
mat-85
Pasjonat-
Postów
138 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mat-85

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Poszukuje dobrego Warsztatu lub Mechanika LUBLIN
mat-85 odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w Lubelskie
Niestety ACAR ASNa nie ogarnął, szukam dalej. Może rzeczywiście spróbuję w ćmiłowie, chociaż wolałbym coś na miejscu. -
Rozmiarem idealnie, natomiast jesli chodzi o nośnosć beda ciut trwardsze i ciut cieższe od tego samego modelu na 94. Jeśli kupujesz nowki to lepszy wybór do a4 to 94. Ale jedocześnie nie jest jakaś krytyczna zmiana, również bedzie OK.
-
Poszukuje dobrego Warsztatu lub Mechanika LUBLIN
mat-85 odpowiedział(a) na SebastosWolski temat w Lubelskie
czołem, gdzie dokładnie jest ten acars, bo nie jestem w stanie znaleźć żadnych informacji w necie, ew. nr tel. Edit: ACAR, dzięki, nie było tematu, czas spać @Sebastian ogarnęli Ci Twoje 2.8? możesz polecić? @Paweł zakładam, że skoro masz w profilu ASNa i polecasz, czyli i z ASNem sobie poradzą? -
Dzięki, nie drążę w takim razie tematu.
-
Cześć, jaka powinna być utrzymywana temperatura silnika W ASNie? mam interfejs podpięty do telefonu i temperatura podczas kręcenia się po mieście oscyluje w rejonie 97-103 stopnie. Wiatrak pracuje już wtedy na pierwszym biegu. Mam nowy termostat i czujnik temperatury. Strzałka temperatury jest wtedy oczywiście jeszcze równo na 90, ale w VAGach to normalne. Jaką temperaturę utrzymują Wasze ASNy?
-
Koledzy, czyj to taki błękitny sedan, na pneumatryce, prawdopodobnie 1.8T? Widziałem go dzisiaj przy arenie, nice. Nie wiedziałem, że w Lublinie mamy tak zrobione auta, chciałem pogratulować bo naprawdę robi robotę
-
Piszesz na jakiejs podstawie czy takoo?
-
Do Ursusa? Moga nie pasować Napisz do czego to może ktoś pomoże
-
Z tego co przeswietlilem temat index 91 jest wystarczajacy do kazdej b6(zobacz temat indeks nosnosci w 3.0) Tez biore 225 baruma
-
Bedzie przeklamywal w bezpieczna(dopuszczona przepisami) stronę i dopuszczalna wartość. Ponawiam pytanko:) w instrukcji jest tylko rozmiar. <edit> Dla potomności - informacje, które udało mi się ustalić(samodzielnie, lub u "fachowców"). ASN wychodził na kołach 215/55/16 lub 235/45/17 i takie oponki raczej nie występują z indeksem 91 - stąd wyższy indeks fabrycznie. Jednocześnie gdzieś na necie znalazłam dopuszczalny rozmiar 205/55/16 i tam już indeks był 91. Info od dwóch niezależnych i poniekąd doświadczonych wulkanizatorów: wulkanizator 1) Nie ma czegoś takiego jak liczenie nośności "dynamicznej" czyli indeks 91 to 615kg również w trakcie jazdy i producent wpisując taki indeks poświadcza, że oponę można taką masą obciążyć(uwzględnia warunki jazdy). Polecił by brać 91, które z powodzeniem wystarczy, większe będą twardsze wulkanizator 2) Polecił by jednak wziąć wyższy bo opona będzie wytrzymalsza i nie powinna być twardsza czyli w sumie 2 sprzeczne opinie Zadecydowałem, że kupuję 91 bo: 1) Pierwszy wulkanizator wydawał się naprawdę rzeczowy - za wyższy indeks zapłaciłbym więcej więc nie miał interesu, żeby mówić że wystarczy indeks 91 2) Cięższe i jeszcze bardziej przeładowane na przedniej osi 2.5tdi wyjeżdżało na 205/55/16 o indeksie 91
-
Ktoś pomoże? Pytanko o index nośności i zależy mi na informacji jaki indeks przewiduje producent bo taki tez chciałbym zalozyć.
-
Czesc, mam pytanie jaki index nosnosci powinienym zastosowac, do b6 3.0 quattro? Ewentualnie gdzie takie info moge znalezc. Mam zamar zalozyc oponki 225/45/17 i zastanawiam sie czy producent przewiduje wyzszy index niz 91.
-
co cie tak zmartwiło??? niewiedza...
-
Ja ostatnio jedną przykleiłem bezbarwnym silikonem. Przykleiłem do spinek nie do nadwozia. Silikon dobrze wypełnił miejsca w których stalowa listwa była już próchnem. Narazie dobrze się trzyma i co najważniejsze nie odstaje. Jak odstanie kupię nową.
-
Różnica ramion wycieraczek z przedlifta a polifta?
mat-85 odpowiedział(a) na johnnythebest temat w Audi
Oryginalne wycieraczki z polifta(ostatni lift) są dodatkowo wygięte w łuk. (Przyłożona do szyby tak jak się ją zakłada jest wyprofilowana łukiem w dół) Lewa jest ze spoilerem i z tego co mi wiadomo tylko valeo je produkuje.