Skocz do zawartości

badyl666

Pasjonat
  • Postów

    287
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O badyl666

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Humniska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Żeby sprawdzić trzeba wiedzieć co i jak. Drzwi kierowcy i pasażera są na tym samym kablu szaro-białym w środkowej wtyczce pompki (16 pinów). Masz dwa sposoby na sprawdzenie. Pierwszy: musisz mieć małą żaróweczkę (próbnik 12V) i jeden koniec do grubego kabla czerwono-niebieskiego + (jest we wtyczce 10 pinowej) a drugi do szaro-białego (teraz wtyczka powinna być odpięta). Druga osoba kluczykiem w zamku daje cykliczny sygnał (jak kierunkowskaz) otwórz. Dla pewności zanim dotkniesz próbnikiem do kabla szaro-białego dotknij do masy auta (próbnik ma się zaświecić). Drugi: w otwartej klapie bagażnika patykiem zamykasz zamek. Potem zamykasz centralnym drzwi a na kabel szaro-biały podajesz masę auta (wtyczka zapięta). Jeżeli pompka jest sprawna centralny powinien się otworzyć. Pamiętaj robisz to na własną odpowiedzialność. Kable szaro-białe są 2, drugi od klapy (jest też szaro-żółty) nie pomyl. Powodzenia
  2. Witam. Musisz sprawdzić czy sygnał (-) z przekręcanego kluczyka (otwórz) dochodzi do zacisków pompki. Może nie działać styk, może kabel być złamany i może być zimny lut na pinach pompki. Nie piszesz czy z zamka klapy bagażnika i drzwi pasażera jest ten sam efekt.
  3. digakom - digitale automobil kommunikationstechnik WWW.DIGAKOM.DE Homepage von digakom Poczytaj opisy i dobierz odpowiednią.
  4. Witam. Wstaw mostek.
  5. Masz rozpiskę pinów licznika do 97 roku. licznik do 97.pdf
  6. Witam. Mam opis ale po niemiecku. Wyświetlacz temperatury a4.pdf
  7. Witam. Świece załączają się poniżej 6 stopni. Testuj na odłączonej wtyczce czujnika temperatury. Błąd przekaźnika świec żarowych oznacza że ECU nie widzi cewki przekaźnika. Kabel z ECU wychodzi czerwono-niebieski (zacisk 42) i jest to sterowanie minusem a drugi koniec cewki 15 (+ po stacyjce).
  8. Witam. Szukaj dwuprzewodowego. Gdzie zasilanie i pomiar jest z tego samego źródła. https://allegro.pl/oferta/woltomierz-voltomierz-samochodowy-30v-czerwony-fv-7244651977
  9. To może tak jak pisałem że masz źle dobrany napęd wycieraczki. Przeczytaj 30 post: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1255707.html
  10. Ja nie rozumiem teraz co działa a co nie. Tak masz sprawdzać żarówką czy jest napięcie. Najważniejsze jest czerwone.
  11. Nie mam wtyczki przed sobą i nie wiem skąd te cyferki (myślałem że po kolei jak w poście na elektroda.pl). Ważne są kolory kabli. Sprawdzamy żarówką bo jak jest słaby styk to miernik pokaże napięcie a żarówka się nie zaświeci.
  12. Czy twoje numery oznaczają: Masz cztery przewody do silniczka ; 1. brazowy - masa 2. niebieski lila - plus w momencie spryskiwania 3. czarno zołty -plus po zapłonie bezp.27 4. zielono zołty - plus z wyłacznika Czyli na kablu czarno-żółtym brak napięcia? Pod gumową osłoną na łączeniu klapy z karoserią sprawdź czy nie jest złamany. W bagażniku po lewej stronie masz złącze 8-stykowe czarne sprawdź kabel czy świeci żarówka po stacyjce. Koło nogi kierowcy masz złącze 10-stykowe białe ten sam kolor kabla w obu złączach.
  13. Witam. W poście poniżej masz opisane kable i po czym działają. Sprawdź czy masa na pewno dochodzi do zacisku (najlepiej żarówką 20W). Jeden koniec żarówki do masy i po kolei sprawdzaj czy są wszystkie sygnały. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1263064.html
  14. Witam. Jeżeli dobrze cię rozumiem to wymieniłeś cały napęd wycieraczki? Na jaki? Jeżeli na poliftowy, to o ile dobrze pamiętam ma inne wyprowadzenia zacisków. Mogę się mylić ale ktoś opisywał taki problem.
  15. Sprawdź gdzie idą kable od centralki Noxon : żółto-czarny i biało-czarny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...