Skocz do zawartości

tomie1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomie1986

Informacje

  • Imię
    Tomik
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomie1986

0

Reputacja

  1. to o ile procent należy zmienić w moim przypadku jeżeli na trasie przekłamuje o 1,1l więcej niż w rzeczywistości a miasto o 2l?
  2. Tamat odnosnie 3.0tdi a piszesz o spalaniu golfa. Konia obchodzi. HELLOŁ!!!
  3. Czyli jak mi fis zawyża o 1,1l to zamiane zrobić z 100 na 89? A jak jest z postojem jak zamiast 0,5l pokazuje 10.0l też skoryguje po tej zmiane?
  4. Cześć mam pytanie odnośnie spalania, wcześniej pisałem że na 16" na trasie potrafię zejść do 6,5l na FISie. Na 17" 7-7,5l autostrada 140km/h Ostatnio dałem wtryski do regeneracji i spalanie na FISie pokazuje o wiele zawyżone wartości. Mianowicie miasto 13-15l (wcześniej ok 11l.). Trasa 8,5-9l i to nawet przy 100km/h nie chce zejść niżej. Zatankowałem pod korek, pojechałem autostradą 200km ze stałą prędkością 140km/h na pokładzie 5 osób (z tego trzy o masie 90-110kg) zatankowałem ponownie pod korek wyszło spalanie 7,5l natomiast na FISie 8,8l. Nawet po mieście z całego zbiornika wychodzi ok 11l a pokazuje 13-15l. Więc wychodzi na to że FIS przekłamuje. Czy ktoś wie w czym może być problem że FIS zawyża spalanie ?
  5. U mnie przy ruszaniu ale nie zawsze między 1500-2000obr czuć wibracje i jak powyżej między 110 a 150km/h przy przyspieszaniu czuć wibracje i też nie za każdym razem. Jak sprawdzić to czy konwerter tylko metodą "na stół" ?
  6. siema, TIP + Q dobre połączenie
  7. i stąd opinia że nawet ASB się sypie no ale jak na liczniku ma 250tys km a w rzeczywistosci 500tys + to nie ma co się dziwić, po 2000r większośc aut się sypię w pewnym momencie i nic nie trwa wiecznie. Właśnie chodzi o tą mentalność naszego narodu. Jednemu się posypię powie o tym i większość już tak uważa. Tak jak pisałem wcześniej, mam realny przykład że ten motor potrafi zrobić ponad 500tyś km. rzeczywistego przebiegu bez wymiany rozrządu więc tym się zasugerowałem i tego jestem pewien. Inna historia gdy motor był zaniedbany przez wydłużone cykle wymiany oleju itp
  8. gdybym opierał się tylko na forum i tym co tu piszą to na pewno zrezygnowałbym z zakupu 3.0tdi ASB. Na szczęście daleko nie musiałem szukać opinii ponieważ mam dwóch kolegów którzy mocno eksploatują A4 z tymi motorami. Jeden zrobił 300tys. km teraz ma ok 450tys. gdy kupował z przebiegiem 150tys wywalił tylko DPF i zalewa Castrol, wymiany robi co 25tys co mnie mocno zszokowało (osobiście nie polecam). Od przebiegu ok 300tyś przy rozruchu słychać przez sekunde,dwie rozrząd. Do tej pory eksploatuje auto, nie popadł w panikę jak robią to inni gdy tylko coś usłyszą wg wielu osób i mechaników ten typ tak ma. Do tej pory wtryski i rozrząd fabryka. Drugi znajomy miał niecałe 700tyś, rozrządu też nie ruszał chociaż u niego to już słychać było cały czas więc zapewne zbliżał się jego koniec. Ostatnio skręcił licznik na 250tyś znalazł się klient który myślał że za 20tyś kupi b7 3.0tdi. I w ten oto sposób niedługo pojawi się na forum ktoś z problemem rozrządu i wtrysków przy "250 tyś km." i kolejna opinia że 3.0tdi to gówniany i kosztowny motor bo tak szybko się sypie.
  9. u mnie TIP + Q miasto spokojna jazda 10l, dynamicznie powyżej 12l. Autostrada na 16" zerowanie fisa od momentu ustawienia na tempomacie 130km/h 6,3-6,8l. Na 17" 7,2-7,8l +3 osoby na pokładzie. Mieszana 80% trasa, 20% miasto 8,5-8,8l, Piszę o wskazaniach FISa. Z całego zbiornika wyszło 9l i podobonie 70-80% trasa reszta miasto. Wynik uznaje za satysfakcjonujący
  10. trojak na boh. getta. Na przeciwko pekomu przy spawaniu plastików też mają VAGa, w torze i wielu innych można wymieniać. Chyba że szukasz usługi za darmo to może ktoś się zaoferuje z przez forum. Jak wychodzą błędy to jest na pewno jakaś tego przyczyna i trzeba to zbadać samo kasowanie błędów nic nie da bo zapewne powrócą
  11. tomie1986

    Dobry lakiernik-Żary

    w torze polecają, ja niedługo wstawiam czekam na termin jak będzie po robocie to dam znać jak wyszło
  12. posiadam brązową skórę, ktoś już tu pytał o brązową ale nie było odpowiedzi lub mi umknęło wiec zapytam jeszcze raz. Czy ktoś czyścił brązową skórę? środek ma być do ciemnej skóry czy do jasnej? Brązowa to ani ciemna ani jasna chociaż ciemna to chyba tylko czarna jest z kolei jasna kojarzy mi się z beżową z BMW a brąz to tak coś po środku. Ktoś coś używał do brązowej? Chyba tylko jednej odcień brązu jest w B7?
  13. Dwóch moich kolegów którzy mają ASB mają terkot łańcucha tylko przy rozruchu przez sekunde. Przed zakupem swojej B7 miałem też dylemat odnośnie tego motoru ale miałem też przykład kolegów który mnie nieco uspokoił bo sobie chwalą. Jeden zrobił w ten sposób ponad 200tyś teraz ma ponad 400tys i nic się nie zmienia. Mechanik stwierdził że jak tylko przez sekunde przy rozruchu to normalka. Co jakiś czas sprawdzają i nic się nie zmienia tylko przy rozruchu słychać. W moim póki co w ogóle nie słychać i mam nadzieje że tak jeszcze długo pozostanie
  14. Cześć wszystkim, forum przeglądam od kilku lat od kiedy zacząłem zastanawiać się nad zakupem B7 avant 2.0TDI. Troche czasu minęło i stałem się posiadaczem 3.0TDI ASB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...