kudin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O kudin
Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
NL
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ciezko to dobrze ograc bo mikrofon wylapuje wiatr i sapanie operatora 😅 im dalej tym drastycznie wycisza. W klipie krotko ze srodka i pare przejazdow z zewnatrz. Fotki od dolu: Wizyta na polerke listw chromowanych i detailing felg:
-
Moge sprobowac zrobic fotki z dolu, o zewnatrz chodzi Ci dzwiek z przejazdu ?
-
Posty jeden po drugim, ale dzisiaj troche spontanicznie aktywowalem zegary z S4 przez OBD Eleven. Efekt bardzo mi sie podoba takze narazie zostaja VID-20230729-WA0004.mp4
-
-
Dodane zdjecia srodka Szczerze nie mam pojecia, podmienilem za doplata. Z kilku modeli ktore mialem do wyboru te siadly mi najbardziej. Ciezko mi porownywac przed i po w twardych danych bo kupilem Dragy dopiero po chipie, a ze zrobilem go dosc szybko po zakupie nie mam punktu odniesienia ze spalaniem. Wydaje mi sie ze jezdac spokojnie pali ciutke mniej ( 0.3l / 100km ) przyspieszenie okolo -0.5 sek 0-100 Najwiecej mocy przybylo srodkiem wiec przemieszczanie sie w zakresie obrotow do 5.000 jest duzo zwawsze. Jak widzisz po wykresie male turbo zdycha gora.
-
Stary watek ale tez szukalem czego sie spodziewac. Dla chetnych moge ograc jak brzmi wydech bez srodkowych tlumikow na 2 przepustnicach przed koncowymi tlumikami. W linku ponizej seria -> klapy zamkniete bez srodkowych tlumikow -> klapy otwarte.
-
A4 B9 Avant 3.0 TDI CRTC Quattro S-line biały lodowiec.
kudin odpowiedział(a) na Muskel1 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Zalezy gdzie robisz w B8 mialem wybor, zostac przy ori, dolozyc jakies bicepsy, jak ma byc grubsza to o ile mniej wiecej. To wplywa na koszt oczywiscie -
Po roku jazdy nic mi sie nie rzucilo w oczy ani w moim egzemplarzu ani po opiniach online. Wymiana plynow, filtrow i smigaj.
-
Witam, Po B8 przyszedl czas na B9 ktore mam juz okolo rok. B8: 1.8 TFSI CJEB 170KM 320Nm --> 246 KM 409 Nm Wykres po chipie: Mysle ze zamknalbym licznik gdyby bylo jeszcze troche miejsca. B9: Pare rzeczy ktore zawsze chcialem miec sa juz zrobione wiec licze na pomysly i nowe inspiracje 😉 Silnik: 2.0 TFSI DEMA 190KM 320 Nm --> 237 KM 428 Nm Rocznik: 2018 Przebieg w chwili zakupu: 77.777 Wyposazenie: nic szczegolnego -> WAUZZZF46JA097354 (1).pdf Zmiany chronologicznie: - zmiana felg z 18" na 19" + nowe opony Pirelli Powergy P6000 245/35/19 Z wiekszym kolem i dobra trakcja poszedl wirus: Po felgach i mocy przyszedl czas na porzadne audio: Audison AP 6.5 drzwi + wyciszenie matami Audison AP 1 P tweetery HELIX k10 se.2 sub MATCH UP 8 DSP processor dzwieku + wzmak Audio zamontowane i zestrojone przez firme zajmujaca sie car audio. Samo strojenie to 2 godzinny proces. Po tym i okolo 40-60 godzin na wygrzanie glosnikow w cenie jest potencjalna wizyta na dostrojenie z czego nie musialem korzystac. Dzwiek w porownaniu do serii nie do opisania.. gra od minimum po max bardzo czysto w pelnym zakresie wszystkich czestotliwosci ze scena skierowana w kierowce. Po wypadnie na urlop do Sloweni gdzie auto zaskoczylo spalaniem: Ostatnia zmiana to wydech. Pozbycie sie 2 srodkowych tlumikow i zalozenie 2 przepustnic na ostatnie tlumiki. Zamkniete brzmia cicho jak w serii z lekkim "pierdnieciem" przy zmianie biegow a przy otwartych jest dosc wulgarnie Filmik z launchem seria-> klapy zamkniete-> klapy otwarte: Mam nadzieje ze doradzicie i zainspirujecie co mozna robic dalej. Jesli cos wpadnie postaram sie updatowac watek. 02.07.2023 - Zdjecia srodka
-
Audi A4 B9 Avant 40 TFSI quattro S line Competition plus
kudin odpowiedział(a) na spin444 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
230-240 KM Pokaz jak teraz wyglada 🙃 -
Nie znam sie az tak ale nie powiedzialbym ze to 5%. z tego co zrozumialem przy moim montazu, kazdy zestaw ma swoje pasmo w ktorym powinien grac. Glosniki sa stworzone do pewnych mocy i ustawien czego nie uzyskasz bez DSP. Szczegolnie z subem gdzie dochodzi do nalozenia na siebie czestotliwosci z glosnikow w drzwiach i samego suba. Seryjny zestaw moze grac do 30% lepiej pod DSP ( wystrojonym ) Zaryzykuje stwierdzenie ze lepiej brzmialoby audio na tanszym zestawie glosnikow dobrze zestrojonych niz na 3 droznym podpietym pod ori lub dolozonego wzmaka ktory jest wystrojony pod papierowe glosniki. Jesli masz taka mozliwosc polecam posluchac u kogos jak to gra i co to daje. DSP kupujesz raz i mozesz na nim stroic kazde kolejne audio w nastepnych samochodach Oczywiscie kazdy wybiera pod siebie wiec mam nadzieje ze czego nie wybierzesz bedziesz zadowolony.
-
Mam DSP i musze przyznac ze po rozmowie ze szpecem ktory to stroil warto... strojenie trwalo 2 godziny. Mozna wydobyc z glosnikow ich potencjal i dostosowac pod swoje preferencje. Odnoszac sie zatem do punktow: no nie jest prosta, mozna samemu cos poprawic ale ciezko bez doswiadczenia uzyskac ten max potencjal. Mozna ustawic indywidualnie na glosnik pasmo w Hz, opoznienie w ms przez co uzyskasz scene na kierowce, przod, srodek auta ( zalezy od preferencji ) mozesz idealnie uzyskac cale pasmo przez specyfikacje glosnikow i pokrycie basu, srednich po wysokie tak zeby nie przewazal i nie brakowalo zadnej z czestotliwosci. Jezeli chcesz pojsc o krok dalej to tak.