-
Postów
482 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Pawel_M

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Silnik seria z kutą korbą do tego k04-064 jako hybryda, jeżeli ma być procedura i antilag to rób konwersje na ME7.5 możesz też pomyśleć o panewkach King Racing cena podobna do KS
-
Pytanie tylko po co ?? Co chcesz tym osiągnąć ?? Pierwsze słyszę żeby zakładać tylko przepustnicę elektroniczną. Jak już się bawić to zakładaj całe Me 7.5 najprościej z A4 B5 AWT
-
Słabo szukałeś bo wszystko było już opisane. Na 300Ps słupek Aeb zostawiasz seryjny, spokojnie obrabia taką moc jak silnik zdrowy a program zrobiony przez kogoś kto ma o tym pojęcie. Na takie małe moce daj sobie spokój z kombinowaniem na bloku wysokim 06A bo po co ?? planujesz więcej mocy niż 300Ps napisz ile ?? Chcesz robić pod +350Ps załóż kutą korbę, tłoki i wał seria, głowica seryjna spokojnie wytrzyma + 400Ps pod warunkiem że nie kręcisz wyżej jak 7200obr/min Chcesz robić więcej zrób strokera na 2.0 bo robi mega robotę szczególnie z dołu widać dużą różnicę
-
Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7
Pawel_M odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Ile był zjechany blok i ile głowica ?? -
Pompa Pierburga z S4 B5 pasuje pod 1.8T i nic w koszu nie trzeba przerabiać, jedynie lekkie przeróbki zasilania...
-
Niestety nie mam dostępu do elsy :/ a numery wiązki mam...
-
Ktoś ma jakieś schematy żeby podpiąć wiązkę silnika ME 7.5 z AWT do AEB ??
-
Planuję przejść na ME 7.5 a że w tym temacie jestem zielony to mam parę pytań. Pacjent to Stroker 2.0T AEB 97r Czy zakładając me 7.5 są jakieś sterowniki " lepsze i gorsze " ?? Czy wiązka silnika pasuje od silnika poprzecznego czy musi być od wzdłużnego ?? Pedał gazu muszę założyć elektroniczny czy ma to być jakiś o konkretnych numerach ?? Czy mogę założyć sondę szerokopasmową w miejsce swojej seryjnej a drugą wyciąć programowo ( u mnie fabrycznie jest jedna sonda ) ??
-
Jak mnie pamięć nie myli 1.8T 55mm a S4 ma 2.5" czyli około 64mm mogę jutro sprawdzić na tłumiku z S4
-
Do takiej mocy to szkoda czasu i kasy, seryjne sprzęgło w zupełności wystarczy, nawet seryjny dwumas zniesie dużo więcej....
-
Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7
Pawel_M odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Dawidzie stroker to podnoszenie pojemności silnika. Większa turbina, wtryski, program i inne pierdoły nie wliczają się do strokera. Przerabiając wszystko kompleksowo łącznie z osprzętem silnika na dobrych gratach spokojnie przekraczamy 20k -
Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7
Pawel_M odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
marcindlug opisał w temacie na forum co i jak ( również ma 2.0T AEB ) U mnie różnica polega na tym że tłoki mam kute Supertecha 83mm a u Marcina są tłoki przerobione z tfsi 82,51mm Poniżej wklejam link do Marcina tematu. Ogólnie różnica mocno odczuwalna i jeżeli ktoś myśli o zrobieniu 2.0T to powiem że warto, nawet przy normalnej jeździe po mieście auto dużo lepiej reaguje na gaz i jest bardziej elastyczne. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/278617-aeb-td0520l/ -
Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7
Pawel_M odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Projekt skończony? Zrobione 2500km... -
Pawel_M obserwuje zawartość Spotkania na drodze
-
Pasować będzie pasowała ale zrobi się z tego ośka. Można też z DQS zrobić quattro ale potrzebujesz kilku części ze skrzyni 01E od quattro..
-
Powinieneś sobie jeszcze sprawdzić czy przełożenia w skrzyni będą Tobie odpowiadały bo dla mnie przełożenia DQS były zadługie W profilu masz quattro a skrzynia DQS to skrzynia do ośki...