Skocz do zawartości

Lukasz_mk2

Pasjonat
  • Postów

    1952
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

55

O Lukasz_mk2

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

6616 wyświetleń profilu
  1. na pewno potrzebujesz jakąś przejściówkę.
  2. jak jest uszkodzony czujnik to kontrolka nie będzie świecić, bo kontrolka świeci przy włączonym tempomacie, który u Ciebie się nie uruchomi.
  3. jak wejdziesz w moduł komfortu to w głównym oknie pozycja: Extra: .........lewy przód.... | .....prawy przód.... Extra: ...lewy tył.... | ....prawy tył....
  4. podłącz VCDS
  5. jeśli chodzi o drzwi tzn. lampki oraz informację na FIS to albo przerwane kable w przelotce między drzwiami a budą albo mikrostyk w zamku - innych opcji nie ma
  6. Podłącz włączanie po stacyjce, nie wiem czemu, ale jak montowałem u siebie drl miałem ten sam problem, że "po napięciu" nie chciało działać. Jak dzwoniłem do gościa od modułów to mi powiedział, że z audi jest często taki problem. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie wiadomo od czego to zależy - u jednych działa, a u innych niby w tym samym modelu auta już nie.
  7. mnie dopadł ten sam problem w bix'ie, tyle że z kierunkowskazem. Póki co rozgiąłem bardziej blaszkę w gnieździe żarówki i póki co działa. Ale wpadłem na pomysł, że może spróbuje zrobić to w taki sposób że w miejscu "dziurki" w blaszce kapne trochę kleju na plastik w lampie, do tego przykleje kawałek blaszki (taki kawałek, aby wpadł w dziurkę i przykleił się do plastiku w lampie), a potem pomaluje to grubo farbą przewodzącą prąd (coś takiego czym naprawia się ogrzewanie tylnej szyby). Niestety w lampie jest tak mało miejsca, że żadną lutownicą którą posiadam (a mam ich trzy różne) tam nie dojdę, a poza tym przy takich robotach trzęsą mi się ręce i sądzę że lutownicą polutowałbym (przypalił) wszystko oprócz tej blaszki @doncarleon jak byś coś wymyślił to daj znać.
  8. tak na mój rozum to pakiet światło nie ma nic wspólnego z MCE tylko z modułem komfortu. Pisząc o pakiecie światło masz na myśli lampki w drzwiach, czy podświetlenie nóg w środku?? Kolejne pytanie to jeśli chodzi o światełka w drzwiach to podłączyłeś je we wszystkich drzwiach??? Czy po otwarciu drzwi masz info na zegarach o ich otwarciu??
  9. sprawdź te przelotki na pewno są kable pourywane
  10. sprawdź przelotki między drzwiami a budą, pewnie masz w niej pourywane przewody. Co do otwierania auta to masz pewnie ustawioną opcję, że przy pierwszym kliknięciu "otwórz" na pilocie otwierają się tylko drzwi kierowcy, a po ponownym kliknięciu otwierają się pozostałe zamki - można to przestawić za pomocą VCDS.
  11. manetkę tempomatu kup używaną, ale oryginalną a nie zamiennik - cena podobna. Jak masz moduł kierownicy co obsługuje tempomat to nic więcej nie potrzebujesz.
  12. jest chyba tak jak pisałem wcześniej, tzn. fabrycznie miałeś zainstalowane niefabryczne radio. Masz wzmacniacz w bagażniku?? Pewnie nie - dlatego też nie masz wtyczki. Jesteś pewien, czy w ogóle masz głośniki z tyłu??
  13. Co do świateł - masz ledy w postojówkach?? Co do tego, że światła włączają się bez użycia włącznika to zapewne dlatego, że masz włączony tryb skandynawski, ale trzebaby to zweryfikować podłączając auto pod komputer oraz sprawdzając kodowanie modułu MCE. Co do radia to pewnie kiedyś siedzisko u ciebie radio nie fabryczne i obecnie brak jest podłączenia przewodów od magistrali CAN. Wyciągnij radio i zrób zdjęcie przewodów które do niego wchodzą. Sprawdź też głębiej czy nie masz przypadkiem jakiejś przejściówki.
  14. Z jakim silnikiem się łączy?? Vcds w drzwiach może się łączyć tylko z silnikiem - tak nic innego nie ma. Masz włączone zamykanie drzwi po przekroczeniu danej prędkości? Może to jest problem - zły odczyty prędkości. Zamieść tu pełny skan vcds ze wszystkich modułów.
  15. Kurczę, dziwna sprawa. Sprawdź te piny we wtyczkach wchodzących do licznika. Co do zimnych lutów to wszystko jest możliwe, nawet z dnia na dzień. Masz auto z 2001r., więc prędkość pobierana jest z czujnika prędkości w skrzyni (impulsatora), może przewód idący od niego gdzieś jest przełamany i w zależności od temperatury zew. raz łączy raz nie - wypadało by sprawdzić jego ciągłość lub najlepiej wymienić na nowy. Poczekaj jeszcze chwilę może znajdzie się jakaś osoba mądrzejsza ode mnie i coś jeszcze wymyśli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...