Skocz do zawartości

kamcom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamcom

Osiągnięcia kamcom

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedz jak z wysyłką
  2. Witam Jak zwykle żona uszkodziła miskę trzeba pomocy jak szybko ją zdjąć , ze spawaniem nie ma problemu tylko co lepiej i szybciej silnik w górę ??? Proszę o porady Pozdrawiam i dziękuję
  3. kamcom

    Uciążliwe szarpanie

    Witam ponownie Audi A4 1.9 TDI AJM 116 km 2000r Zacznę od początku .Chodzi o szarpanie na różnych biegach najbardziej rano . Obiawy tak jak by nie dostawał odpowiedniej dawki i się przyduszał najgożej 1-2 bieg . Odpala na dotyk , przy stabilnej jeździe jest wmiare najgożej jak chce się dodać gwałtownie gazu wtedy jest szarpnięcie i przyduszenie . Pompowtryski sprawdzone na VAG-u wszystko ok były podpinane nawet inne . Ktoś mi powiedział że może przepływomież ale też nie to . Występuje jeszcze taki obiaw najczęściej na 1 biegu przy szybszym ruszaniu że przestaje pracować na wszystkich garach nik niewie co to może być . Proszę o pomoc Pozdrawiam i z góry dziękuje
  4. Witam Co trzeba zrobić aby znowu zaczęło działać otwieranie z kluczyka-pilota . Od jakiegoś czasu słabo już działało jak by baterie słabe aż wreszcie padło . Rozebrałem i zonk . Kluczyk tak poza tym działa bez zarzutu otwiera z zamka , pali i jest ok . Pozdrawiam i proszę o podpowiedz . [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2010, 09:14_________________________________________________Temat niżej przeczytałem że baterie jednak są , jak się do nich dostać
  5. Witam Mam podobny problem , rano od czasu do czasu zapiszczało potem z dnia na dzień piszczało coraz gorzej i dłużej a teraz piszczy mniej ale po chwili klima się wyłącza po ponownym włączeniu znowu działa raz krócej raz dłużej i znowu się wyłącza . Od czego zacząć łożysko , pasek .
  6. Czujnik pokazał błąd i temperaturę -37 ale niby zostało to usunięte ale świece cały czas długo się grzeją
  7. Witam Byłem na VAG-u i wszystko ok , żadnych błędów , mechanik sam się zdziwił , ale mówi że może to byc problem z turbiną bo jest trochę w oleju , ale oleju nie bierze raczej , od serwisu do serwisu dolewam ok 0,5 l i niby jest to normalne , konsultował się ze znajomym i to on właśnie wskazał po objawach na turbinę i związany z tym olej że niby jak wszystko się wypali po jakimś czasie do wszystko wraca do normy , pomocy bo najgorsze jest odpalanie obroty wariują od 2-2,5 tys przez kilka sekund czasem na chodniku zostanie czarny ślad , ludzie się patrzą jak nie wiem i po przejechaniu paru kilometrów wszystko się uspokaja ale po odpaleniu ponownym wszystko od początku . POMOCY Ps . Co znaczy kontrolka sensor oleju też zapala się co jakiś czas na minutę ,dwie i gaśnie .
  8. Witam Wszystkich Od niedawna mam taki problem i potrzebuję dobrej rady zanim pojadę na warsztat . A4 1.9 TDI 116 PS rok 2000 A więc autko w chwili odpalania wskakuje na około 2 tys/obr i przez chwilę pracuje bardzo nie równo po czym obroty spadają , ale spadają na ok 1,2 tys/obr i tak jest dłuższy czas po czym spadną prawidłowo lub na jakieś 950 obr i dopiero prawidłowo . Również jak się doda gazu czasami wolniej spadają , lub jak się jedzie i popuści się gazu auto jedzie dalej i po chwili dopiero opadną . Tak po za tym spalanie chyba w normie , niema żadnych spadków mocy lub jakiegoś szarpania jest chyba wszystko w miarę oprócz tych obrotów . Aha nieraz jak auto jest zimne np rano odpali w miarę dobrze chodzi o obroty ale pracuje nie równo dopiero gdy się doda gazu normuję się . Również od jakiegoś czasu trzeba dłużej czekac na kontrolkę od świec również na ciepłym silniku , ale chyba to nie powód . Proszę o poradę i jakieś wskazówki . Pozdrawiam
  9. Siemanko A kiedy to ma byc , bo nie jestem w temacie dawno mnie tu nie było Pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Grudzień 2008, 22:44_________________________________________________Ok już wszystko wiem na 99% wpadnę
  10. Witam Ok może byc w sobote tylko gdzie i o ktorej pozdrawiam
  11. Witam Potrzebuje pomocy w sprawie chyba czujnika temperatury , chodzi o to ze został wymieniony na nowy ale chyba o tych samych parametrach i oznaczeniu co stary , przy czym przed i po wymiane zostało tak samo tzn temperatura na zimnym silniku na zegarach wskazuje 80st a na rozgrzanym 110 , auto sprawdzane było VAG-iem i wyskakuje własnie broblem z czujnikiem , licznik raczej dobry , na vagu temperatura silnika pokazywała 40 a na zegarach 80 . Chodzi mi o podanie nr katalogowego albo cos w tym rodzaju czujnika temp do mojego modelu auta w celu porownania , prosze o pomoc i moze jakas podpowiedz z gory dziekuje . Audi A4 Avant 1.9TDI 116km rok 2000 oznaczenie silnka AJM
  12. Ok Nie ma sprawy proszę o jakiś kontakt jak będzie więcej chętnych Pozdrawiam i do zobaczenia .
  13. Witam Zakupiłem tydzień temu Audiczkę 1.9 TDI 115Ps r2000 Avant i szykuję się do wymiany rozrządu , oleju , filtrów itd Proszę o poradę co jeszcze profilaktycznie wymienić , jakich firm , jaki olej jakie paliwo . Pozdro
  14. Witam Wszystkich Jestem nowym członkiem waszego klubu ale również od tygodnia właścicielem Audi A4 Avant 1.9 TDI 116 PS rok 2000 zobaczymy czy był to dobry wybór , liczę na to że długo będę korzystał z waszych porad i opinii ? Chyba że Audiczka zawiedzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...