Skocz do zawartości

leszek149

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O leszek149

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Garwolin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON
  1. Nigdzie nie mogłem kupić części więc kupiłem używany kompresor. Leszek
  2. Ja chętnie leszek149
  3. Usterka wykryta - dziwny zbieg okoliczności z tą kałużą okazało się że metalowa listwa do mocowania osłony była wygięta i przewód rurka metalowa od skrzyni przetarła się o tą listwę i wyciekł prawie olej. Być może woda schłodziła metal i szybciej się rozszczelniło . Dzisiaj rano samochód nie ruszył. Była laweta i pojechał do zakładu samochodowego - tam to wykryli. Pozdrawiam i kończę temat. Leszek
  4. Dzisiaj po burzy po przejechaniu znacznej kałuży zaczęło ślizgać się sprzęgło w automacie. Delikatnie dało się ruszyć następnie po dodaniu gazu samochód słabiutko przyspieszał obroty rosły zminiał się bieg na wyższy a auto słabiutko przyspieszało nie mając siły bo sprzęgło nie przenosiło napędu. Pomalutku pomalutku a potem po rozpędzeniu delikatnie jechało bo chcąc lepiej przyspieszyć czuć było zwiększone obroty ale bez zbytnich przyspieszeńauta. Czy ktoś zna takie przypadki i jak oceniacie bardziej doświadczeni koledzy czy sprzęgło wyschnie czy WYMIANA. Pozdrawiam i oczekuję opinii w temacie. leszek149
  5. Ja miałem takie objawy wymieniłem czujnik obrotów skrzyni był spuchnięty ale potem trzeba skasować błąd. Czujnik ok 30zł . Poniważ dopiero dziś jestem na forum pewno już naprawiłeś podziel się wiadomością co było. Pozdrawiam wszystkich leszek149 Aktualnie mam problem ze skrzynią.. Dzisiaj po burzy przejechałem po dużej wodzie i skrzynia ma oznaki ślizgania sprzęgła czy ktoś miał taki przypadek i czy to samo wuschnie czy tarcza się uszkodziła. Proszę o oceny. Po burzy kałuża była przypadkiem okazało się że przetarła się rurka metalowa o listwę metalową pod skrzynią i wyciekł olej. Ale była laweta i warsztat samochodowy. i temat się zakończył. Pozdrawiam
  6. AUDI A4 B5 1997r Tablicę mam nieoświetloną nawet nie wiem od kiedy bo jeździłem w dzień. Bezpieczniki sprawdzone OK szczególnie nr 5 i 15. .Brak też oświetlenia tablicy rejestracyjnej ale z tyłu żarówki OK. Może ktoś zna gdzie może być przerwa bo na schematach trudno rozeznać. Pozdrawiam Leszek
  7. leszek149

    Słabe wspomaganie

    Mam taki sam problem czy już rozwiązałeś problem?
  8. leszek149

    Cykanie AFNa

    Miałem to samo cykanie. Rada: Zdejmij osłonę silnika z góry aby mieć dostęp do wtryskiwaczy. Odetnij pół metra drewnianego kija od szczotki i na jednym końcu jednym wkrętem przymocuj kawałek sklejki np 3mm o bokach 10x10cm mocując na środeczku deseczki. Teraz końcem kija przykładaj kolejno do wtryskiwaczy a do deseczki przykładaj ucho . EFEKT NIESAMOWITY. W ten sposób możesz obsłuchać sobie wiele elementów efekty warte kijka i deseczki. [email protected] Miałem to samo cykanie. Rada: Zdejmij osłonę silnika z góry aby mieć dostęp do wtryskiwaczy. Odetnij pół metra drewnianego kija od szczotki i na jednym końcu jednym wkrętem przymocuj kawałek sklejki np 3mm o bokach 10x10cm mocując na środeczku deseczki. Teraz końcem kija przykładaj kolejno do wtryskiwaczy a do deseczki przykładaj ucho . EFEKT NIESAMOWITY. W ten sposób możesz obsłuchać sobie wiele elementów efekty warte kijka i deseczki. [email protected] Miałem to samo cykanie. Rada: Zdejmij osłonę silnika z góry aby mieć dostęp do wtryskiwaczy. Odetnij pół metra drewnianego kija od szczotki i na jednym końcu jednym wkrętem przymocuj kawałek sklejki np 3mm o bokach 10x10cm mocując na środeczku deseczki. Teraz końcem kija przykładaj kolejno do wtryskiwaczy a do deseczki przykładaj ucho . EFEKT NIESAMOWITY. W ten sposób możesz obsłuchać sobie wiele elementów efekty warte kijka i deseczki. [email protected]
  9. DIAGNOZA cykania-wtrysk sterujący. Panowie ten wątek jest o cykaniu--proszę otworzyć mój wątek "sprytny przyżąd......" z maja 2010r. W skrócie: miałem identyczne dźwięki i je usunąłem a w tym celu zastosowałem mój drewniany stetoskop opisany w w/w wątku za pomocą którego wyraźnie usłyszycie te dźwięki porównując odgłosy czteerech wtrysków. Jeden większy jest to tzw wtrysk sterujący i to on tak cyka. Stetoskop to kawałek kijka od domowej szczotki z zamocowanym na końcu kawałkiem sklejki do której przykłada się ucho a drugim końcem kijka do zaworów wtryskowych. Nie wstwiałem filmiku bo nie wiedziałem jak ale mam go w komputerze i mogę wysłać na emailla waszego . Mój maill: [email protected]
  10. To cykanie to wtrysk sterujący-ten większy. Na forum mój wątek "sprytny przyżąd....." z 23maja 2010r. Opis Działania dałem dzisiaj w innym wątku AFN cykanie. Stetoskop drewniany to kawałek kija od szczotki z zamocowanym poprzecznie kawałkiem sklejki przykładanym do ucha a drugim do wtrysku sterującego i trzech innych dla metody porównawczej. dodatkowe informacje: [email protected]
  11. leszek149

    Cykanie AFNa

    DIAGNOZA cykania-wtrysk sterujący. Panowie ten wątek jest o cykaniu--proszę otworzyć mój wątek "sprytny przyżąd......" z maja 2010r. W skrócie: miałem identyczne dźwięki i je usunąłem a w tym celu zastosowałem mój drewniany stetoskop opisany w w/w wątku za pomocą którego wyraźnie usłyszycie te dźwięki porównując odgłosy czteerech wtrysków. Jeden większy jest to tzw wtrysk sterujący i to on tak cyka. Stetoskop to kawałek kijka od domowej szczotki z zamocowanym na końcu kawałkiem sklejki do której przykłada się ucho a drugim końcem kijka do zaworów wtryskowych. Nie wstwiałem filmiku bo nie wiedziałem jak ale mam go w komputerze i mogę wysłać na emailla waszego . Mój maill: [email protected]
  12. masz więcej szczegółów ?
  13. Czy wężyki w części gumowej posiadają zaworki zwrotne lub czy wogóle w kierowniczym układzie wspomagania jest zaworek zwrotny ewentualnie gdzie? Czy wężyki gumowe mają w środku powierzchnie teflonowe i one mogą się odklejać i blokować przepływ płynu od pompy do maaglownicy? Czy można zastąpić orginalny wężyk dorobionym? A4, B5, AFN, 1,9TDI, 110KM
  14. Czerwona lampka od oleju zapala się jadąc po dołkach lub np. zjeżdżając z wyższego krawężnika a po kilku sekundach równej jazdy gaśnie. Poziom oleju na bagnecie jest prawidłowy a wymiana oleju nie pomogła. Samochodem tym jeżdżę 4lata Może ktoś miał taki przypadek ? Audi A4 Silnik 1.9 TDI B5 AFN 1998r.
  15. leszek149

    Co to za cykanie?

    Jeżeli nadal masz problem lub do innych osłuchów pomocny jest drewniany stetoskop znajdziesz go na moich postach z maja 2010r Leszek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...