Skocz do zawartości

kudin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O kudin

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    NL

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ciezko to dobrze ograc bo mikrofon wylapuje wiatr i sapanie operatora 😅 im dalej tym drastycznie wycisza. W klipie krotko ze srodka i pare przejazdow z zewnatrz. Fotki od dolu: Wizyta na polerke listw chromowanych i detailing felg:
  2. Moge sprobowac zrobic fotki z dolu, o zewnatrz chodzi Ci dzwiek z przejazdu ?
  3. Posty jeden po drugim, ale dzisiaj troche spontanicznie aktywowalem zegary z S4 przez OBD Eleven. Efekt bardzo mi sie podoba takze narazie zostaja VID-20230729-WA0004.mp4
  4. 16.07 kolejny ( 3 ) wyjazd na Nurburgring.
  5. Dodane zdjecia srodka Szczerze nie mam pojecia, podmienilem za doplata. Z kilku modeli ktore mialem do wyboru te siadly mi najbardziej. Ciezko mi porownywac przed i po w twardych danych bo kupilem Dragy dopiero po chipie, a ze zrobilem go dosc szybko po zakupie nie mam punktu odniesienia ze spalaniem. Wydaje mi sie ze jezdac spokojnie pali ciutke mniej ( 0.3l / 100km ) przyspieszenie okolo -0.5 sek 0-100 Najwiecej mocy przybylo srodkiem wiec przemieszczanie sie w zakresie obrotow do 5.000 jest duzo zwawsze. Jak widzisz po wykresie male turbo zdycha gora.
  6. Stary watek ale tez szukalem czego sie spodziewac. Dla chetnych moge ograc jak brzmi wydech bez srodkowych tlumikow na 2 przepustnicach przed koncowymi tlumikami. W linku ponizej seria -> klapy zamkniete bez srodkowych tlumikow -> klapy otwarte.
  7. Zalezy gdzie robisz w B8 mialem wybor, zostac przy ori, dolozyc jakies bicepsy, jak ma byc grubsza to o ile mniej wiecej. To wplywa na koszt oczywiscie
  8. kudin

    2.0 TFSI 190 KM opinie

    Po roku jazdy nic mi sie nie rzucilo w oczy ani w moim egzemplarzu ani po opiniach online. Wymiana plynow, filtrow i smigaj.
  9. Witam, Po B8 przyszedl czas na B9 ktore mam juz okolo rok. B8: 1.8 TFSI CJEB 170KM 320Nm --> 246 KM 409 Nm Wykres po chipie: Mysle ze zamknalbym licznik gdyby bylo jeszcze troche miejsca. B9: Pare rzeczy ktore zawsze chcialem miec sa juz zrobione wiec licze na pomysly i nowe inspiracje 😉 Silnik: 2.0 TFSI DEMA 190KM 320 Nm --> 237 KM 428 Nm Rocznik: 2018 Przebieg w chwili zakupu: 77.777 Wyposazenie: nic szczegolnego -> WAUZZZF46JA097354 (1).pdf Zmiany chronologicznie: - zmiana felg z 18" na 19" + nowe opony Pirelli Powergy P6000 245/35/19 Z wiekszym kolem i dobra trakcja poszedl wirus: Po felgach i mocy przyszedl czas na porzadne audio: Audison AP 6.5 drzwi + wyciszenie matami Audison AP 1 P tweetery HELIX k10 se.2 sub MATCH UP 8 DSP processor dzwieku + wzmak Audio zamontowane i zestrojone przez firme zajmujaca sie car audio. Samo strojenie to 2 godzinny proces. Po tym i okolo 40-60 godzin na wygrzanie glosnikow w cenie jest potencjalna wizyta na dostrojenie z czego nie musialem korzystac. Dzwiek w porownaniu do serii nie do opisania.. gra od minimum po max bardzo czysto w pelnym zakresie wszystkich czestotliwosci ze scena skierowana w kierowce. Po wypadnie na urlop do Sloweni gdzie auto zaskoczylo spalaniem: Ostatnia zmiana to wydech. Pozbycie sie 2 srodkowych tlumikow i zalozenie 2 przepustnic na ostatnie tlumiki. Zamkniete brzmia cicho jak w serii z lekkim "pierdnieciem" przy zmianie biegow a przy otwartych jest dosc wulgarnie Filmik z launchem seria-> klapy zamkniete-> klapy otwarte: Mam nadzieje ze doradzicie i zainspirujecie co mozna robic dalej. Jesli cos wpadnie postaram sie updatowac watek. 02.07.2023 - Zdjecia srodka
  10. 230-240 KM Pokaz jak teraz wyglada 🙃
  11. Nie znam sie az tak ale nie powiedzialbym ze to 5%. z tego co zrozumialem przy moim montazu, kazdy zestaw ma swoje pasmo w ktorym powinien grac. Glosniki sa stworzone do pewnych mocy i ustawien czego nie uzyskasz bez DSP. Szczegolnie z subem gdzie dochodzi do nalozenia na siebie czestotliwosci z glosnikow w drzwiach i samego suba. Seryjny zestaw moze grac do 30% lepiej pod DSP ( wystrojonym ) Zaryzykuje stwierdzenie ze lepiej brzmialoby audio na tanszym zestawie glosnikow dobrze zestrojonych niz na 3 droznym podpietym pod ori lub dolozonego wzmaka ktory jest wystrojony pod papierowe glosniki. Jesli masz taka mozliwosc polecam posluchac u kogos jak to gra i co to daje. DSP kupujesz raz i mozesz na nim stroic kazde kolejne audio w nastepnych samochodach Oczywiscie kazdy wybiera pod siebie wiec mam nadzieje ze czego nie wybierzesz bedziesz zadowolony.
  12. Mam DSP i musze przyznac ze po rozmowie ze szpecem ktory to stroil warto... strojenie trwalo 2 godziny. Mozna wydobyc z glosnikow ich potencjal i dostosowac pod swoje preferencje. Odnoszac sie zatem do punktow: no nie jest prosta, mozna samemu cos poprawic ale ciezko bez doswiadczenia uzyskac ten max potencjal. Mozna ustawic indywidualnie na glosnik pasmo w Hz, opoznienie w ms przez co uzyskasz scene na kierowce, przod, srodek auta ( zalezy od preferencji ) mozesz idealnie uzyskac cale pasmo przez specyfikacje glosnikow i pokrycie basu, srednich po wysokie tak zeby nie przewazal i nie brakowalo zadnej z czestotliwosci. Jezeli chcesz pojsc o krok dalej to tak.
  13. a co to zmienia przy jednym pomiarze od pewnie 1000 a drugim nie wiadomo czemu od 2000 ?
  14. dziwnie zmierzyli serie.. wyglada jak po zmianie biegu zamiast od niskich obrotow. Czemu robic pomiar od prawie 2k ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...