
ar35
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ar35

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
-
[ALL B6] Jak przyciemnić szyby w srebnym avancie B6?
ar35 odpowiedział(a) na niekrasz temat w Audi A4 B6
Robiłeś już to kiedyś? Jeśli nie to uwierz mi, że solidnie tego nie zrobisz. Filmy na YT nie pokazują wszystkiego. Zbyt wiele czynników ma wpływ na jakość wykonania. Począwszy od wyboru folii( w taką z Alledrogo to możesz Sobie co najwyżej kanapki do pracy zapakować) po narzędzia, technikę montażu i wygrzewania szyb na pomieszczeniu w którym to robisz, kończąc. Jeśli jednak Cię nie przekonałem abyś zlecił to profesjonaliście to kup przynajmniej porządną folię(SunGard, Armorlite, Llumar czy Bruxafol), opalarkę, rakle - bluemax oraz żółty silikon, filc do kurczenia, baniak ciśnieniowy na wodę i próbuj...A jak już zepsujesz folię za którą zapłacisz ok 200 zł i podliczysz koszt narzędzi i zmarnowany czas to dojdziesz do wniosku, że taniej byłoby jakbyś od razu oddał auto do przyciemnienia profesjonalistom. pozdrawiam -
Dark glass Katowice (519 445 485 - Sławek ) a jeśli chodzi o folie to Raycer. pozdrawiam
-
[ALL B6] Jak przyciemnić szyby w srebnym avancie B6?
ar35 odpowiedział(a) na niekrasz temat w Audi A4 B6
A jakie konkrety Cię interesują ? Co chciałbyś wiedzieć ? -
[ALL B6] Jak przyciemnić szyby w srebnym avancie B6?
ar35 odpowiedział(a) na niekrasz temat w Audi A4 B6
Jak ktoś chce mieć solidnie to... nie zleci montaż komus kto zrobi to solidnie, bo sama folia to nie wszystko. btw. jedyna dobra folia do przyciemniania z 3M to był Panther. Ale już jej nie ma, a FX ? Jest na rynku wiele folii o lepszych parametrach optycznych, słonecznych i o niebo lepiej się montujących bo np. nie zostawiają białej ramki na około tylnej szyby. -
Kolego tak naprawdę nad tym czy okleić czy nie nie musisz się zastanawiać. Z bardzo prozaicznego powodu... Wszelkiego rodzaju folie czy to do zmiany koloru, karbony czy nawet bezbarwne ochronne klei się tylko na gładkie lakierowane powierzchnie. Jak okleisz chropowate, nielakierowane plastiki to możesz być pewien, że folia zaraz będzie się odklejać. Więc jak chcesz myśleć o oklejaniu, to najpierw lakier w kolorze. pozdro
-
W Koszalinie masz Glass fol ( Tomek - 508-930-550) . Firma mieści się na Orląt Lwowskich , na terenie giełdy.
-
Zadzwoń do Kamila ( 602-446-783). Działa na Słonecznym, ma markowe folie i ściemnia naprawdę profesjonalnie
-
A kolega kamyk007 zna to z autopsji czy gdzieś wyczytał ?
-
Wszystko zależy od tego jaka zostanie naklejona. Białe i czarne zawsze mają najdłuższe gwarancje( w zależności od producenta - od 3 do 10 lat) Istotną sprawą jest grubość folii, a te wahają się od 60 do 100 mikronów(karbony nawet 180). Wadą tych cieńszych jest to, że są mniej odporne na uszkodzenia mechaniczne, oraz potrafią zmienić kolor przy naciąganiu na wygięte elementy( zderzak , przedni słupek). Kolejna ważną sprawą jest klej jaki ma dana folia. Dla montera najlepszy jest kanalikowy, gdyż łatwo się na nim pracuje i łatwo wyciska pęcherze powietrza, ale taki klej ma istotną wadę dla użytkownika auta. Klej taki słabo trzyma w przetłoczeniach, tam gdzie folia została naciągnięta ( im bardziej naciągamy, tym mniej kleju zostaje na cm2) i będzie miała tendencję do odklejania się, a co za tym idzie pękania w tych miejscach. Natomiast jeśli chodzi o "parowanie" to kolego rdzewieć może tylko w przypadku jeśli ognisko rdzy już wcześniej tam było. Oczywiście ryski czy odpryski będą po naklejeniu folii widoczne, ale folia jest klejona na sucho po uprzednim odtłuszczeniu i osuszeniu powierzchni, inaczej folia nie będzie się trzymała. Więc jeśli rdzy nie było przed klejeniem, to na pewno folia nie spowoduje że się ona pojawi, a wręcz odwrotnie zatrzyma dopływ powietrza czyli zatrzyma utlenianie. pozdro
-
Kolego , wszystko zależy od folii... :gwizdanie: Bo jeśli chińska , koreańska czy z innego tajwanu ,zazwyczaj z barwionym klejem, to mamy taki efekt. Na początku robi się fioletowa , następnie robią się bąbelki lub/i folia pęka...
-
Kolego jakbyś dokładnie poszukał to byś wiedział Masz szybę zieloną , i ta 35 % która jak piszesz prawie spełnia normy, przy badaniu przepuszczalności gwarantuje ćwiknięcie dowodu rej. Dlaczego ? Bo szyba zielona ma właśnie przepuszczalność 70 % i jakąkolwiek folii byś nie nakleił to i tak będzie za dużo, i żadna homologacja Ci nie pomoże , bo ten glejt to nic innego jak zaświadczenie o montażu folii czyli papier informujący że zamontowana folia została przebadana i jest dopuszczona do montażu na terenie RP. Wszystko masz opisane w tym i w innych wątkach. pozdro 600
-
Folia 20 % jest optymalna , od zewnątrz patrząc widać kontury osób siedzących z tyłu , natomiast w żaden sposób nie przeszkadza kierowcy nocą.
-
Tak to ten sam warsztat.
-
Możesz spróbować w Autofan w Jaworznie albo w AleX foll w Czeladzi.
-
Siemka Wszystko zależy od folii jaka jest tam zamontowana... Jeśli jest dobrej jakości nie bedzie z tym większego problemu. potrzebna Ci będzie opalarka i mały skrobak do szkła ( jeśli nie masz to możesz spróbować skalpelem ). Uchylasz szybę żeby widzieć jej górna krawędź , nacinasz w połowie na długości ok 3-5 cm , następnie bierzesz opalarkę i podgrzewasz szybę w miejscu przecięcia ( grzejesz szybę od zewnątrz , nie folię bo ) . Dotykasz od wewnątrz , jeśli szyba jest gorąca to jedną ręką ciągniesz folię a drugą grzejesz szybę na styku już zerwane - zrywane za chwilę . Jak zerwiesz górę , to zamykasz szybę . Musisz uważać przy uszczelkach aby ich nie przypalić. Skrobak potrzeby jest aby usunąć resztki kleju i ścinki folii właśnie spod uszczelek i prowadnic , jeśli tego nie zrobisz szyba będzie kleiła się uszczelek a przez to może blokować się podczas otwierania. Natomiast jeśli masz h.... folię to ten sposób wiele Ci nie pomoże , bo folia będzie się rwała na kawałeczki , i mimo że ją zerwiesz to szyba i tak zostanie ciemna. zostanie na niej klej z kolorem . W takim przypadku bez skrobaka się nie obędzie bo musisz klej zeskrobać , wcześniej spryskując go wodą z szamponem. Może nie obejść się bez wyjęcia szyby... pozdro