Skocz do zawartości

Paweł M.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paweł M.

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paweł M.

0

Reputacja

  1. Paweł M.

    Pompa oleju 1.8 ADR

    Znam człowieka, który na SWAGU zrobił 50 tysięcy i nadal wszystko jest OK
  2. Całość coś koło tego. Cena nie zawiera kosztów oleju i kompletu filtrów. Części kupowałem z 20% zniżką. Ani przez chwilę nie żałowałem, że włożyłem w auto te pieniądze, tym bardziej, że zamierzam nim dużo jeździć (w dalsze trasy też). Chciałem po chłopsku mówiąc "odszykować auto" dla siebie. Zawieszenie kompletne, hamulce i sprzęgło zrobił poprzedni właściciel. Silnik szczelny, nie "bierze" w ogóle oleju. Autko zrywne, na brak mocy nie narzekam. Te 125 kM sprawuje się tak jak trzeba. Jeżeli miałbym w perspektywie co chwilę denerwować się powracającym hałasem to uznałem, że nie warto. Wolałem zrobić wszystko na raz i mieć święty spokój. A kupować używany silnik, czy coś tam innego, nie mając pojęcia w jakim jest stanie technicznym, to nie moja bajka. Niech każdy robi to co mu głowa podpowiada Jestem bardzo zadowolony delektując się jazdą. Mój kolega na SWAGU zrobił już 50 tys. km. jeżdżąc naprawdę ostro. Każdy sam sobie kalkuluje co mu się bardziej opłaca Ja cenię sobie tzw. "święty spokój" i nie chce mi się co kilka dni wizytować u mechanika kipiąc ze złości i bezsilności z powracającym problemem. To mnie wyjątkowo nie jara W poprzedniej swojej B5-ce (silnik AHL, 1.6, 101 kM) zrobiłem podobną inwestycję i jeździłem 6 lat bez żadnych problemów.
  3. Miałem problem z "terkotaniem" po odpaleniu i głośną pracą silnika, zwłaszcza na wolnych obrotach. Chcąc uzdrowić auto wymieniłem/wykonałem: 1. Popychacze INA 2. Napinacz łańcucha - oryginalny napinacz łańcucha prod. SKODA + łańcuch rozrządu 3. Demontaż miski olejowej i czyszczenie smoka olejowego 4. Wymiana uszkodzonej poduszki skrzyni biegów 5. Wymiana oleju LIQUI MOLY + komplet filtrów 6. Wymiana świec zapłonowych NGK 7. I najważniejsza rzecz w tym wszystkim - całą operację przeprowadził najlepszy specjalista w okolicy. Lepiej wydać trochę więcej pieniędzy na porządnego mechanika i mieć satysfakcję, która jest bezcenna, niż oszczędzać i denerwować się bez końca, z bezustannym problemem na głowie. Po tym wszystkim auto chodzi wspaniale, jak nowe.
  4. To, że silnik bierze olej nie ma nic wspólnego z dużym przebiegiem. Czasem mamy do czynienia ze zjawiskiem tzw. "staje pierścień". Polega to na tym, że nie rozpręża sprężynka która znajduje się wewnątrz pierścienia. Tak się dzieje np. gdy mamy do czynienia z małymi przebiegami. Nie oszukujmy się, ale gdy silnik zaczyna brać olej na poziomie 1l/1000km, bez wątpienia czeka nas kapitalny remont głowicy. Panewki raczej w porządku.
  5. Witam wszystkich serdecznie i pozdrawiam gorąco! [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...