Skocz do zawartości

niszczot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niszczot

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    FSD

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

828 wyświetleń profilu

Osiągnięcia niszczot

0

Reputacja

  1. no ok. cofnac pompe tak to tez moze byc przyczyna. Miałem identyczny objaw i sam do tego doszedłem róznica była taka ze miałem problem z kołem prawym przednim. Od początku opowiem te historie moze Ciebie nakiruję. Padła mi pompa ABS-objaw podczas suniecia niemiecka autostradą lewym pasem ,grubo ponad 100 auto samoczynnie hamowało byłem bliski wypadniecia z drogi. Jeden wielki dym ze straż wezwali inni kirowcy. po zatrzymaniu i odczekaniu ok godz pompa pusciła. Ruszyłem dalej , lecz tarcze były już krzywe i trzepało autem ze nie dało sie tym jechac. Zanim zajechałem do domu miałem tak ze trzy razy. Wymieniłem pompę na uzywana i zacza sie problem jak u Ciebie. Wymieniłem dosłownie wszystko od P. ABS do koła łącznie ze strzemionami wszystko kupione w aso w de. Zrobiłem Tak zamieniłem przewody hamulcowe w pompie ABS i zaczeło blokowac lewe czyli POMPA ABS Nie cofał się płym hamulcowy. Jak powiedził mi fahman płyn hamulcowy wysycha i pozostaje cos takiego jak sniedz podbnego do niej i to mogło przytkać kanał na wyjsciu z pompy , lub jakis paproch. Kupiłem jeszcze jedna z auta któtre jezdziło kilka dni przed demontazem i jest ok. Sprawdzał ci mechanik czy plyn sie cofa i wiem ze tez sprawdza się cisnienie na pompie ABS. Ze pompa ma gwarancję nie znaczy ze jest ok ja tez tak kupiłem a w praktyce kupe kasy w plecy. Pozdrawiam
  2. Praewód miedziany piszesz wymieniłes rozumiem ze ten długi od pompy ABS do połączenia z elstycznym i ten gięty od gumowego do zacisku tez?? Czy tak>>
  3. niszczot

    Opinia o komisie

    Witam AT Adam Tomasik tak nazywa się komis koło Złotowa . Znacie moze poziom uczciwosci własciciela i sprzedatwanych tam aut. Był ktos. Tak mnie kusi bo szukam cosik po lifcie , moze tam, na ich stronie wszysko ok Pozdrawim.
  4. Pewien jestes ze masz zasięg DAB ?
  5. Mam to samo i mechanik jednoznacznie stwierdził ze pompa ABS do wymiany. Czekam na termin w warsztacie.
  6. niszczot

    Jakie przebiegi?

    Nie jest koniecznie tak jest. Firma w której pracuję i wiele innych zmienia fury co 3 lata . Widzialem audiczki 3-4 letnie z cyferką na blacie 37000 a nawet mniej. Przed oddaniem firma oddaje auto do firmy zajmujacej się polerką a tak ogólnie podpicowaniem aby oddać w jak najlepszym stanie. Kolega -niemiec- pracuje w firmie recyklingowej ma do dyspozycji z innymi współpracownikami a4 2015 b9 praktycznie auto nie stygnie , 216000 auto ma 3 lata i przeszło tzw. duzy serwis z rozrządem mozna i tak. Nie jest to reguła. Szukam tez poliftowej ale moze wyrwę tę b9 za dobrą cenę, lizing konczy sie za dwa miesiące,nie będzie to proste ale ten przebieg mocno zaniza cenę.
  7. A to sorki ja cały czas miałem na myśli navi.
  8. Jest nasz ojczysty na fis , lecz nie do wszystkich wersji S.W. wchodzi.
  9. Witaj Czy masz płyte ze spolszczeniem???
  10. niszczot

    Błędny poziom paliwa

    witam. zegary ok ,wskazówki pracuje jak trzeba. Skoro to przerabiałeś , to dlaczego jesteś pewien ze to nie pływak i potencjometr mi padł. Napisałem ze czasami działa a kiedy działa vag odczytuje prawidłowa ilosc litrów i wskazówka sygnalizuje tą sama ilosc paliwa. Myśle ze sa wytarte sciezki w dolnych zakresach pływaka od rezerwy do połowy, bo wyzej jest juz ok. pozdrawiam.
  11. niszczot

    Błędny poziom paliwa

    Witam. Według wskaznika nie mam paliwa i oczywiscie rezerwa i na FIS też 0 km do przejechania a vag odczytuje tez 0 litrów paliwa w zbiorniku.Czasami działa ok. Jak się domyślam musze wymienic pływak wraz z pompą, ktos z was to robił niech podzieli sie doswiadczeniem lub wskaze miejsce gdzie jest opis wymiany. Pozdrawiam.
  12. niszczot

    Problem chyba z dwumasem

    Zrobiłem jak napisałeś i nic się nie slizga. Daj drugi punkt testu.
  13. niszczot

    Problem chyba z dwumasem

    Problem o którym mapiszę dotyczy AWX. od prędkosci 130/ kmh w górę drzy buda Kła ok ,poduszki silnika i skrzyni ok i przeguby też Mechanik twierdzi że to nie sprzęgło bo przy ruszaniu się nie slizga i nic nie puka ,stuka Jak myslicie to jednak dwumas?
  14. Witam kupiłem a4 b6 z u chwytem na adapter. Czy kazdy adapter np Nokia 6310 6230 i tp będzie kompatybilny z uchwytem i dalej elektroniką w aucie. Wykonałem próbę z adapterem do 6310 i telefonem 6310 i PHONE na fis i nie daje się odpali.
  15. Witam Panowie mam takie pytanko. Chodzi mi o czas pracy swiec ,rano przy zimnym silniku potrzebują około 15 sekund aby kontrolka (spiralka) zgasła nie co ktotszy czas podgrzewania jest przy przejechaniu około 8 km i temperatury cieczy około 80 stopni. Latem chyba tego problemu nie było , czy swieczki do wymiany?? Przy samym rozruchu zimnego skok obrotów do 1800 (jak bym z nogą na gazie odpalał) po chwili spadek do 1100, i oczywiscie czarny dym. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...