Skocz do zawartości

Hubert.Walosik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hubert.Walosik

Osiągnięcia Hubert.Walosik

0

Reputacja

  1. Jeszcze 6000 tys km do wymiany a jaki filtr to nie wiem
  2. Wczoraj jadąc do katowic zauważyłem że na 5 biegu przy obrotach 2400 rpm zaczęło trząść w fotelu . Pdobnie na 6 biegu przy 2400 rpm i około 140 . To trzęsienie było spowodawone jakby dostawał za mało gazu . Plix pomóżcie ! ;( Edit by Baskecior: pamiętaj o poprawnym nazywaniu tematów. Poprawiłem.
  3. Nic od nich nie wyciągniesz chyba że to ewidentnie była wina tej firmy np. nieoznakowana dziura ale jeśli to była droga publiczna to możesz domagać się odszkodawania do Krajowej dyrekcji dróg i autostrad tylko będziesz potrzebował jakiegoś dowodu że to właśnie tam stała się ta szkoda Ostatnio właśnie kolega sie domagał odszkodowania najlepiej tak jak mówi brynia pokryj ze swojego AC
  4. Szkoda tylko że ograniczenia prędkości nie zmieniają się wraz z techniką aut ;(
  5. Wymień termostat sam , przynajmniej nikt ci nic nie zepsuje przy okazji .
  6. Słuchaj D3xter ! Jak przeczytałem ten temat .. miałem kiedyś taki przypadek ,że gościu w nocy robił zdjęcia mojego auta ;( miałem wtedy Renault Megane w tamtym czasach to było coś i nie zdziwiło mnie to ... A po kilku dniach nie miałem REJESTRACJI ... (Najprawdopodobniej sprawdzają na rejestracjach czy jesteś czysty ... a potem kradną paliwo albo coś )
  7. Wiem że po chiptuningu samochód dostaje troche kopa :drool: :drool: tylko jest jeden problem czytałem w Auto Świecie że w Turbo dieslach lepiej tego nie robić (bo sprzęgło w turbo dieslach i tak jest na granicy wytrzymałości ) , I jak ktoś chce zrobić sobie chiptunning w aucie to powinnien też wymienić sprzęgło na sportowe ... a wiem że to też ma swoje wady bo sprzęgło sportowe nie ma tłumików drgań skrętnych . Więc z tego wychodzi że będzie trzeba wraz z chiptunningiem wymienić sprzęgło na sportowe :bicz3:
  8. Napisałeś że masz Tdi ... a kiedyś przeczytałem : (http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9447.0.htm Kolejnym problemem przy tuningu silników TDI jest zła jakość paliwa, która powoduje możliwość wtórnego dopalania ropy w układzie wydechowym. Efektem tego jest niebieski /siwy/ dym wydobywający się z rury wydechowej przy długotrwałych maksymalnych obrotach i obciążeniu.
  9. A gdzie moge znaleźć ten VIN na dowodzie rejstracyjnym ?
  10. Tylko co to jest to VIN ? bo ja taki niezbyt kumaty jestem w końcu mam swoje audi od 1 miesiąca
  11. Co do wlepki właśnie w tym problem cała jest zadrapana :( i nic z niej nie moge odczytać..
  12. Mam dieselka tylko dokładnie nie wiem jaki silnik ...
  13. Czy u was jak wychodzicie z samochodu czujecie zapach ropy ?
  14. Mi brakuje tylko instalacji Nitro :naughty: w końcu czasami trzeba dodać ostro gazuuu ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...