Skocz do zawartości

fireman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fireman

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Rypin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia fireman

0

Reputacja

  1. fireman

    Pompa Paliwa ?

    Sprawdź bezpiecznik nr 28 (20A) od pompy paliwa w skrzynce na boku czy jest dobry/właściwy.
  2. fireman

    Pompa Paliwa ?

    Ja kupiłem używkę. Zrobisz jak chcesz lub jak zdecyduje mechanik, który Ci będzie wymieniał. Decyzja należy do Ciebie, koszty też. Łatwiej wymienić całą pompę niż wkład.
  3. fireman

    Pompa Paliwa ?

    Prawdopodobnie pompa paliwa w zbiorniku się kończy. U mnie też zaczęła buczeć i wytrzymała 2 dni aż padła. Musisz kupić nową lub używkę za ok.150 zł.
  4. Zawieszenie 1BE czyli usztywnione tak pokazuje wlepka. Sprężyny od zawieszenia 1BA czyli komfortowego. Ktoś mieszał w zawieszeniu.
  5. fireman

    Brak filtra odmy

    Poczytaj fora o Audi A4 B6 na temat odmy, to temat rzeka. Prawdopodobnie ktoś próbował robić moda odmy.
  6. fireman

    katalizator

    Dzięki temu forum założony emulator za 30 zł i checka nie widać, duża ulga za małe pieniądze.
  7. tomambros - odpowiada za to czujnik temperatury płynu chłodzącego znajdujący się z tyłu silnika 4 pinowy. Pamiętaj wymieniaj tylko czujnik tylko ori.
  8. To jest prawdopodobnie czujnik znajdujący się na wylocie u dołu chłodnicy. Jest dwu pinowy. Pokazuje temp. na wskaźniku deski.
  9. Strzykawka z olejem nic nie dała. Nadal trzeszczy.
  10. U mnie to samo. Znajomy mechanik mówi,że to trzeszczy na wahaczach. Zaproponował, że przy użyciu strzykawki z igłą wstrzyknie mi trochę oleju przebijając gumową tuleję w wahaczu. Nie wiem czy to prawda ale on mówił, że robił to już kilka razy i pomogło. Chyba jutro podjadę. Dam znać jak poszło.
  11. Wydrukuję i pokażę majstrowi zobaczymy jak przeprowadzi test. Dzięki za rady. ---------- Post dopisany 05-10-2012 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2012 at 11:30 ---------- Witam! już po operacji. Wymieniony czujnik położenia wału oraz czujnik temperatury płynu chłodzącego. Po przejechaniu prawie 200 km nie pokazuje się żaden błąd. Prawdopodobnie główną przyczyną był czujnik wału, dlatego spalanie było nieprawidłowe i wyrzucał komp błędy sond lambda. Teraz jest moc i dużo mniejsze spalanie. Na razie nie odklejam dziurki w przepływomierzu ponieważ jest dobrze. Pozdrawiam!
  12. W poniedziałek wymieniam czujnik położenia wału i czujnik temperatury płynu chłodniczego (taki błąd też pokazuje VAG). Zobaczę co się zmieni. Na dziurce w przepływce zrobiłem trasę Toruń-Rypin ok.130 km i spalił mi ok. 16 litrów benzyny (jechałem spokojnie) w zeszłym tygodniu. Co ciekawe gdy pojawia się rezerwa paliwa automatycznie zapala się check silnika.Za pierwszym razem wykasowałem go przy pomocy kolegi Vagiem, następny sam zginął po zatankowaniu i kilku odpaleniach auta. Dziś znów się pojawił ale wykasowany został Vagiem. Znajomy ,,mechanik" twierdzi, że do wymiany mam też obie sondy lambda, ponieważ pierwsza pokazuje stałe napięcie 1,5V a druga waha się od 0,4 do 0,7V. Chyba, że wymiana czujnika położenia wału wyeliminuje wszystkie błędy. Napiszę co się zmieniło po naprawie. Kolego benyA4 jeżeli masz Vaga chętnie się do Ciebie wybiorę w którąś sobotę to może mi pomożesz w sprawie przepływki. Pozdrawiam!
  13. Witam! Po przeczytaniu postów benyA4 postanowiłem przeprowadzić operację z przepływomierzem. Nadmieniam, że auto było przymulone. Po wywierceniu otworu auto dostało nowe życie! Ale nie ma nic za darmo. Drastycznie wzrosło zużycie paliwa i w następnym dniu zaczęły falować obroty na biegu jałowym. Zdecydowałem się zakleić wywierconą dziurkę. Teraz pojawił mi się błąd czujnika obrotów wału. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z dokonaną przeze mnie operacją czy błąd wyskoczył bo już przyszedł czas na czujnik. Pozdrawiam!
  14. Dzięki opisowi kolegi 7JK8 wymiana meszka zajęła mi 5 minut. Zabierałem się do tego od dłuższego czasu, aż w końcu.. Nic strasznego nawet laik poradzi sobie.
  15. STAG 300 2500zł. Butla w kole 44l.Po pierwszym 1000 przegląd bezpłatny.Mam od kwietnia przejechałem 4000 km - bez problemów. W trasie 8l/100km pomieście 10l/100km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...