Skocz do zawartości
IGNOROWANY

(KME) Diego G3 +wtryskiwacze Magic JET


kamil22lodz

Rekomendowane odpowiedzi

Będą. A jaki reduktor, bo to serce instalacji. Wtryski weź pojedyncze, cena ta sama i można zamontować przy samym kolektorze na 2 cm wężykach bez niszczenia lub zdejmowania osłony silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co mam ulotkę co do tego gazu ...i tam jest napisane Reduktor gold! ? za bardzo nie wiem czy to nazwa czy nie ..bo nie siedze w tym...Marku ..mogłbys mi polecic co zalozyc aby bylo wszystko oki..? tak jak napisałes bedzie grac..ale co mam zapytac gazownika czy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gold to mocniejszy reduktor w ofercie KME do 350Km... ja mam reduktor Silver do 250km instalacje też kME diego a wtryski matrix.... nie narzekam auto już kupiłem z gazem jak dotąd wymiana filtrów i śmiga bez zarzutu :):hi:

PS ;Gdzie w łodzi polecili ci tą instalkę tzn jaki servis??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogo jak na taki zestaw. Polecam gazownika w Rawie Mazowieckiej, przy ulicy Tomaszowskiej, kilkadziesiąt metrów za tamtejszą Komendą Policji. Wiele osób mi go poleciło i też skorzystałem. Nie mogę nic powiedzieć na temat instalki jaką mam, bo używam jej dopiero od około 1000km, Oczywiście bez zarzutu.

Ja mam elektronike STAGA 4, wtryski Valtec( niby mogą się zaklejać, ale ich ogromnym plusem jest to, że kupujesz zestaw naprawczy i śmigasz jak na nowych, nie to co w MAGIC Jet'ach, które są nierozbieralne) do tego parownik Zavioli + zbiornik w kole = 2050zł.

Cała instalacja założona jak dla mnie super profesjonalnie, wszystko ładnie pomocowane, nic nie "dynda" pod maską, izolacje, naprawdę solidnie i schludnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski Valtec( niby mogą się zaklejać, ale ich ogromnym plusem jest to, że kupujesz zestaw naprawczy i śmigasz jak na nowych, nie to co w MAGIC Jet'ach, które są nierozbieralne)

Bajki opowiadasz - Valtec to nie powinien się nazywać wtryskiem a magici da się rozebrać i wyczyścić a kluczem do ich długiego działania jest dobry filtr np matrix i wydajny temperaturowo reduktor który dobrze nagrzewa gaz.

a tak na marginesie Silvera da sie zamontować do auta co ma 150km a gold nieogrania dużo więcej niż 200km nie daje rady temperaturowo do silnika 1.8 125ps bo o takim chyba rozmawiamy lepiej założyć zavoli ZETA S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golda możesz brać, ale do Twojego auta wystarczy silver. Ja natomiast zdecydowanie polecam do aut bez turbo Zavoli Zeta. Przy 125 KM może być wersja N, ale jak da większą S to będziesz miał pewność, że stabilnie pracuje ciśnieniowo. Ta jak pisał Juby_p. To dobre reduktory i nie sprawiają kłopotów.

Wtryski Magic Jet są OK, ale trzeba do nich dać filtr z odolejaczem i wkładem poliestrowym. Brudzą się jak każde, ale są rozbieralne dobrze i szybko się czyszczą i co najważniejsze po rozebraniu nie trzeba ich kalibrować. Ja osobiście na takich jeżdżę i

już 3 rok i problemów nie mam. Oczywiście, że są lepsze wtryskiwacze, ale nie za taką cenę. Za 200 zł. jest to jedyny sensowny wybór.

Podsumowując:

1. KME diego3

2. Wtryski Magic Jet pojedyncze montowane pionowo na krótkich wężykach

3. Grzebień rozdzielający

4. Reduktor Zavoli Zeta S

5. Filtr fazy lotnej Czaja FL02 lub odpowiednik Matrixa

6. Całość dobrze zmontowana i zestrojona

I masz tanią jazdę bez problemów przez kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, pięknie, może i faktycznie dobry zestaw, ale absolutnie nie za taką cene!!!

Za cenę 1900zł będziesz miał wszystko to samo, za wyjątkiem wtryskiwaczy. W cenie 1900 miałbyś VAltec, magicJety to koszt około 100zł więcej.

Cena 2500zł jest mocno zawyżoną.

pozdro

___________

EDIT:

I niech mi ktoś nie pisze, że dobra regulacja tyle kosztuje itd.

Sama regulacja, w zasadzie "robi się sama", tzn. po zalaniu gazem jedziesz kilka, może kilkanaście km i twoja elektronika sama ustawia mapy wtrysków, a gozownik poźniej podłącza to pod kompa i minimalnie reguluje krzywą wtrysku/czasu( o ile dobrze kojarzę).

2500zł to zdecydowanie za dużo!!![br]Dopisany: 07 Marzec 2010, 13:33_________________________________________________

wtryski Valtec( niby mogą się zaklejać, ale ich ogromnym plusem jest to, że kupujesz zestaw naprawczy i śmigasz jak na nowych, nie to co w MAGIC Jet'ach, które są nierozbieralne)

Bajki opowiadasz - Valtec to nie powinien się nazywać wtryskiem a magici da się rozebrać i wyczyścić a kluczem do ich długiego działania jest dobry filtr np matrix i wydajny temperaturowo reduktor który dobrze nagrzewa gaz.

a tak na marginesie Silvera da sie zamontować do auta co ma 150km a gold nieogrania dużo więcej niż 200km nie daje rady temperaturowo do silnika 1.8 125ps bo o takim chyba rozmawiamy lepiej założyć zavoli ZETA S

Dziwne, znajomek ma dokładni taki zestaw jak ja w 1,8t od 80tyś. Nic nie robił po za wymianą filtrów co 10tyś. Gdy decydowałem się na gaz zadzwoniłem po myślę, że około 20-25 "gazowni". Pięciu czy sześciu z nich powiedziało mi, że jak mi proponują do takiego silniczka instalację które będą kosztować 2500 czy więcej, zwyczajnie w świecie mnie naciągają. Przypominam, że powiedziało mi to kilku!!! I nie jakiś "garażowców" lecz ludzie którzy mają swoje zakłady i należą do sieci BRC. Ten silnik dla gazownika jest prosty jak budowa cepa, Nie przepłacaj kolego, nie daj się naciągnąć! DIEGO G3+valtec+zavioli( nie wiem jaki dokładnie) to koszt około 1900zł. Za magic jety jeśli byś chciał dolicz sobie 100zł. Ja za STAGA 4 - 300, valteci, i zavioli dałem 2050zł i dodatkowo od gościa dostaje gwarancję na 100tyś km, o ile będę o nią dbał u niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama regulacja, w zasadzie "robi się sama", tzn. po zalaniu gazem jedziesz kilka, może kilkanaście km i twoja elektronika sama ustawia mapy wtrysków, a gozownik poźniej podłącza to pod kompa i minimalnie reguluje krzywą wtrysku/czasu( o ile dobrze kojarzę).

no takiej bajki to już dawno nie słyszałem:) to co jeszcze sama robi??? prasuje i gotuje? dlatego montaż kosztował 1900zł i polegał na metodzie upadających elementów;) tam gdzie upadło tam zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wam tak ... chłopaki ..:) hehe... bo po tych postach to już nie wiem ..jedni mówia tak ..załóż to, drudzy nie ...oszalalem :wallbash: mam 1.8 125 kM powiedzcie mi co mam załozyć bym byl zadowolony ..bardzo proszę... bo naprawdę mozna sie pogubić :) ..oczywiscie sekwencja! proszę o jakaś listę i tyle ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im więcej człowiek czyta,tym więcej ma wątpliwości.Jak się nie znasz,to szukaj prawego człowieka,dobrego fachowca.Niech on podpowie co i za ile.

i właśnie zgłoś się do kolegi Nowotczyński jest fachowcem i gorąco go polecam, jak chcesz wiedzieć jak zamontował gaz u naszego klubowego kolegi to napisz do kolegi Korzeń on Ci napisze co i jak

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...