Skocz do zawartości

michal85lodz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal85lodz

Osiągnięcia michal85lodz

0

Reputacja

  1. A ja mam takie pytanie. Czy statyczny kąt wtrysku o wartościach 57-60 może być czy nie bardzo. Czy może to mieć wpływ na zapach spalin bo czuć, że spaliny mają intensywny i gryzący zapach i trochę przykapca przy ruszaniu na ciemnoniebiesko. Odpala dobrze. Nie ma nieszczelności w dolocie.
  2. Znalazłem taki tekst na innym forum " W AVG grzybek od turbo jest 2 razy wiekszy od AFN'a, (o czym pisał Basket -jego autko słuzyło do porównań". Myślicie, że ma to jakieś znaczenie w działaniu turbo lub montażu..
  3. W takim razie , czy będzie pasowała do AVG '99 po lifcie, bo wg ETKI u mnie jest potrzebny nr z końcówką H, HX, R,RX ( wiecie może czy to to samo co CX?)
  4. Panowie mam pytanie, czy ciemno-niebieski dym przy ostrym ruszaniu lub gdy po prostu silnik jest mocno obciążony zawsze oznacza, że pierścienie są zużyte. Dodam, że auto na dziurkę w dolocie, z którą jeszcze sobie nie poradziłem, korekcja na jednym cylindrze jest około 1, na reszcie 0,30, a w dolocie szybko pojawia się sporo oleju pomimo czyszczenia. ubytek oleju to ok 0,8 l na 4000 km. Odpala bez problemu jak jest i ciepły i zimny. Pozdrawiam Ps zapomniałem dodać ze jest opóźniony kąt wtrysku
  5. Mam prośbę, proszę o podanie numeru katalogowego węża ciśnieniowego (ma około 40 cm długości i biegnie obok filtra paliwa) idącego od intercoolera w stronę plastikowej rurki z czujnikiem ciśnienia, czyli w stronę kolektora dolotowego. Wąż jest na zdjęciu po prawej stronie z tym, że na nim zaznaczono czujnik czerwonym kółkiem, ale to nie ważne, bo nie miałem innego zdjęcia. http://diesel-tuning.pl/znaczek/silnik_AFN.jpg Dzięki za odpowiedź
  6. A poza niedoładowaniem wszystkie parametry w normie czy jeszcze coś nie gra w logach?
  7. Dzięki przemik, a w tych logach widać, że coś nie gra? zapomniałem dodać, że auto przy ruszaniu dosyć mocno kopci na szaro/ciemnoniebiesko, a na 3 tysiącach przejechanych kilometrów, częściowo po górach, wypił 0,25 litra oleju. Myślałem, ze to turbo pada.
  8. Proszę o ocenę logów i z góry przepraszam za bałagan , bo do logów dynamicznych dograły mi się odpowiadające im basic settings, zobaczycie o co chodzi, a dla mnie trudno będzie to przerobić. Od siebie dodam, że turbo głośno chodzi i wylałem 20 ml oleju spod intercoolera. logi statyczne: Log (0 - 000,001,003) Log (4 - 004,007,013) Log (1 - 014,018,023) logi dynamiczne + basic settings Log (1 - 000,000) Log (2 - 001,001) Log (3 - 003,003) Log (4 - 004) Log (5 - 008) Log (6- 010) Log (7 - 011,011)
  9. Wiecie może czy do AVG quattro 99 rok będzie pasować miska olejowa od AJM, nr miski to 058 103 603 z czujnikiem poziomu. Mam problem ze znalezieniem zamiennika, a nowa w ASO to ponad 500 zł... używki też nie znalzałem.
  10. Powiedzcie koledzy co o tym myślicie: trzeba wymienić miskę olejową, bo została uszkodzona i to w miejscu, gdzie jest korek (został zerwany) i jest dziura. Wymienić tylko i wyłącznie na oryginał, czy szukać zamiennika ( wytrzyma?) auto to a4 avant quattro AVG.
  11. Patrząc po mocach- masz rację, ale jeśli chodzi o przebieg momentu obrotowego w tdi jest o wiele korzystniejszy. W tdi max moment obrotowy jest dostępny od bardzo niskich obrotów nie tak jak w benzynie i stąd moje pytanie. Dzięki za odp.
  12. Mam do Was takie oto pytanie o elastyczność silników, a oto przykład: Jadą obok siebie dwa audi a4 b5 powiedzmy z prędkością 60 km/h przy standardowych obrotach silnika- jeden ma silnik 1.9 tdi 116 KM, a drugi 2.8 v6 30v. Wciskają pedał gazu do końca i pytanie,który przy tych niskich obrotach będzie lepiej przyspieszał, bo na wysokich wiadomo. Dzięki za odp Pozdrawiam wszyskich forumowiczów
  13. Witam bardzo serdecznie wszystkich użytkowników tego forum. W tej chwili jestem posiadaczem auta Mitsubishi Eclipse 2G, ale ponieważ powiększyła się moja rodzina oraz zmieniły priorytety, będę szukał auta choć trochę bardziej rodzinnego od obecnego. Musi to być auto również wyjątkowe. Padło na Audi A4 avant. Mój faworyt to 1.9 tdi rok 2001-2003 i koniecznie quattro. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...