-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O devildrum
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pisz priv to podam namiar.
-
Napisz na PW to podam Ci namiary na gościa.
-
Problem podczas ruszania na skręconych kołach.
devildrum odpowiedział(a) na michal993 temat w Audi A4 B6/B7
Od wczoraj mam w swoim B6 graty quattro z B7 i również zaobserwowałem takie zjawisko,ale zostałem uspokojony. Olewam temat bo w B6 miałem podobnie tylko w mniejszym stopniu. Mechaniki stałego napędu nie oszukasz. -
***Sprzedane*** [B6 BEX] B6 "Smerfetka"- 1.8t BEX S-Line Sprintblau
devildrum odpowiedział(a) na Venovsky temat w Audi A4/S4 B6
Nie doczytałem ;p -
***Sprzedane*** [B6 BEX] B6 "Smerfetka"- 1.8t BEX S-Line Sprintblau
devildrum odpowiedział(a) na Venovsky temat w Audi A4/S4 B6
Niech zrzuci Ci miskę i wyczyści smoka. Dużo roboty nie ma będziesz miał już ogarniętą czystość w silniku. -
Witam, Po dłuższym czasie aktualizuję temat. Trochę się zmieniło. Poza systematycznymi wymianami auto służy mi wiernie. Z poczynionych zmian: - FMIC, wtryski, hybryda, wydech z 2.0tfsi - Program na 250 koni 360nm - Skrzynia, wał i dyfer z 2.0tfsi dla większego komfortu na trasie - Fotele sporty - Listwy drwi S-line - Pomalowane na nowo felgi 17stki w ciemnym graficie z grubym ziarnem - Kierownica multifunkcja na nowo obszyta z czerwoną nicią - Mieszek i gałka j.w. - Korekta lakieru z dobrym woskiem- nie Soft... - Nowe Lampy DEPO black - Grill w czarnym połysku. Pewnie o czymś zapomniałem.
-
***Sprzedane*** [B6 BEX] B6 "Smerfetka"- 1.8t BEX S-Line Sprintblau
devildrum odpowiedział(a) na Venovsky temat w Audi A4/S4 B6
Też racja :) Są głosy żeby lać też 5 W50 -
devildrum zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
***Sprzedane*** [B6 BEX] B6 "Smerfetka"- 1.8t BEX S-Line Sprintblau
devildrum odpowiedział(a) na Venovsky temat w Audi A4/S4 B6
Większa lepkość, mniejsze szanse na uciekanie w komorę spalania. Wiadomo,im wyższy przebieg, tym silnik bardziej zmęczony i skłonny do picia oleju. Ja od razu po kupnie zmieniłem na 5W40. -
***Sprzedane*** [B6 BEX] B6 "Smerfetka"- 1.8t BEX S-Line Sprintblau
devildrum odpowiedział(a) na Venovsky temat w Audi A4/S4 B6
Wygląda ładnie. Jeszcze lekki soft żeby to jakoś jechało ;) -
Ja akurat mam od niedawna równe 250 koni w 1.8T. Mam wszystko policzone. - FMIC 1200 pln - wtryski 250 pln ( fart) - Turbina 1500 pln - tip kwasiak 250 pln - dp 300 pln - program duuużo mniej niż 1200 pln jak niektórzy podają. Minus sprzedane graty z BEX, a one się cenią. Więc nie wyszło tak srogo. Przy okazji wyszło,że pompa paliwa do wymiany. Jak uporam się z nią to zapewne trochę skręci się turbo i będzie ponad 270 koni.
-
Jak masz dyfer ETS to nie. Z reguły się wymienia komplet skrzynia wał i dyfer. Nie ma co ryzykować;)
-
Oddawałem felgi w Minkowice Kolonia. Robią tam zaciski po 50 za sztukę. Spoko wykonanie.
-
Witam. Szybkie pytanie. Chcę wyrzucić skrzynię i dyfer z 2.0tfsi. Czy wał z kompletu GZD i FUS będzie podchodzić pod GVE i ETS?
-
I odczułeś różnicę ? W 1.8T nie było przypadkiem GJW,która jest daje radę ?
-
Witam Szybkie pytanie. Czy skrzynia biegów z 2.0tfsi o oznaczeniu GVE z dyferencjałem ETS i wałem, podejdzie P&P do A4 B6? W 1.8T jest sprzęgło z tarczą 228mm a w 2.0TFSI jest 240. Nie będzie się to gryźć ?