Skocz do zawartości

Kunio9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kunio9

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Pruszków

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kunio9

0

Reputacja

  1. Witam, mam podobny problem z wibracjami przy przyspieszaniu Drgania są odczuwalne po przekroczeniu 120km i znikają przy 160km Całe zawieszenie sprawdzone w ASO geometria zrobiona - może to te przeguby tylko które?? jak ASO nic nie znajduje:(
  2. Przez jakiś czas klocki się też docierają i nie korzystasz z pełnej ich skuteczności. Sprawdź wszystkie śrubki zgodnie z opisem o i jeszcze tą sprężynkę która trzyma klocki. Jakie masz tarcze 312mm czy 320mm, takie miałem i są różne sprężynki dociskające klocki może coś nie jest prawidłowo złożone.
  3. Witam W moim a4 też dzwoniło przy hamowaniu okazało się że jarzmo było zbyt słabo dokręcone do zwrotnicy. W A4 B7 to jest 190Nm
  4. Witam Można go najpierw umyć ( odtłuścić ) wytrzepać filtr powietrza i odkurzyć jego obudowę
  5. ---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- Wszystko się udało Dziękuje Bardzo za pomoc
  6. ---------- Post dopisany at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany at 16:38 ---------- Dobra ustawiłem jeden na 0,0 ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:39 ---------- Jak wyregulować drugi wałek?? Czy może ktoś wie??
  7. Pokręciłem troszkę i stwierdziłem ze mój silnik jest niereformowalny ---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Tak więc po wymianie rozrządu już miałem 1,49 na zgaszonym silniku. Wymieniał osobiście p. Marek z Masters Tuning w 2012 i nic się nie zmieniło na zgaszonym silniku nadal mam 1,49 A kąt skrętu przynajmniej u mnie jest odporny na kręcenie tym kołem od rozrządu ---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:42 ---------- ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ---------- może ktoś wrzucić dane dla silnika BRD dla grupy 1 i 4 przy nagrzanym silniku do 80 stopni C dla włączonego silnika i wyłączonego
  8. Jak się wie jak się to robi to się za to bierze pieniądze Ja mam VAGCAN Pro i dwa wałki zamiast jednego i troszkę boję się tego ruszać. A chodzi mi o to że jak jest +1 to jest wyprzedzenie wtrysku o 1stopień czy opóźnienie ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ---------- i o co chodzi z tymi kątami w bloku 4 jeden to 5stopni drugi prawie 4 a trzeci 1 a powinien być 0
  9. Witam Takie wyniki z bloków są złe bo nie jest wartość 0,0 ---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ---------- ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- i trzeba je wyregulować czy można z tym żyć Co może to powodować
  10. Witam u mnie ta sama sytuacja brak dpf, wymieniony przepływomierz, wtryski z listwą zasilającą, pompa oleju z 1.9, EGR, gruszka w kolektorze dolotowym no i lekkie bujaninie nie ustępuje. Jak to na vagu obserwuje to jakby obroty się bujały +-10. Oczywiście jak się go po trasie przegoni to wszystko ok lecz jak w korkach postoi to jakby się któryś wtrysk zapychał.
  11. W związku z tym ze pozbyłem sie dpf, a następnie znalazłem powód zapychającego sie filru, chciałbym wskazać jeden element który był odpowiedzialny za ten cały bałagan "siłowniczek podciśnieniowy 03g129061a". Ten siłowniczek podciśnieniowy steruje klapami w kolektorze dolotowym w momencie otwarcia egr otwiera cztery dodatkowe kanały w kolektorze dzięki temu spaliny gładko docierają do silnika. W moim przypadku nie wytrzymała membranka która jest kiepskiej jakości koszt 46zł w Audi.
  12. Witam Czym się przejawia uszkodzenie tych wałków? Czy to się psuje gwałtownie, czy widać spadek mocy albo jakieś inne oznaki awarii?
  13. Długo to trwa?? Może na jakimś spocie bym kogoś o to poprosił bo jeszcze nie mam vaga a przy okazji to jakiego kupić np. taki byłby chyba dobry [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 08:47_________________________________________________http://www.allegro.pl/item969875347_vag_can_pro_crafter_flasher_aktualizacje_f_v.html
  14. Witam u mnie też na zimnym silniku buja i nie ma mocy tak do 2000 obrotów czy to mogą być wtryski??
  15. DRD 170ps 9,6 po mieście 7,2 w trasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...