Skocz do zawartości

Kunio9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kunio9

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Pruszków

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam podobny problem z wibracjami przy przyspieszaniu Drgania są odczuwalne po przekroczeniu 120km i znikają przy 160km Całe zawieszenie sprawdzone w ASO geometria zrobiona - może to te przeguby tylko które?? jak ASO nic nie znajduje:(
  2. Przez jakiś czas klocki się też docierają i nie korzystasz z pełnej ich skuteczności. Sprawdź wszystkie śrubki zgodnie z opisem o i jeszcze tą sprężynkę która trzyma klocki. Jakie masz tarcze 312mm czy 320mm, takie miałem i są różne sprężynki dociskające klocki może coś nie jest prawidłowo złożone.
  3. Witam W moim a4 też dzwoniło przy hamowaniu okazało się że jarzmo było zbyt słabo dokręcone do zwrotnicy. W A4 B7 to jest 190Nm
  4. Witam Można go najpierw umyć ( odtłuścić ) wytrzepać filtr powietrza i odkurzyć jego obudowę
  5. ---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- Wszystko się udało Dziękuje Bardzo za pomoc
  6. ---------- Post dopisany at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ---------- Dobra ustawiłem jeden na 0,0 ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ---------- Jak wyregulować drugi wałek?? Czy może ktoś wie??
  7. Pokręciłem troszkę i stwierdziłem ze mój silnik jest niereformowalny ---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Tak więc po wymianie rozrządu już miałem 1,49 na zgaszonym silniku. Wymieniał osobiście p. Marek z Masters Tuning w 2012 i nic się nie zmieniło na zgaszonym silniku nadal mam 1,49 A kąt skrętu przynajmniej u mnie jest odporny na kręcenie tym kołem od rozrządu ---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:42 ---------- ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ---------- może ktoś wrzucić dane dla silnika BRD dla grupy 1 i 4 przy nagrzanym silniku do 80 stopni C dla włączonego silnika i wyłączonego
  8. Jak się wie jak się to robi to się za to bierze pieniądze Ja mam VAGCAN Pro i dwa wałki zamiast jednego i troszkę boję się tego ruszać. A chodzi mi o to że jak jest +1 to jest wyprzedzenie wtrysku o 1stopień czy opóźnienie ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- i o co chodzi z tymi kątami w bloku 4 jeden to 5stopni drugi prawie 4 a trzeci 1 a powinien być 0
  9. Witam Takie wyniki z bloków są złe bo nie jest wartość 0,0 ---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ---------- ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- i trzeba je wyregulować czy można z tym żyć Co może to powodować
  10. Witam u mnie ta sama sytuacja brak dpf, wymieniony przepływomierz, wtryski z listwą zasilającą, pompa oleju z 1.9, EGR, gruszka w kolektorze dolotowym no i lekkie bujaninie nie ustępuje. Jak to na vagu obserwuje to jakby obroty się bujały +-10. Oczywiście jak się go po trasie przegoni to wszystko ok lecz jak w korkach postoi to jakby się któryś wtrysk zapychał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...