Skocz do zawartości

zabox

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zabox

Osiągnięcia zabox

0

Reputacja

  1. Miałem to samo, przyczyna było przekręcenie śruby koleś który robił mi rozrząd za mocno docisnął 5000 kilometrow wytrzymał.. Ja robiłem głowice ale nie polecam , lepiej nową jak tłoki i panewki za mocno nie dostały,
  2. Mam podobny problem po wymianie baterii nie dziala otwieranie z pilota. Mam tylko jeden kluczyk (bez blaszki z nr.).a4 b5 2000r. Czy jest jakis sposob by go zakodowac? Posiadam vag.
  3. Ja mam przeplywke z allegro za 95zl 1rok gwarancji. Narazie działa ok.
  4. ZNALAZLEM K...... ZNALAZLEM!!! Znalazlem ujscie podcisnienia. Moje podcisnienie ucieka w urzadzeniu, ktore znajduje sie na przewodzie chlodniczym po prawej stronie silnika. Rurki prowadza chyba do filtra paliwa.. Prawdopodobnie pęknieta membrana. Jak to ma bys ustawione lepiej zaciagniete czy opadniete. Dopiero teraz poczułem cala moc heheh.
  5. Potrzebuje pilnie pomocy w Holandii. Okolice Amersfortu, Harderwijk.Turbo po regeneracji, sztanga chodzi, nowy n75 nic nie daje, Ciagle przechodzenie w tryb awaryjny za kazdym razem.
  6. Witam Chodzi mi o to jakie powinien miec oznaczenia. czy ten jest odpowiedni? http://moto.allegro.pl/item1102485340_zawor_cisnienia_turbiny_egr_n75_vw_audi_tdi_org6.html
  7. No właśnie nie wiem mechanik kupował. W poniedziałek stawiam do mechanika będę wiedział co i jak. Ale obawiam się że to nie szklanka. Wydaje mi się że bardziej słychać pod silnikiem. Wszystko jest możliwe gdyż miałem wcześniej przygodę z urwanym napinaczem rozrządu. Dlatego robiłem głowice. Możliwe że duł coś tam oberwał.
  8. Ale ojciec mechanik mowil ze juz by sie rozpadl jak by panewka(ze 300kilometrow zrobilem ). temperatury nie przekroczyl no i to bylo ze osiagalem licznikowe 200 i za moment odpuszczalem tak ze 3 razy ( Oby to tylko szklanka)
  9. Ok dzięki. No szukam przyczyny czego innego zrobilem glowice nowe szklanki zawory uszczelniacze i po przejechaniu tracy do holandi okolo1500kilometrow (troche mu dalem ognia na autobanie w niemczech) zaczeło mi cos klekotac(klekot nie metaliczny) jakby zawór ale tez mocno z dolu silnika slychac. No inie wiem co to.
  10. Z tego co pamiętam na ręce było parę malutkich plamek oleju, coś tam dmucha nie wiem co to chyba powietrze , dodam ze silnik nie był rozgrzany. Postaram się sprawdzić na rozgrzanym.
  11. Było sprawdzane ciśnienie na każdym około 3,1. ogólnie auto ma moc turbina po regeneracji i głowica robiona. a4b5 AJM PD. Mocno dmucha z wlewu oleju chyba nie powinno?
  12. dodam ze autko pali na dotyk. przy spokojnej jezdzie nie kopci. tylko jak dam mu ostro to jak sie zatrzymam to czuc swąt oleju i blekit z wydechu. Po jakims czasie jest ok i nie kopci nawet jak wkrece na obroty na postoju.
  13. Witam. Dzis zabzczylem ze ze mam caly tyl zachlapany olejem i z wydechu kapie olej. Wydaje mi sie ze dzieje sie to jak dam mu ostro po garach. Pod komp. wykazalo blad za male cisnienie dol. Wczesniej zdazylo mi sie pare razy ze silnik przeszedl w tryb awaryny. Podczas testu doladowanie bylo ok, momentami 1,3.(Zero bledow podczas kilku testow). Co umiera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...