Skocz do zawartości

pawelone28

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawelone28

Informacje

  • Imię
    PAWE?
  • Miasto
    WIELICZKA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a ja bym jeszcze spróbował doważyć te koła dynamicznie na aucie robią to pod obciążeniem mi to kiedyś pomogło na b6 też miałem takie jaja po wymianie opon na nowe
  2. Przy wymianie filtra paliwa sprawdzaliście czy pompa paliwa w baku pracuje ? /tłoczy paliwo po ściągnięciu wężyka z filtra i przekręceniu stacyjki na zapłon/
  3. chyba cię pogieło że szkoda całkowita w b6 2004 r. z Slinem z takimi uszkodzeniami
  4. a może problem leży w instalacji elektrycznej do przepływki / np. chwilowe zwarcie lub utrata sygnału/ lub w sterowaniu napięciem na grzałce przepływki przez sterownik
  5. ja zawsze zakładam tarcze zimmerman do tego klocki boscha przetestowane wiele razy i nigdy nie miałem z nimi problemu , tarcze są zabezpieczone przed korozją i dość długo nie rdzewieją polecam
  6. logi by pasowało zrobić , jeżeli twoje pomiary spalania są prawidłowe i auto faktycznie pali ok. 13 l na 100 km. to prawdopodobnie pompowtryski są zajechane lub wałek razrządu lub jedno i drugie
  7. pawelone28

    AVF - Brak mocy

    no bez jaj , przecież tu jasno widać że układ regulacji ciśnienia doładowania próbuje wysterować zapieczone kierownice w turbinie opóźnienie zawsze będzie ale niewielkie tu jest walka z geometrią turbiny i cięcie dawek przez ecu
  8. pawelone28

    AVF - Brak mocy

    Kolego z tego loga ewidentnie problem jest z ciśnieniem doładowania do 3 tys to auto nie ma prawa dobrze jechać zrób porządek z doładowaniem
  9. kable do pompy sprawdziłeś ? przekaźnik nie był wcześniej zalany - ten stary przed wymianą
  10. ten statni /17210/ błąd to problem z pompą paliwa lub jej przekaźnikiem
  11. tak jak pisałem wcześniej bez logów będzie ciężko , pewnie albo łopatki w turbinie się przycinają / wtedy bez wyciągnięcia i czyszczenie się nie obędzie / albo ktoś grzebał przy regulacji sztangi przy turbinie i za bardzo skręcił /skrócił sztangę / dlatego przeładowuje tylko na autostradzie masz niedaleko do Mnie napisz przy okazji na priw podepniemy VAGa i napewno coś wyjdzie
  12. kolego standardowo logi do zrobienia bez tego niema co gdybać dynamiczne gr. 03,08,11 na początek
  13. wycena jest na odwal się , ubezpieczyciel liczy na to że łykniesz kase i dasz im spokuj a po ściągnięciu zderzaka prawdopodobnie są koszta naprawy razy 3
  14. małe pytanko tak z ciekawości , jak na plastikowym zderzaku udowodnić powtórne lakierowanie bo miernik przecież tego nie wskaże ? / zakładam że kolor i odcień jest taki sam jak na reszcie elementów a lakiernik się starał/
  15. dokładnie to do zakładu gdzie się specjalizują w ustawianiu i diagnozie zawieszeń , bo na stacje diagnostyczną nie radze z tym jechać mało tam fachowców z prawdziwą wiedzą i doświadczeniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...