Jeżeli chodzi o jakis srodek do uszczeniania wspomagania to moge z czystym sumieniem polecic Prestone, link poniżej. http://www.prestone.pl/wp-content/uploads/power_steering_stop_leak.jpg
Sam kiedys miałem taki sam problem jak Ty i u mnie dzieki Bogu pomogło.
Pozdrawiam
możesz założyć TRW - mi się dobrze na tym hamuje (ale klocek zalicza się do tych "miekkich")
chyba że wolisz coś z górnej półki, to załóż ATE - bardzo dobrze hanują tylko są twardymi klockami, więc szybko zjedziesz tarcze...
Szukaj oznaczenia na rancie tarczy, wrzucam rysunek pogladowy...
---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ----------
---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------
Pany ma ktoś na zbyciu pompę wtryskową do TDI??
---------- Post added at 18:51 ---------- Previous post was at 18:49 ----------
Jezeli ktos ma jakies info dotyczace pompki, prosze o PW.
Niebawem to ASO zacznie montowac części "made in china"
A swoja drogą, to ostatnio spotkalem sie z filtrem oleju Knechtem na pierwszy montaż
---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:25 ----------
Co do Purflux to wiem ze filtry tej firmy są na pierwszy montaż stosowane w autach francuskich.
Koleżko mam ten sam problem.. tylko z tą roznica ze u mnie wycieraczka "skacze" i jest to wina mechanizmu - silniczka.
W ASO jest zestaw naprawczy, ale kosztuje cos w granicach 150-180zł
a za sprawny, ale uzywany silniczek zaplacisz 200zł (bosch)
Jesli mam byc szczery to odradzam ABE..
sam bylem swiadkiem jak odpadłą okładzina ze szczęk.. wiec o czyms musi to swiadczyc.
Lepiej dolozyc troszke i kupic Lucas TRW