Nowotczyński
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Nowotczyński
Osiągnięcia Nowotczyński
0
Reputacja
-
Ja na innych forach bywam,a podpisuję się nazwą firmy.Piotr to mój brat.Też wszystkich witam.
-
Im więcej człowiek czyta,tym więcej ma wątpliwości.Jak się nie znasz,to szukaj prawego człowieka,dobrego fachowca.Niech on podpowie co i za ile.
-
Ten sam producent,ale inne rozwiązania.
-
A jaka instalacja?
-
Można się dowiedzieć 2300zł min zestaw Magic Jet Stag 200 i reduktor odpowiedni do mocy,a 3400zł wtryskiwacze Hana,Stag Premium i reduktor(dwa) odpowiednio do mocy.
-
24l LPG,ale w mieście.Saabem 95 Aero 169KW.
-
Mówiąc o 2,7 bit,nie myślałem o S4,nie interesuje mnie to.Miałem na uwadze tylko i wyłącznie tą jednostkę,a gdzie jakie to ma znaczenie.Osobiście gazowałem 220-225KM z tego co pamiętam i 300KM.Auto dosy wymagające ze względu na ograniczoną ilośc miejsca.Co proponuję?Ja to oczywiście że proponuję to co montuję,ale mam świadomośc że jest wiele dobrych instalacji na naszym rynku.
-
Może nie w każdych warunkach,ale pewnie zapętla.Zgoda ,w Zavolakch ciśnienie biegu jał zawsze jest igła,ale do auta z turbo jest porażką.W Scorpionach mini ciśnienie pływa i to bardzo,w ST i GT o niebo mniej.Z perspektywy czasu i tak uważam,że do aut doładowanych ST i GT jest ok.
-
Jeśli wszyscy robią i są zadowoleni to musi coś w tym byc.
-
220,250KM czy coś podkręconego?
-
Przy ostrym przyspieszaniu sam przełącza się na LPG.
Nowotczyński odpowiedział(a) na mrluke temat w 1.8T
W tym wypadku przyczyną przełączenia się na benzynę jest zbyt duży spadek ciśnienia gazu.Wtryskiwacze nie sądzę że biorą w tym udział.Duże spadki ciśnienia gazu podczas depnięcia mogą byc spowodowane zbyt słabym reduktorem(możliwe uszkodzenie,zabrudzenie reduktora),znieczyszczone filtry fazy lotnej,ewentualnie fazy ciekłej,duże dławienie na elektrozaworze,miedzi,multizaworze,a w skrajnych sytuacjach bardzo niskie ciśnienie gazu w zbiorniku. -
Zgadzam się z Markiem.Stag 300+,Matrix HD 544 i porządny reduktor(2 reduktory) to minimum do tego auta.Niech nikt nie gada,że 1,8turbo 250KM to prosta sprawa do ogarnięcia.1,5 bara doładowania przy 4 gen to dużo,co nie oznacza że się nie da.2x Zavoli to nie to,zbyt duże przyrosty ciśnienia gazu po hamowaniu silnikiem.
-
Zawsze powtarzam,dobry warsztat to bezproblemowa jazda na gazie.Nie istotne czy jest to BRC ,Landi R,czy też Stag.W dobrych rękach wszystko musi poprawnie działac.
-
Może podam przykład,nie chodzi o reklamę.Do silnika 4 cyl w naszej firmie za instalację można zapłacic 2300zł,ale i 3400zł.I dlaczego to jest możliwe?W obu przypadkach jest to Stag.
-
[B5 ADR] Kosmiczne spalanie a diagnostyka OK
Nowotczyński odpowiedział(a) na ankiel2 temat w Audi A4 B5
Nie czytałem tematów ,które powyżej zapodał kolega,ale jedno wiem,jeśli nikt nie podglądał parametrów podczas jazdy ,to żle trafiłeś.Jeśli chodzi o interpretację błędów to jedną rzecz widzę,o ile kojarzę wysokie napięcie z przepływomierza.Tylko ten błąd może powodować tak duże zużycie.Sonda lambda sieje czasami spustoszenie,ale przepływomierz jest fundamentalnym sygnałem dla ECU benzyny.Co do wibracji ,może to być zupełnie inna sprawa,ale nie koniecznie.