Skocz do zawartości

nikamo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nikamo

Osiągnięcia nikamo

0

Reputacja

  1. U mnie ostanio również zaczeło sie od chrobotania przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, wymieniłem pelen komplet sachsa (1000zł), po tygodniu chrobotanie stało sie glośniejsze,aktualnie jestem na etapie wymiany silnika(pękniety wał w poprzednim) także radzę sprawdzić dokładnie u mechanika
  2. Kolego,jestem na etapie wymiany sprzęgła rocznik 96 1.9tdi 90km, i w tym modelu nie ma jeszcze dwumasa Pozdrawiam
  3. Kolego, miałem dokładnie to samo, na 100% czujniki abs, albo sie przekręcił albo zabrudził, trzeba wyczyścić Pozdrawiam
  4. Na 100% czujniki,miałem ostatnio ten sam objaw,przeczyściłem czujniki,sprężarką miejsce mocowania i jak ręką odjął:-)
  5. Kolego,nie ma co się denerwować,każdy ma swoje doświadczenia w tej dziedzinie, co do Twoich 2000tys. po autostradzie,własnie przejechałem 10000tys. ( bez żartów) na pół syntetyku,dolałem w tym czasie niecałe 200"setki" oleju, nie zależy to od oleju, tylko od silnika w jakim jest stanie, jeśli "bierze" olej, to każdy będzie "brał", o do "magików", wolę być przy wymianie przy aucie,bo wiem co mi robią z autkiem; dla przykładu znajomy pracował w bardzo znanym ASO (nie audi) klient przyjeżdżał, oddawał autko, a mechanicy poczekali 40 minut i oddali z NIEWYMIENIONYM OLEJEM, więc dzieki, ale jednak wolę magików, którzy znają auto od "podszewki", a nie tylko podłączyć pod kompa, Każdy napiszę to co wie, a czas zweryfikuje:-) Pozdrawiam
  6. Wszelkie środki może są i dobre,ale...skoro trzeba do tego doplacać,a różnicy w zmianie oleju na full nie widać,a czasami nawet nie jest wskazany to nie lepiej te fundusze przeznaczyć na coś bardziej pożytecznego? Pozdrawiam
  7. Panowie, z tego co polecają magicy z małych warsztatów,jeśłi autka jeździ na pół sytentyku lepiej żeby już na nim dojeźdźiło, nie ma sensu zmieniać z pół na full syntetyka, z prozaicznego wręcz powodu, półsyntetyk ma trochę inne właściwości i jeśłi zaleje się full synteykiem wówczas "wypłucze uszczelnienia w silniku jakie zrobił półsyntetyk", choć z drugiej strony przy obecnej technologii produkcji nie ma już takich rozbieżności miedzy pół czy full syntetykiem, wobec powyższego po co zmieniać? Bo podyskutować zawsze można:-) Pozdrawiam
  8. Witam, za namową osób mi bliskich i po przeczytaniu setek stron forum stałem się posiadaczem małej niuni:-) Podziękowałem pięknie i przywitać się chciałem:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...