Skocz do zawartości

bartazi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartazi

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartazi

0

Reputacja

  1. Cześć Mam wyciek z układu chłodzenia. Wiem dokładnie gdzie ale nie wiem jaki jest numer części. Wiesz ktoś może co to za część zaznaczona na zdjęciu? Część jest kolankiem z tworzywa sztucznego niedaleko zbiorniczka wyrównawczego za filtrem oleju. Udało się znaleźć więc odpowiem sobie sam na pytanie, może komuś się przyda... Jest to element węża cieczy chłodzącej do nagrzewnicy - powrót, część 8D0819373N.
  2. bartazi

    1.8t AVJ dziwny dźwięk

    Hej, Od dłuższego czasu podczas jazdy słyszę dziwny dźwięk z silnika, który coraz bardziej mnie zastanawia (tak mi się wydaje, że z silnika). Dźwięk można wyraźnie usłyszeć na załączonym nagraniu od 7 sekundy. Jest to swego rodzaju szybkie "trykanie". Częstotliwość wzrasta wraz z wzrostem obrotów ale też jakby z prędkością (na tych samych obrotach na wyższym biegu dźwięk jest trochę inny). Dźwięk jest najbardziej słyszalne podczas przyspieszania, przy stałej prędkości słychać go mniej a jak się puści gaz staje się niemal niesłyszalny. Na luzie nie słychać. Dźwięk ten zwykle jest słyszalny na zimno , po ruszeniu później po przejechaniu kilku kilometrów staje się słabszy, niesłyszalny. Jeszcze na koniec wspomnę, że nie objaw ten nie występuje zawsze, czasem trzeba się wsłuchać, żeby go usłyszeć. Być może ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną? Błędów nie ma, silnik pracuje prawidłowo, dobrze przyspiesza. Edit: po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów dźwięk czasem staje się cichszy a czasem niemal niesłyszalny. Nagranie:
  3. Kolejnego dnia zaczął na stałe pojawiać jeden z dwóch błędów: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 008 - Implausible Signal 17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure P1568 - 001 - Upper Limit Exceeded Wyczyszczenie przepustnicy nie pomogło (czyściłem też w środku, tam gdzie są ścieżki rezystancyjne). Wymieniłem na używaną i problem znikł. Pewnie za jakiś czas kupię nową bo za dużo z tym problemów ale na jakiś okres wystarczy.
  4. Witam Potrzebuję jakiejś porady, czy to faktycznie przepustnica. Samochód jeździł dobrze aż pewnego razu jak wyjechałem z parkingu pojawiły się dwie kontrolki: od ESP i EPC. Czasem gasną i czasem się zapalają. Później na stałe zaczęła świecić kontrolka silnika a tamte dwie dalej świecą ale czasem gasną. Jak gasną samochód jedzie normalnie, jak się zaświecą moc spada, obroty są ograniczone do 2 tyś. (niecałe) i silnik pracuje nierówno. Maksymalnie jestem w stanie rozpędzić go do 50 km/h. Pojechałem na odczyt błędów, widoczne na zamieszczonych zdjęciach. Czy faktycznie jest to przepustnica i wymienić ją? Jest to droga część dlatego wolę się upewnić albo sprawdzić inne opcje. Samochód to A4 B6 1.8t AVJ 2002 Edit: Udało mi się jeszcze uruchomić mojego VAGa, i odczytałem: 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17953 Sterowanie przepustnicy zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17976 Regulator przepustnicy - uszkodzenie mechaniczne zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17953 Sterowanie przepustnicy zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17976 Regulator przepustnicy - uszkodzenie mechaniczne zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Po skasowaniu odpaliłem przejechałem normalnie kilka kilometrów. Nic się nie działo. Po kilku minutach postoju odpaliłem i po 2 kilometrach zapaliły się ESP i EPC i pojawił się błąd: 17953 Sterowanie przepustnicy zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
  5. Panowie wiecie gdzie można pojechać na czytanie błędów we Wrocławiu? A4 B6 1.8t Dzisiaj w trakcie pracy musiałem gdzieś podjechać i jak wyjechałem z parkingu zaświeciła mi się kontrolka od ESP i check engine i ograniczenie do 2 tyś. obrotów. Zgasiłem odpaliłem i znikło ale później jak wracałem co jakis czas kontrolka ESP się zaświecała i ograniczenie do 2 tys obrotów. Musze to jak najszybciej narpawić bo nie dam rady teraz bez auta. Dwa lata temy wmieniałem czujnik położenia wału ale wtedy ograniczało do 4 tyś. obrotów...
  6. Napinacza nie ma sensu wymieniać przy każdej wymianie rozrządu z wyjątkiem sytuacji kiedy cieknie z niego. Nawet w niemieckim ASO w mojej B6 nie wymieniali przy pierwszym rozrządzie przy 112000. Myślę, że dopiero zbliżając się do 200k jest sens go wymienić.
  7. U mnie przy nieszczelności podczas przyspieszania było słychać szum uciekającego powietrza, nie przypominało to metalicznego dźwięku.
  8. Panowie ma ktoś z was doświadczenie z wymianą szyby korzystając z ubezpieczenia na inną szybę niż chce ubezpieczyciel? Chcę wymienić szybę czołową, Hestia przekazała to do NordGlass. Ponieważ nie chcę szyby z tej firmy chętnie dogadałbym się z jakimś innym serwisem od szyb i dopłacił różnicę za szybę innej firmy. Kombinował już ktoś w taki sposób?
  9. Idę dzisiaj przed 20 po zaparkowany na osiedlu samochód i nagle oczom nie wierze, no ja pier**l... Zgłosiłem na AC, później wizyta na komisariacie na Jaworowej i kazali mi przyjść jutro między 8 a 15 to będzie koleś, który ogarnie wystawienie dokumentów dla ubezpieczyciela. No już nie chciało mi się z nimi kłócić...
  10. Jezioro Mietkowskie Racja, zapomniałem też o tym wspomnieć. To są w sumie dwie opcje gdzie jechać.
  11. Panowie możecie polecić jakieś jeziorko w odległości do 100km żeby pojechać na kilka godzin odpocząć na słońcu? Ale jeziorko, nie brudny staw... Ja znam tylko Nyskie, może jest jeszcze jakaś opcja?
  12. Masz na myśli wycenę? Mi z Hestii wyceniali osobno każdy element po średniej cenie rynkowej nowego elementu (wycena zawierała wyszczególnione dokładnie elementy: zderzak, dokładka itp.).
  13. Pasuje p&p:wink: po 11 sierpnia moje body będzie na sprzedaż Dobra wiadomość A jak jest z osłoną silnika?
  14. bartazi

    1.8 t bex ( 190 km )

    W książce "AUDI A4 Sam naprawiam samochód" autorstwa H.R. Etzold jest napisane, że w 1.8t pierwsza wymiana rozrządu po 180kkm. Nie wiem na ile wiarygodne są te informacje, książka nie jest zła... Ale też już od kogoś słyszałem, że 150kkm.
  15. Dobrze zrobiona Mam pytanie odnośnie tych zderzaków od S4, pasują normalnie do standardowej budy? Ponieważ S4 jest trochę szersza... Też chętnie bym sobie zamontował ale zastanawia mnie, czy będą pasować i ewentualnie jakie przeróbki są potrzebne, możesz coś napisać na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...