Skocz do zawartości

grzegorzwawa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorzwawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorzwawa

0

Reputacja

  1. co? 16-20l lpg? on Ci tak powiedział, czy tak Ci się wydaje? najczęściej do 2.0tfsi zakładają instalacje które powodują i tak minimalne zużycie benzyny około 10%. a te silniki palą 9-15 litrów BP, więc gazu palą około 9-15 plus litr benzyny. i to 15 przy mocniejszej jeździe a nie 16-20. coś albo Ci się przesłyszało albo gość ma spapraną instalację
  2. moim zdaniem nawet mocne upalanie na zimno nie ma możliwości, żeby w taki sposób uszkodziło turbinę, turbina jest wrażliwa na ostre traktowanie ale nie do tego stopnia, żeby po jednym katowaniu na zimno - się rozpadła, mi to wygląda raczej na wadę materiałową
  3. czyli b6 ma mechaniczne szpery? jakie?
  4. a czy w a4 b6 są jakieś szpery czy tylko "elektroniczne" i gdyby wyłączyć elektronikę (abs) to jak jedno koło nam wpadnie w poślizg to reszta nie ciągnie? bo wiem że w a4 b5 były jakieś szpery a pomimo to poniższe testy nie wyglądają imponująco? a z kolei elektronika załączająca się w trakcie pokonywania zakrętu nie brzmi dla mnie jak idealny pomysł, ale proszę i opinie. (wiem co to esp ) http://www.youtube.com/wa...feature=related i takie testy http://www.youtube.com/wa...feature=related czy widzieliście podobne filmy z a4 b6? dorzucę jeszcze taki test
  5. jak tam projekt? już wszystko działa? jakbyś miał chwilę to może zrobisz takie kompendium, co, jak? itp. gratuluję że się udało:)
  6. czyli w ośce jest automat TYLKO bezstopniowy? kurcze to z miejsca ośka odpada a jak z innymi kwestiami
  7. jaka jest prędkość obrotowa w a4 b6 1,8t z tiptronikiem, przy prędkościach przelotowych typu 120-140km/h? i czy skrzynie tiprtonik w Q i w ośce różniły się długością i ilością przełożeń? o ile dobrze pamiętam to tiptronik w Q jest dużo wytrzymalszy niż w ośce. w którym była możliwość manualnego wyboru biegu?
  8. a to dzięki bo oba przeczytałem od deski do deski i o gazie ani słowa to będę pytał na priv bardzo dziękuję
  9. dzięki... ale chodziło mi o auta na lpg
  10. w temacie były wspominane samochody 1,8t zrobione na 230-250KM z instalacją gazową, czy mógłby ktoś podać linki do tych samochodów, bo szukam i szukam i nie mogę znaleźć.
  11. grzegorzwawa

    LPG w FSI

    też widziałem że pierwsza instalacja 6gen była do 1,4tsi natomiast na targach chyba jakieś dwa miesiące temu zaprezentowali instalację "nie dedykowaną" która miał pasować do 1.8tfsi i 2.0tfsi, ale oprócz relacji z targów nie umiem znaleźć żadnych konkretów
  12. grzegorzwawa

    LPG w FSI

    widziałem, że są już zestawy podające gaz przez wtryski benzynowe, to chyba już 6gen... tylko pytanie czy jest to już u nas w sprzedaży i w jakich cenach, bo premierę tych rozwiązań widziałem już parę miesięcy temu
  13. grzegorzwawa

    LPG w FSI

    czy ktoś ma już jakieś nowe informacje? ktoś montuje? bo w sieci wygląda na to że instalacje do bezpośredniego wtrysku są już dostępne
  14. przede wszystkim dodanie gazu na 5 biegu do dechy przy 1000obr może nawet spowodować przekręcenie panewki na wale (słyszałem o takim przypadku) więc raczej unikaj takich zabaw, a jeżeli na 5biegu przy gazie do dechy od 2000obr czuć drgania to dwumas i trzaba zdjąć trochę niutona w programie, albo jak i tak nie ma go bardzo dużo to zmienić dwumas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...