Ta składka rozwaliles system Bana powinieneś dostać od moderatora za zaniżanie średniej hahahahaahaaaa
Gdzie ubezpieczasz i na jakich zniżkach ?
Ergo Hestia a zniżki maksymalne możliwe czyli 60 %
No własnie nigdy organoleptycznie nie sprawdziłem kiedy ta klapka się domyka. u mnie na postoju na biegu jałowym i obrotach 800 obr/min klapki są otwarte.
Koledzy z rysunku zamieszczonego przez Booster wynika że powyżej 1700 obr/min klapka się zamyka dławiąc wydech. Może chodzi o to żeby właśnie nie gadał za głośno i przeglądy przechodził
Słuchajcie mam ten sam problem z kontrolką ESP co kolega fortis. Na VAGU wyskakuje błąd czujnika G202. Numer błedu 01542 - yaw rate sensor G202. Błąd po wykasowaniu i wyjściu ze sterownika od razu powracał. Nie musiałem nawet odpalać silnika wystarczyło ponowne wejście w sterownik ABS w VAGu. Kupiłem czujnik na aledrogo i wymieniłem na drugi ale ku mojemu zdziwieniu problem nie znikł. Cały czas pali sie ESP i nie błąd po wykasowaniu powraca zaraz po ponownym wejściu w sterownik na VAGU. Bład wyskakuje cały czas ten sam 01542. Macie pomysł co to jeszcze może byc?? Moduł kupiłem identyczny o tym samym numerze części. Napiszcie co to może być. żadnych innych błędów nie ma. Czy może trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje???
Kolego najprościej ustal sobie z pracodawcą kwote brutto na umowie o prace po podwyżce i zmianie stanowiska. Przykładowo bedzie to kwota 5000 brutto . Koszty pracodawcy z tytułu twojej umowy o prace na kwote 5000 brutto to 1.2x5000 brutto czyli 6000zł. Przechodząc na działalność umów się ze wystawiasz fakture na kwote "przykładowe" 6000 + VAT. Sam ten temat przerabiałem i ogólnie twój pracodawca finansowo wychodzi tak samo (jednocześnie zyskuje ze nie ma problematycznego pracownika na umowie o prace) a ty zyskujesz troche grosza.
4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno.
Koledzy podpowiedzcie w którym miejscu szukać tego czujnika?? czytałem w internecie i są zbieżne informacje jedni piszą że pod kierownicą inni że pod fotelem pasażera i zgłupiałem. A nie chce rozkręcać pół samochodu.
Jak by jeszcze ktoś podpowiedział jaki konkretnie numer ma ten czujnik i czy do wszystkich A4 B6 był taki sam czy zależnie od wersji wyposażenia były róźne.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam