie wyszło mi 10 litrów/100km czy to nie za dużo??? Trochę trasy i miasta. Ogólnie rzecz biorąc FIS pokazuje 11l/100. Staram się jeździć spokojnie i płynnie ale ciężko zejść niżej. Zainteresowało mnie jeszcze to że gdy poruszam się na wyższych obrotach to komputer pokazuje spalanie bardzo małe 4l/100 a gdy jadę poniżej 2000obr/min 25-40l/100km.czy macie tak samo?? Czekam na wasze opinie.
  5. Witam nadszedł czas pożegnania z moją B5 i prawdopodobnie zagości B6 jednak nie mając odpowiedniej ilości postów poinformuje w moim temacie o sprzedaży tej oto Audi A4. Jeśli są pytania chętnie na nie odpowiem, cena dla forumowiczów do niewielkiej negocjacji lecz tylko dla was dorzucam na dzień dobry zestaw felg Alu oryginalnych audi wraz z oponami Hankook w idealnym stanie jak na zdjęciach na początku tematu. A oto link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/show?id=C21919383&preview=1 POZDRAWIAM :>
  6. Witam ja mam podobny problem lecz długo do tego dochodziłem i nie doszedłem . Kąt jest ok, świece nowe, filtr paliwa nowy, akuś nowy. Rano idę do garażu wsiadam przekręcam kluczyk grzeją się świece i gasną muszę czekać aż zgaśnie kontrolka AirBag inaczej ciężko pali, to samo jeśli się zapomnę i już jest długo po zgaszeniu się kontrolek silnik ciężko załapuje. Jesli kontrolka zgaśnie przekręcę łapie na strzał. Do dziś nie wiem co to jest. Słychać w tym czasie jak cyka jakiś przekaźnik. Jeśli jest ciepły problem jest inny nie zapala idealnie w żadnym przypadku oprócz jednego. Wsiadam przekręcam i nie mogę czekać na zgaszenie się żadnych kontrolek tylko od razu rozruch i pali od strzała. Nie mam pojęcia myślałem nad pompą wtryskową ale wydaje mi się że problem leży po stronie elektroniki. Czekam na waszą podpowiedź bo ręce opadają a nie chce inwestować w regeneracje która może nie przynieść efektów.
  7. Koledzy mam problem ze skrzynią ciężko wchodzi mi bieg wsteczny, szukałem przyczyny w poduszkach pod skrzynią i silnikiem wszystko ok. Sprzęgło wydaje się być również w niezłej kondycji (nic nie szarpie, itp) ogólnie problem tkwi tylko w biegu wstecznym jak już raz go wrzucę i wybije to następnym razem wchodzi już bez problemu aż do pokonania paru km i już stawia opór (niekiedy trzeba się nieźle namęczyć). Od dołu zauważyłem że mam duży luz na drążku przełączania (8D0711613A). Powiedzcie czy zostaje tylko ASO. Nigdzie tego nie umiem dostać. Olej w skrzyni na odpowiednim poziomie. Mile widziane każde pomysły, nie wiem czy to może być przyczyną.
  8. Ja tak miałem jak pompa się kończyła. W trakcie jazdy wszystko ok a odpalanie tragedia. Kontrolka świec żarowych nie mryga? Kąt wtrysku jaki masz? Najlepiej wstaw komplet logów w odpowiednim dziale. Nic nie mryga. Kąt wtrysku 038 na vagu pokazuje. Ale w innej a4 był taki sam a pali na dotyk.
  9. Na ciepłym i na zimnym porównywalnie tak samo, Jak zapala to strasznie nim rzuca(dostaje mocnych drgań) jak odpali to jest wszystko normalnie, nie wiem dlaczego??
  10. Mam jeszcze taki mały problem otóż ciężko mi zapala niezależnie od temperatury (wiadomo ze jak jest minus 10 to bardzo ciężko). Zmieniłem filtr paliwa, świece na NGK, zresztą wszystko zmieniłem już co mogłem. Okazało się też że fajka na świecy była pęknięta (naprawione). Pali lepiej po wymianie świec ale to jeszcze nie to, stare były dobre. Jakieś pomysły mechanik powiedział że dwumas ale jeździ dobrze mocy mu nie brak także nie przejmuje się tym narazie bo nie ma z nim więcej problemów.
  11. Mam do was pytanie co myślicie o tych kierunkach na błotnik: http://moto.allegro.pl/biale-kierunkowskazy-audi-a3-a4-od-mtuning-i1437707494.html Myślałem nad zwykłymi białymi ale gdybym zmieniał przednie lampy na zespolone to clear lepiej będzie pasował chyba, Jak myślicie??? Poza tym małe zapytanie mam lampy przednie bodajże BOSCH z przeciwmgielnymi. Są jakieś lampy w których nie straciłbym tej opcji. Zastanawiam się jak to rozwiązać. Większość DEPO nie ma takiej możliwości żeby dalej mieć w lampach przeciwmgielne przednie. :>
  12. Mi się podoba. Myślałeś już może nad innymi felgami, mam takie same i też się rozglądam tu i tam. Pozdrowienia, bardzo ładny wóz.
  13. Wszystko zależy od funduszy, ale jeszcze muszę sporo poczytać na forum co na + a co na - jeśli chodzi o A4 B5. Jeśli będę chciał coś robić to na pewno nic w ciemno. Myślę nad felgami, poczekamy zobaczymy.
  14. Witam wszystkich na forum zarejestrowałem się jeszcze w 2009 roku. I czas najwyższy pochwalić się moim samochodem, który sprowadziłem z Niemiec w sierpniu 2009. Jest jeszcze seria, ale wraz z wzrostem budżetu będę myślał nad modyfikacjami. Serce to diesel 1.9TDI AHU 90ps. Felgi oryginał audi 15 cali, myślałem nad 17 ale mam nowe opony więc jeszcze pojeżdżę i potem pomyślimy. Niedawno nawalił mi katalizator więc wycięty. Rozrząd zrobiony + filtry i olej. Oceńcie sami. Rok produkcji 1997.12 model 1998. Wkrótce więcej fotek, tylko zrobi się ładnie na dworze. Troszkę odświeżam temacik ponieważ chciałem się pochwalić lampami typu LED Daytime. Jestem z nich bardzo zadowolony. Zmieniłem również kierunki na białe ale to tak na marginesie. Otóż mam w zamiarze zmienić światła tylne ponieważ na jednym kloszu jest dość duże pęknięcie a co za czym idzie woda zaczyna dostawać się do środka lampy. Mam dylemat czy skusić się na lampy po 2 lifcie czy może jednak zmienić na Lampy clear depo z białymi kierunkami. niestety diody na tył odpadają ze względu na cenę. Doradźcie coś. POZDRO Tutaj troszkę zmian z zewnątrz: A tak wygląda na dzień dzisiejszy z pakiecikiem zimowym.
  15. Witam mam 19 lat i w wakacje nabyłem moje cudeńko Audi A4 1998r 1.9TDI 90PS Uwielbiam nim podróżować daje mi pewność jazdy, bezpieczeństwo i dużo radości z niezawodności POZDRAWIAM!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...