Skocz do zawartości

Nowotczyński

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nowotczyński

Osiągnięcia Nowotczyński

0

Reputacja

  1. Ja na innych forach bywam,a podpisuję się nazwą firmy.Piotr to mój brat.Też wszystkich witam.
  2. Im więcej człowiek czyta,tym więcej ma wątpliwości.Jak się nie znasz,to szukaj prawego człowieka,dobrego fachowca.Niech on podpowie co i za ile.
  3. Ten sam producent,ale inne rozwiązania.
  4. Można się dowiedzieć 2300zł min zestaw Magic Jet Stag 200 i reduktor odpowiedni do mocy,a 3400zł wtryskiwacze Hana,Stag Premium i reduktor(dwa) odpowiednio do mocy.
  5. 24l LPG,ale w mieście.Saabem 95 Aero 169KW.
  6. Mówiąc o 2,7 bit,nie myślałem o S4,nie interesuje mnie to.Miałem na uwadze tylko i wyłącznie tą jednostkę,a gdzie jakie to ma znaczenie.Osobiście gazowałem 220-225KM z tego co pamiętam i 300KM.Auto dosy wymagające ze względu na ograniczoną ilośc miejsca.Co proponuję?Ja to oczywiście że proponuję to co montuję,ale mam świadomośc że jest wiele dobrych instalacji na naszym rynku.
  7. Może nie w każdych warunkach,ale pewnie zapętla.Zgoda ,w Zavolakch ciśnienie biegu jał zawsze jest igła,ale do auta z turbo jest porażką.W Scorpionach mini ciśnienie pływa i to bardzo,w ST i GT o niebo mniej.Z perspektywy czasu i tak uważam,że do aut doładowanych ST i GT jest ok.
  8. Jeśli wszyscy robią i są zadowoleni to musi coś w tym byc.
  9. 220,250KM czy coś podkręconego?
  10. W tym wypadku przyczyną przełączenia się na benzynę jest zbyt duży spadek ciśnienia gazu.Wtryskiwacze nie sądzę że biorą w tym udział.Duże spadki ciśnienia gazu podczas depnięcia mogą byc spowodowane zbyt słabym reduktorem(możliwe uszkodzenie,zabrudzenie reduktora),znieczyszczone filtry fazy lotnej,ewentualnie fazy ciekłej,duże dławienie na elektrozaworze,miedzi,multizaworze,a w skrajnych sytuacjach bardzo niskie ciśnienie gazu w zbiorniku.
  11. Zgadzam się z Markiem.Stag 300+,Matrix HD 544 i porządny reduktor(2 reduktory) to minimum do tego auta.Niech nikt nie gada,że 1,8turbo 250KM to prosta sprawa do ogarnięcia.1,5 bara doładowania przy 4 gen to dużo,co nie oznacza że się nie da.2x Zavoli to nie to,zbyt duże przyrosty ciśnienia gazu po hamowaniu silnikiem.
  12. Zawsze powtarzam,dobry warsztat to bezproblemowa jazda na gazie.Nie istotne czy jest to BRC ,Landi R,czy też Stag.W dobrych rękach wszystko musi poprawnie działac.
  13. Może podam przykład,nie chodzi o reklamę.Do silnika 4 cyl w naszej firmie za instalację można zapłacic 2300zł,ale i 3400zł.I dlaczego to jest możliwe?W obu przypadkach jest to Stag.
  14. Nie czytałem tematów ,które powyżej zapodał kolega,ale jedno wiem,jeśli nikt nie podglądał parametrów podczas jazdy ,to żle trafiłeś.Jeśli chodzi o interpretację błędów to jedną rzecz widzę,o ile kojarzę wysokie napięcie z przepływomierza.Tylko ten błąd może powodować tak duże zużycie.Sonda lambda sieje czasami spustoszenie,ale przepływomierz jest fundamentalnym sygnałem dla ECU benzyny.Co do wibracji ,może to być zupełnie inna sprawa,ale nie koniecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...