Skocz do zawartości

anderllh

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O anderllh

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Logi wyglądają w porządku. Można mieć jedynie zastrzeżenie do procentu wysterowania impulsu N75, który jest wysoki (ponad 80%). Można podmienić N75 z N18 i zlogować dynamicznie 011, zobaczyć czy wysterowanie się poprawi. Pozdrawiam, Grzegorz
  2. Wysłałem PW
  3. Nie robię jeszcze silników TSI (sterowniki MED17) - zbyt mało chętnych do testów
  4. Pompowtryski wystarczają na więcej niż 165KM. Przy większym turbo (np. BRD) oraz FMIC z pewnością byłoby 18xKM - zapas paliwa jeszcze jest
  5. wszystko jest w porządku.taka charakterystyka hamownii Dynomet - brakuje po prostu obciążenia w tym konkretnym przypadku. pomiar wykonywany był na 3 biegu, który w quattro jest stosunkowy krótki.
  6. napisz pw to ustalimy termin
  7. Niezależnie od napędu cena ta sama
  8. przy następnej korekcie zróbicie pomiar na 4biegu - jeżeli jest możliwość. gratulacje dla Ciebie i spankiego
  9. wtrysk sterujący, ewentualnie n108.
  10. można poprawić synchronizacje rozrządu, reszta ok.
  11. 550zł ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- wysłałem pw. Może sobie zrobie prezent na święta... Idealnie "pod choinkę"
  12. 550zł ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- wysłałem pw.
  13. zakładając,że silnik jest zdrowy (co w przypadku 2.5tdi v6 jest już niestety rzadkością) to ~360-390Nm/180-190KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...