Skocz do zawartości

mike821004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mike821004

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mike821004

0

Reputacja

  1. Ostatnio miałem regenerowany sterownik silnika bo wariowały obroty przy włączeniu klimy a ww problem mam już od 3-4 miesięcy i mechanik nic nie jest w stanie zrobić. Czekać aż padnie całkowicie. Nieraz się zapali kontrolka od klocków hamulcowych, ale je mam nawet nie w połowie zużyte. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znika
  2. Czujnik położenia wału, czujnik temperatury, pompa paliwa, cewka zapłonowa wymienione. Błędów nie wykrywa. Jedyne co mi się świeci to kontrolka z napisem sensor od czujnika oleju, ale to niedługo planuję zrobić przy wymianie oleju
  3. Witam i jak poradził eś sobie bo mam dokładnie to samo silnik 1.6 ana
  4. Dziękuje za pomoc właśnie od mechanika dostałem wiadomość, że czujnik prędkości obrotowej był trafiony. Łączny koszt to 280zł (czujnik, wymiana i diagnostyka)
  5. Witam czy może mi ktoś opisać dokładnie budowę przepustnicy z tum gdzie co dochodzi? Chodzi mi o podłączenie wężyków. Chodzi mi między innymi o ten przewód zaznaczony na zdjęciu i czy w nim powinno wytwarzać się podciśnienie i go zasysać. Z jednej strony jest podłączony do przepustnicy, a z drugiej strony do rozgałęzienia w kształcie "Y" z którego jeden idzie do odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej?), a drugi??? Są tam założone opaski jednorazowe więc czy można je rozpiąć i sprawdzić czy ten rozgałęźnik nie jest zatkany(czy powinien być drożny, czy jest tam jakiś zaworek zwrotny?), przez co zasysa mi ten przewód? Szukałem na google ale nic do audi a4 b5 1.6 2000r nie znalazłem. A problem mam taki, że gaśnie na rozgrzanym silniku (ok.85 - 95 stopni) i mam problem z jego odpaleniem. Gdy uda mi się odpalić to auto prawie nie ma mocy. Zauważyłem, że ten przewód jest wtedy praktycznie cały zassany. Gdy oddałem do mechanika to podłączył go pod komputer i stwierdził aby wyczyścić przepustnicę. Tak zrobił ale dalej jest to samo. Ps. Gdy odczekam aż silnik ostygnie to odpala normalnie i pracuje równo, ale cały czas słychać syczenie w tym przewodzie i widać jak go zaczyna zasysać. Proszę o pomoc
  6. Witam: posiadam audi a4 b5 1.6 ana 2000r od dłuższego czasu na biegu jałowym na zimnym i na rozgrzanym silniku utrzymują się takie obroty i praktycznie wskazówka stoi w miejscu a podczas jazdy nic się nie działo. Ostatnio zgasł mi samochód gdy stałem na światłach na rozgrzanym silniku (temp 90 ~95) i nie mogłem go odpalić. Po chwili odpalił ale nie miał mocy i jakoś dojechałem do domu bo miałem raptem 1,5km. Pod domem otworzyłem maskę w czasie pracy silnika i usłyszałem syczenie. Dochodziło z tego przewodu, dochodzącego do przepustnicy ale nie był dziurawy tylko go zasysało podciśnienie. Dzisiaj odczepiłem ten przewód od przepustnicy i odpaliłem silnik. otwór zasysał powietrze a silnik nierówno pracował, prawie gasł. Gdy go przytkałem palcem to obroty się stabilizowały i wracały do tych jak na pierwszej fotce. Po jakimś czasie gdy wszystko poskładałem nie mogłem wcale odpalić samochodu. Gdy po 3 h zszedłem ponownie do auta odpalił normalnie za pierwszym razem i ponownie pracował tak jak na samym początku posta, ale dalej słychać syczenie i widać jak zasysa ww przewód, a obroty utrzymują się na pierwszej kresce obrotomierza. proszę o pomoc. ---------- Post dopisany 07-09-2013 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 20:26 ---------- Witam. Czy może mi ktoś odpowiedzieć czy ten przewód zaznaczony na fotce nr 2 powinien być zasysany i czy to normalne? Bo odebrałem samochód od mechanika i dalej mam tak samo.
  7. Witam Z tym problemem walczyłem bardzo długo, na każdym forum czytałem to samo, żeby czujniki wymieniać, do diagnosty jechac i tak dalej. Na jakims forum znalazłem, że jeśli czujnik by był uszkodzony to by migała kontrolka, a nie paliła się. To tyle wywodów:) Ostatnio rozmawiałem z kumatym znajomym, który był mechanikiem samochodowym i doradził mi abym dolał płynu chłodniczego mimo, że jeszcze troche miałem i zrestartował komputer ( odłączyć akumulator na pare minut) odziwo ten zabieg pomógł w moim przypadku:) Przejrechałem juz ponad 300 km i nic się nie zapala. Więc może warto najpierw od tego zacząć, a nie na pałę czujniki wymieniać PS. Posiadam Audi A4 B5 z 2000r. 1.6
  8. Ok dziękuję za pomoc jak się trochę ociepli to biorę się za czyszczenie Pozdrawiam
  9. A jaki jest koszt czyszczenia i adaptacji przepustnicy?, czy można to samemu zrobić?
  10. ok to co może być przyczyną tak niskich obrotów?
  11. Witam. Mam takie pytanie: jakie powinny być prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym? Jak odpalam silnik na biegu jałowym to obroty mam na 200?-(druga kreska na obrotomierzu) i tak się cały czas utrzymują z delikatnym cyklicznym falowanuim. Nie mam problemów z odpalaniem - pali za pierwszym razem jak jadę to normalnie się zachowuje, ale nawet na rozgrzanym silniku gdy zatrzymam się na światłach to obroty spadają znowu do 200 i tak się utrzymują Czy to jest normalne i nie uszkodzę silnika? silnik 1.6 ANA
  12. Witam audi A4 1,6 101KM Cytat: [Mam problem z moim drugim autkiem A3 1,9 tdi. Podczas gwałtownego dodawania gazu (gdy koła buksują) i podczas gwałtownego hamowania z przodu auta dochodzi dziwny metaliczny odgłos. Przy dodawaniu gazu można by powiedzieć że to sprzeglo może dwumas... Ale przy hamowaniu na lodzie ABS chodzi i ten odgłos znów się pojawia. Pedał stoi bardzo wysoko i się rusza. VAG nie wykazuje żadnych błędów. Mial ktoś może podobny problem jakieś sugestie. Z góry dzięki.] ja mam podobny problem w audi A4 1,6 101KM ale podejrzewam, że ten dzwięk pojawia sie gdy zaczyna działać system ESP ponieważ zapala mi się na zegarze kontrolka (ESP chuba bo gdy wyłączam ten system przyciskiem to ta sama kontrolka się zapala) właśniwe w tym momęcie. Prócz tego podczas tego dziwnego odgłosu czuję jakby hamulce prawie wcale nie łapały i muszę jeszcze raz nacisnąć hamulec ady zadziałał poprawnie. Normalnie w słoneczny dzień i gdy jest sucho nie spotkałem się jeszcze z tym problemem. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę pisać
  13. Witam ja mam podobny problem w audi A4 1,6 101KM ale podejrzewam, że ten dzwięk pojawia sie gdy zaczyna działać system ESP ponieważ zapala mi się na zegarze kontrolka ESP właśniwe w tym momęcie. Niedłóugo planuję zmieniać klocki z przodu i z tyłu to odrazu posprawdzam czujniki. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę pisać bo mnie też ciekawi co to może być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...