-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kunio9

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Pruszków
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CNHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, mam podobny problem z wibracjami przy przyspieszaniu Drgania są odczuwalne po przekroczeniu 120km i znikają przy 160km Całe zawieszenie sprawdzone w ASO geometria zrobiona - może to te przeguby tylko które?? jak ASO nic nie znajduje:(
-
Przez jakiś czas klocki się też docierają i nie korzystasz z pełnej ich skuteczności. Sprawdź wszystkie śrubki zgodnie z opisem o i jeszcze tą sprężynkę która trzyma klocki. Jakie masz tarcze 312mm czy 320mm, takie miałem i są różne sprężynki dociskające klocki może coś nie jest prawidłowo złożone.
-
Witam W moim a4 też dzwoniło przy hamowaniu okazało się że jarzmo było zbyt słabo dokręcone do zwrotnicy. W A4 B7 to jest 190Nm
-
Witam Można go najpierw umyć ( odtłuścić ) wytrzepać filtr powietrza i odkurzyć jego obudowę
-
---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- Wszystko się udało Dziękuje Bardzo za pomoc
-
---------- Post dopisany at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ---------- Dobra ustawiłem jeden na 0,0 ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ---------- Jak wyregulować drugi wałek?? Czy może ktoś wie??
-
Pokręciłem troszkę i stwierdziłem ze mój silnik jest niereformowalny ---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Tak więc po wymianie rozrządu już miałem 1,49 na zgaszonym silniku. Wymieniał osobiście p. Marek z Masters Tuning w 2012 i nic się nie zmieniło na zgaszonym silniku nadal mam 1,49 A kąt skrętu przynajmniej u mnie jest odporny na kręcenie tym kołem od rozrządu ---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:42 ---------- ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ---------- może ktoś wrzucić dane dla silnika BRD dla grupy 1 i 4 przy nagrzanym silniku do 80 stopni C dla włączonego silnika i wyłączonego
-
Jak się wie jak się to robi to się za to bierze pieniądze Ja mam VAGCAN Pro i dwa wałki zamiast jednego i troszkę boję się tego ruszać. A chodzi mi o to że jak jest +1 to jest wyprzedzenie wtrysku o 1stopień czy opóźnienie ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- i o co chodzi z tymi kątami w bloku 4 jeden to 5stopni drugi prawie 4 a trzeci 1 a powinien być 0
-
Witam Takie wyniki z bloków są złe bo nie jest wartość 0,0 ---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ---------- ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- i trzeba je wyregulować czy można z tym żyć Co może to powodować
-
[B7 BPW] Dymi na siwo po remoncie wszystkiego do 90st. (wyciety dpf)
Kunio9 odpowiedział(a) na Bay1 temat w Audi A4 B6/B7
Witam u mnie ta sama sytuacja brak dpf, wymieniony przepływomierz, wtryski z listwą zasilającą, pompa oleju z 1.9, EGR, gruszka w kolektorze dolotowym no i lekkie bujaninie nie ustępuje. Jak to na vagu obserwuje to jakby obroty się bujały +-10. Oczywiście jak się go po trasie przegoni to wszystko ok lecz jak w korkach postoi to jakby się któryś wtrysk zapychał. -
W związku z tym ze pozbyłem sie dpf, a następnie znalazłem powód zapychającego sie filru, chciałbym wskazać jeden element który był odpowiedzialny za ten cały bałagan "siłowniczek podciśnieniowy 03g129061a". Ten siłowniczek podciśnieniowy steruje klapami w kolektorze dolotowym w momencie otwarcia egr otwiera cztery dodatkowe kanały w kolektorze dzięki temu spaliny gładko docierają do silnika. W moim przypadku nie wytrzymała membranka która jest kiepskiej jakości koszt 46zł w Audi.
-
Witam Czym się przejawia uszkodzenie tych wałków? Czy to się psuje gwałtownie, czy widać spadek mocy albo jakieś inne oznaki awarii?
-
Długo to trwa?? Może na jakimś spocie bym kogoś o to poprosił bo jeszcze nie mam vaga a przy okazji to jakiego kupić np. taki byłby chyba dobry [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 08:47_________________________________________________http://www.allegro.pl/item969875347_vag_can_pro_crafter_flasher_aktualizacje_f_v.html
-
Witam u mnie też na zimnym silniku buja i nie ma mocy tak do 2000 obrotów czy to mogą być wtryski??
-
DRD 170ps 9,6 po mieście 7,2 w trasie