
adamq
VIP-
Postów
980 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O adamq

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Sucha Beskidzka
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Na pierwszy rzut oka widać problemy z komunikacją CAN. Albo coś się dzieje z modułem komunikacyjnym CAN, albo po prostu wiązka jest uszkodzona. Jakie błędy wyświetla sterownik Gateway (adres 19)?
-
Bordnetz (moduł centralnej elektroniki pojazdu) powinien zanotować błąd wskazujący uszkodzoną żarówkę.
-
Dzisiaj jechała przede mną ciemna B6-tka po ulicy Zawiłej w Krakowie ok. godziny 13.10. Rejestracja krakowska. Jechałem z tyłu swoją A3. Oczywiście poznałem po ramkach klubowych
-
Pozdrowienia dla kolegi, który stał w godzinach południowych na parkingu obok stadionu Wisły (ul. Reymonta w Krakowie) ciemną B5 na blachach KR 664..
-
Mam identyczny objaw, ale z kolei w ASZ w A3. Trzecia turbina już włożona i to samo, walczę z tym od roku
-
Witaj
-
Zależy jak znacząco spadają BIPy pod obciążeniem. Ostatnio miałem przypadek w A4 B6 AVF, gdzie podczas obciążenia BIPy na wszystkich cewkach pompowtryskiwaczy spadły do skrajnych wartości ujemnych (-128). Logicznie myśląc - przebieg prądowy cewki wskazywał na problem związany z zasilaniem pompowtryskiwaczy w paliwo. Tak się złożyło, że leżała u mnie w garażu pompa tandemowa (Vacuum + paliwo). Po podmianie na moją pompę problem znikł, poprawiły się też znacząco korekcje (na jednym z PD z 3mg/suw do lekko ponad 1mg/suw). Auto nie szarpie i kręci się do odcięcia (wcześniej były problemy przy prędkości obrotowej powyżej 3000obr/min).
-
Przyczepić można się tylko do pompowtryskiwaczy drugiego i czwartego cylindra. Podniesione BIPy oraz korekcje. Profilaktycznie przejeździłbym zbiornik paliwa dodając formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla, a po tym wykonał ponowne logowanie grupy '013 oraz '023. Pozostałe logi wyglądają jak najbardziej poprawnie.
-
Dzisiaj w Suchej Beskidzkiej ok godziny 9.30, obok Kicka (na przejeździe kolejowym) mijałem Audi A4 na blachach suskich (KSU), kolor beżowy / szampański. Z przodu, w grillu zamontowane było logo klubowe A4KP. Któż to?
-
Sprawdź napięcie w gnieździe OBD [pin 16 (+), pin 4 (masa -)].
-
Znalazłem coś takiego: Co do PDC opartego na czujnikach ultradźwiękowych to na własnej skórze przekonałem się przy dojeżdżaniu do słupka Passatem 3C taty z fabrycznym PDC. Myślałem, że jakoś się te fale wysyłane przez sensor pokrywają, ale niestety mimo, iż PDC nie wydawał żadnego dźwięku między słupkiem, a zderzakiem było jakieś 5mm odległości (o mały włos od otarcia) :/
-
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=66544.0
-
Według rocznika posiadasz A4 B5 po pierwszym liftingu, a tam montowano reflektory Bosch'a wraz z wbudowanymi światłami przeciwmgielnymi.
-
17 - Instruments 10 - Adaptation 02 - wpisać taki kanał 0 - wpisać wartość Test Save Wylogować się ze sterownika, wyłączyć zapłon, po ponownym włączeniu zapłonu inspekcja powinna zniknąć, nie potrzeba przechodzić przez kanały 4x (no chyba, że zmieniamy z trybu LL na stałe okresy międzyprzeglądowe). Powinno zadziałać
-
Wskazuje na błąd zapisany w sterowniku poduszek, więc na początek zacząłbym od diagnozy owego sterownika. Mam tylko nadzieję, że nie korzystasz z klona VCDS 10.6.2, gdyż na forum Passata widziałem wysypane liczniki po diagnozie tym "interfejsem"