Skocz do zawartości

brylu1985

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brylu1985

Informacje

  • Imię
    Piter
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu

Osiągnięcia brylu1985

0

Reputacja

  1. W moim przypadku poduszka była ok , są specjalne jażma na nią wsadza się aluminiowa sztab w wolne przestrzenie między gumami wtedy silnik jest lepiej wyczuwalny (sztywniejszy) fajny efekt . Ja zalałem te wolne przestrzenie masa poliuretanowa za 9.90 sztab w USA około 100$
  2. Widzę że zabolało jednak miałem nosa że dwie lewe rączki się trafiły. Szkoda strzępić jęzor ...
  3. Może nie podaje rozwiązania dla wszystkich usterek odnośnie szarpania przy ruszaniu ale naprawiłem sam swoją laleczkę i nie płacze wymyślam durny komentarz próbując zabłysnąć jak to mechanik mi nie zrobił moda..
  4. Tak jak napisałeś każdy przypadek jest inny ja opisalem u mnie drgania były z prawej strony tylko przy ruszaniu aż oponę wyzombkowalo. Może to być każdy element który wymieniłem wiec
  5. Odpowiedz by była szybsza tylko niektóre osobniki nie znają kultury Te drgania (z prawej strony ) są efektem rezonansu układu połączeń 4 elementów ( opon, amortyzatora, prawej poduszki silnika i dwumasy ) u mnie był wyrobiony amortyzator ( oczywiście na trzech stacjach 100% sprawne), jak miałem mniej powietrza z przodu rezonans występował szybciej do tego ubytek oleju w poduszce sinika ( było mało wiec rozebrałem zalałem 140ml 5w30 ( do pena ) i jak reką odjoł -wyeliminowalem dwa elementy układu rezonansu i jest ok, czuje ze dwumasa też bedzię do wymiany ale nie hałasuje wiec jeszcze zostaje u mnie to pomogło w starszych modelach problemy z łożyskami skrzyni też robi bałagan. Poza tym aby dojść do tego wymieniłem również półoś prawą, poduszkę prawą oczywiście żadnych zmian,
  6. Panowie ma ktoś dostęp do VCDS i może zrobić skreany podpowiedzi kodowania modułów w A4 B8 LIFT
  7. Też mnie to wkurzyło ale nie jestem ch.. wiec odpowiedz wkrótce ...
  8. O proszę jakie poruszenie i straszenie banami Tylko jak ja miałem prośbę do was np z kodowaniem sterownika BCM gdzie trzeba było ruszyć d*pę do garażu i zrobię skreany kodowania BCM to szanowne toważystwo się nie odzywała
  9. Witam Panowie znalazłem rozwiązanie problemu szarpania przy ruszaniu odpowiedz na prv .
  10. Dobra robota 30 % forumowiczów posiada orginalnego VCDS-a i ani jeden nie ma ochoty wejść do garażu i zrobić screeny podpowiedzi ogarniete we własnym zakresie.
  11. Witam kolegów Chętnie zapłacę za zrobienie logów z tłumaczeniami BCM I ECU jeśli podpięcie testera i zrobienie 39 PrtSc robi taki problem. Piter tel 793699411
  12. Drodzy koledzy zaczynam nowy wątek z prośbą o screeny podpowiedzi kodowań modułu BCM Body komputer (39 Bajtowy) z Audi A4 B8 Lift. Znalazłem bardzo dobrze podpowiedzi do Skody dla BCM 30 Bajtowego. http://www.rapidklub.pl/discussion/927/vcds-opisy-bajtowbitow-w-sterownikach Mam nadzieje że się przydadzą. Jak ktoś ma trochę czasu i VCDS-a z podpowiedziami najlepiej polskimi proszę o wrzucanie screenów kodowań i podpowiedzi ze wszystkich sterowników A4 B8 Lift.
  13. Mam Audi A4 2000r i jestem z niej bardzo zadowolony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...