Skocz do zawartości

Darek_32

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Darek_32

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Którą cyfrę kodowania w B7 w końcu trzeba zmienić - pierwszą czy trzecią?
  2. Czy ktoś może jednoznacznie napisać czy wymiana tego zaworu odpowietrzającego z Q na końcu pomaga w czymkolwiek, czy tylko zmieniacie tak dla spokojnego sumienia?
  3. Dzięki kolego, muszę kupić a nie chciałbym się później rozczarować.
  4. A4 1.6i - 2.0TDI 12.04 - 10.07 75 - 110kW 6,5Jx15 ET 33 ET 33 nie będzie obcierać?
  5. Podepnę się pod temat, a jakie et powinno być w B7 przy 15-tkach? 45, 37 czy może 33?
  6. Panowie, szybkie pytanie. Byłem dziś na ustawieniu geometrii zawieszenia, dostałem wydruk i dopiero w domu zauważyłem że na wydruku widnieje kod zawieszenia wpisany do ustawień przez diagnostę 1BR a moje zawieszenie to 1BA. Czy w związku z tym moje ustawienia są skopane i muszę ponownie jechać na regulację?
  7. U mnie kiedyś linka spadła z mocowania przy dzwigni hamulca ręcznego - wyjąłem popielniczkę oraz podłokietnik i bez problemu założyłem.
  8. A co sądzicie o tej aukcji: http://allegro.pl/pompa-olejowa-lancuch-kolo-audi-vw-skoda-2-0-tdi-i4925562406.html
  9. Panowie, jestem swieżo po wymianie sprzęgła, więc napiszę swoje spostrzeżenia. U mnie objawy były takie, że przy rozpędzaniu - szczególnie na 1 biegu był efekt tzw. przesypywania katrofelków, czyli takie regularne przytłumione stuki. Kolejny objaw, to taki, że sprzęgło brało już dość wysoko. Wymieniłem komplet z dwumasą firmy Sachs i powiem wam - teraz to inna bajka - naprawdę było warto. Nie dość, że sprzgło chodzi leciutko, to nie ma żadnych stuków przy rozpędzaniu.
  10. Na początek zacznij od czujnika temperatury - od razu do wymiany, tylko na oryginalny - żadne zamienniki. Odma musi być szczelna, bo inaczej nie pozbędziesz się błędów związanych z niskim poziomem oleju. A na koniec sprawdzenie czujnika umieszczonego w zamku maski, jak nie to wymiana zamka. To na początek tematy do ogarnięcia dla ciebie.
  11. Geometria do sprawdzenia/regulacji.
  12. Jest na 100 %.
  13. Dzięki Panowie
  14. Czy może ktoś podać nr włącznika świateł wstecznego do mojego ALT ? Z góry dziękuję.
  15. To może i ja dołożę swoje "3 grosze". Dziś sprawdziłem numer swojego sterownika i również mam 8E0 909 557. Odnośnie kontrolki oil min, to u mnie wygląda to tak, że wcześniej utrzymywałem stan oleju na zimnym silniku w połowie tego kratkowanego pola i średnio co 100 km pojawiał mi się komunikat oil min. Raz przy wymianie oleju mechanik zalał mi - pewnie przez przypadek - więcej oleju tzn. na zimnym poziom oleju był ponad to kratkowane pole. Pamiętam, że od tamtej pory przez dość długi czas nie pojawiał mi się komunikat oil min. Gdy już się zapalił nic nie dolewałem, tylko zaczekałem do rana żeby sprawdzić, jaki faktycznie jest poziom oleju - na zimnym silniku po nocy, był mniej więcej w połowie tego kratkowanego pola. Więc skoro na zimnym było połowę stanu, to można domniemywać, że na gorącym byłoby minimum lub nawet poniżej. Od tamtej pory utrzymuję stan oleju na zimnym silniku powyżej tego kratkowanego pola na bagnecie i już od 5 m-cy nie pojawia mi się komunikat oil min. Dodam, że komunikat ten, nie pojawia mi się również pomimo tego, że jestem 200 km przed wymianą oleju, a więc mój olej jest już totalnie przepracowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...