Skocz do zawartości

daniocrack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniocrack

Informacje

  • Imię
    Doniu
  • Miasto
    ZS

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia daniocrack

0

Reputacja

  1. Wszystko zakodowane według instrukcji lecz na desce pojawia się cały czas kierownica z wykrzyknikiem i blad jak poniżej. Tempomat działa prawidłowo czujnik skrętu po skalibrowaniu jest na Ok nie mam pojęcia co z tym zrobić chyba że taśma uwal9na bo była zmieniana na taka sama
  2. daniocrack

    RNS E problemy

    mam problemy z rns po uruchomieniu chociaz nie zawsze pojawia sie taki komunikat jak na foto. Wciskam Return i wraca do normalnej pracy dziala jakis czas i znowu pojawia sie komunikat jak na foto lub z info ze temp jest wysoka i sie wyl rns i trzeba jakis czas odczekac zeby mozna bylo wl. Wentylator na tyle radia dziala caly czas. Jakis magik juz mi niby naprawial zakasowal 400zl lecz jego robota nie dala zadnych pozytywnych efektow.
  3. pawelone przekaźnik nie był wcześniej zalany, w środku jest sucho jak czytałem o tym że wcześniej ktoś miał wodę. giemar to też doczytałem może to właśnie u ciebie że po wymianie sterownika problem zanikł. Zastanawia mnie też, gdyż pokrywa od ecu jeden uchwyt jest połamany i czy czasami tam wchodzi wilgoć do przekaźnika i przez to takie fajerwerki(ostatnio w moich okolicach dość padało i to miało wpływ). Tak samo znajomy mechanik mówił że też mógł znowu przekaźnik strzelić bo zakupiłem Topran a jak znajomy mi mówił na 5szt 4 są dobre i może taki pech i trafił się takowy.
  4. Tak wiem i dlatego zmienilem na nowy przekaznik co jest pod ecu, zminilem pompe paliwa w baku bo myslalem ze to jego wina i do tego zminiony filtr paliwa bo myślałem ze jakis syf jest na filtrze i nie daje takiego cisnienia i dalej to samo co drugi dzien wskakuje blad 17910 wyklepane z Commodore C64
  5. daniocrack

    AVF wpada w awaryjny

    Od jakiegoś czasu wpada mi w tryb awaryjny przy spokojnej jeździe po spr vag wyrzucił błędy 17910 i 18027 wymieniłem przekaźnik pompy paliwa na nowy oraz zmieniłem pompę paliwa w zbiorniku i zmieniłem filtr paliwa na nowy. Drugi błąd to od czujnika cieczy to zmieniłem czujnik i jest ok. Błąd 17910 powraca jak bumerang podczas jazdy złapie notlauf może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.
  6. koła lepiej robią robote niz w srebrnym jakbym miał taki garaż to bym w nim nocował i nie wychodził z niego tylko grzebał a żonka piwko by przynosiła
  7. Nic nie napisalem ze ma podkladka cos do sztywnosci tylko, że ze zawiecha 1bv jest u mnie strasznie sztywna.
  8. Podkladki te co teraz wrzucali nie wiem jak u ciebie ale 1bv dla mnie strasznie sztywno jakbym golfem na gwincie latal ale nie mam żadnych objawów jak mowisz zeby cos skrzypialo ;-)
  9. tez mam 1BV i miałem bolączki jak u Ciebie była motorówka wrzuciłem te podkładki na złe drogi i zawiecha się zrównała koszta niewielkie a kombinować ze sprężynami nie jest tak łatwo jak w golfie/bora że sam pod garażem zmienisz, zobacz poglądowe foto po zamontowaniu u mnie mniej więcej równo jest
  10. Witam mam u siebie org xenon i jestem w trakcie przed wymiana na bixenon. Czy wtyczka lampy bez problemu podjedzie pod bixenon bez zadnych przerobek? Jak z adaptacja czy tez musze robic? Mozna usunac post bo znalazlem wiedze dotyczaca moich pytan
  11. Dlugo Ci zajęło rozklejanie i jak obudowa mocno znieksztalcona
  12. Kojak Ty stary kacikowcu musiales kupic b6 takie jak chce i golfa bys wkoncu sprzedal B-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...