Skocz do zawartości

rafalskin73

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafalskin73

  1. Ja nigdy nie jeżdziłem na dwumasie z tarczą na 6 sprężyn od AFNa to nie wiem jakie wrażenia,ale na jednomasie miałem drżenie w kabinie przy przyśpieszaniu na wyższych biegach z niskich obrotów.Wymieniłem poduchy silnika koszt 500zł,nowa tarcza sprzęgła sachs 430zł i nic to nie dało.
  2. Ja mam załozony komplet od AWXa z tarczą bez sprężyn i jest ok.Nie zamienił bym tego z powrotem na jednomasa.
  3. masz dwumasa z tarczą na 6 sprężyn,były takie montowane ,bo tej na cztery sprężyny od jednomasa nie podpasujesz.
  4. rafalskin73

    Głośna praca silnika

    Miałem taki przypadek z tym zaworkiem,tylko że u mnie sam się nie wysypał [przesadziłem z podbiciem ciśnienia],motor ładnie się zbierał [rwał jak głupi]od 1000 obr,ale tak twardo pracował i był głośny że już z 0,5 km było słychać jak jadę.
  5. kolega miał to samo w AFNie,zmienił olej z10w40 na 5w40 i problem podwieszających się zaworów zniknął.
  6. Podmień od kogoś wtryskiwacz sterujący ,bo te objawy na niego wskazują.Ten pompiarz czyścił Ci nastawnik?
  7. Ten silnik ma koło dwu masowe,i zwykłe wtryskiwacze.Te bujnięcia karoserii mogą być przez kończący się dwumas,a lewarek biegów w czasie jazdy zawsze będzie się trochę ruszał przy dodawaniu i ujmowaniu gazu.Możesz sprawdzić poduszki pod skrzynią.
  8. Zrób logi 3 i 11,to zobaczymy jak pracuje n75.
  9. kolego [piekarz]przerabiałem ten sam temat co Ty i dokupiłem sprzęgiełko alternatora bo nie miałem i problem zniknął.
  10. nie dawno kolega A4AvantTDI miał ten problem i wymiana sterującego pomogła.
  11. http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/
  12. rafalskin73

    [B5 AFN] Szklanki?

    :facepalm:potem w silnika ganiają kawałki sylikonu i kombinują którą dziurkę zatkać
  13. maniek1983-sprawdź czy nie masz pękniętej odmy na samym dole,przy bloku silnika.Miałem to samo u siebie,dosyć sporo oleju kapało na połączeniu skrzynia -silnik.Wyjąłem skrzynię żeby zobaczyć ten uszczelniacz i było tam sucho.Wymieniłem uszczelkę pod misą,tylko składałem na sucho i dalej mi ciekło,to wymieniłem jeszcze raz,wszystko ładnie odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną i złożyłem na jakiś mocny klej elastyczny+uszczelka i dalej mi ciekło po misce i skrzyni,aż w końcu wypatrzyłem tą odmę,była pęknięta i rozleciała się przy odkręcaniu.Teraz po wymianie miska jest suchutka[od spodu oczywiście:grin:]
  14. W sobotę pokażesz mi tą zapinkę,i zobaczymy do czego to podobne,ale Patryk chyba ma rację.Tą turbinę którą kupiłeś,to ten mechanik powinien za nią Ci zapłacić,bo jak ściągali głowicę,zmieniali rozrząd to i guma dolotu od filtra[przepływomierza] była pewnie zdjęta,wyciągali filtr blaszka wpadła,potem gumę założyli i 1,5m-ca piłowała blaszka wirnik.
  15. rafalskin73

    drgania silnika

    za malo mocy bo to sa z alh one takie są,mało mocy to tez mało pali ,tyle ze jak wsadzicie takie do 1z to kąt trzeba poprawić. sprawdziłem spalanie na nich i nie przekroczyłem 5 litrów na setkę,przy prędkościach 80-110,mapa AHU a pompa AGR -trochę nie bardzo to hula ale niedługo odwiędzę spankiego tylko kupię wtryski od AFNa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...