kudarq 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam Wszystkich posiadaczy Audi, Jestem tutaj nowy nie dawno zostałem sczęśliwym posiadaczem Audi A4 B7. Mam problem związany z tylnym zawieszeniem a dokładnie strasznie wysoko mi siedzi tyłek jest to problem ponieważ raz że nie wygląda to zbyt ciekawie a dwa podczas przejazdów przez jakieś np progi zwalniające odnosze wrażenie że tyłek podskakuje co do prowadzenia nie sprawia znacznego kłopotu z tym że jeździłem innymi b7 i komfort jazdy był lepszy niż w mojej audiczce;). Zauważyłem że na sprężynach jest oznaczenie zielono białe nie mam pojęcia czy jest właściwe i tutaj moja prośba o pomoc w doborze spręzyn lub zawiasu ewentualnie jakiejś porady co z tym fantem. Aby b7 wyglądało przyzwoicie i prowadziło się lepiej. Szczegułowo Audi A4 B7 2004r 2.0TDI 140KM oznaczenie BLB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Pokaż fotę z widokiem od boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 A więc Zielono Białe mogą być po jednym pasku barwnym, może być 1 biały dwa zielone i 1 biały 3 zielone w każdym bądź razie te oznaczenie mówi o tym iż masz zawieszenie standardowe czyli 1BA. Skoro jeździłeś wcześniej u kogoś B7 i komfort był inny to za pewne ktoś miał zawieszenie 1BE a więc - 20 od standartu sprężyna i amortyzaroty są bardziej sztywne,nie buja nie pływa tak, zdecydowanie jak by pewniej się prowadzi. Zachowanie jakie opisujesz że buja np. na progach jak by podskakuje to jest właśnie efekt standardowego zawieszenia jest miękke i dlatego tak się dzieje bardziej pływa. To jakie zawieszenie winno byc u Ciebie możesz sprawdzić to we wlepce, która to może być pod siedziskiem tylnym w bagażniku koło koła zapasowego bądz wklejona do książki serwisowej.I sprawdz jakie masz kodowanie 1BA czy np 1BE wtedy będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudarq 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Pokaż fotę z widokiem od boku Witaj coś takiego jeśli chodzi o zawieszenie z tyłu.... A więc Zielono Białe mogą być po jednym pasku barwnym, może być 1 biały dwa zielone i 1 biały 3 zielone w każdym bądź razie te oznaczenie mówi o tym iż masz zawieszenie standardowe czyli 1BA. Skoro jeździłeś wcześniej u kogoś B7 i komfort był inny to za pewne ktoś miał zawieszenie 1BE a więc - 20 od standartu sprężyna i amortyzaroty są bardziej sztywne,nie buja nie pływa tak, zdecydowanie jak by pewniej się prowadzi. Zachowanie jakie opisujesz że buja np. na progach jak by podskakuje to jest właśnie efekt standardowego zawieszenia jest miękke i dlatego tak się dzieje bardziej pływa. To jakie zawieszenie winno byc u Ciebie możesz sprawdzić to we wlepce, która to może być pod siedziskiem tylnym w bagażniku koło koła zapasowego bądz wklejona do książki serwisowej.I sprawdz jakie masz kodowanie 1BA czy np 1BE wtedy będzie jasne. serdeczne dzięki za odpowiedz ale co byś mi doradził jeśli chciałbym aby nie wyglądał jak koza tylko troszkę go posadził niżej ziemi. Wystarczy zmienić sprężyny czy raczej iść po całści i zmieniać cały komplet amortyzator + sprężyna tył+przód. Co do tej wlepki jest z tym że nie mam pojęcia czy spreżyna jest odpowiednia dorzucam fotki sprężyny jak i wlepki może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Zawieszenie 1BE czyli usztywnione tak pokazuje wlepka. Sprężyny od zawieszenia 1BA czyli komfortowego. Ktoś mieszał w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 a gdzie amortyzator?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ata spręzyna nie powinna być odwrotnie założona ? Te paski nie powinny być na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Zmierz wysokość od ziemi do górnego punktu błotnika(centralnie nad kołem). Dla zawieszenia 1 BA powinno być 68cm, dla 1BE 66. We wleplce masz 1 BE, więc powinieneś mieć 66cm. Jeżeli wymiar się różni, a ze zdjęc widać że masz koło 70cm, to oznacza że masz zamontowane spręzyny nie od swojej klasy wagowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się