Yaro77
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Yaro77
Osiągnięcia Yaro77
0
Reputacja
-
Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w aucie. Majster stwierdził, że sprężarce od klimy huczy łożysko (niestety nie podjął się jego wymiany). Podobno można je wymienić nie spuszczając z układu czynnika chłodzącego, (wtedy koszt mniejszy). Czy ktoś robił taką naprawę w sowim aucie? I czy to prawda, że nie trzeba spuszczać tego czynnika? I ewentualnie, na jakie koszty mogę się nastawić? Pozdrawiam. Jarek
-
Witam. Za parę dni wymieniam pasek rozrządu. Przeglądając forum stwierdziłem, że przy jednej robocie trzeba zwrócić uwagę na inne części. Czy mogę prosić aby w wielkim skócie ktoś nakierował mnie na co w szczególności zwrócić uwagę? Mam klimę (podobno ma to znaczenie). Aha i jeszcze jedno, jak jest z tą pompą wodną, ja mam przejechane około 141 tyś., czy wymnieniać, czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam. Jarek
-
"Dziurka" powinna być w pionie, lub w poziomie - jeśli chcesz mieć cały czas zamkniety bagażnik. Proponuję Ci wykręcić zamek z klapy. Przykręcony on jest (jeśli dobrze pamiętam) na 2 nakrętki. Oczywiście wcześniej musisz odkręcić kilka śrubek trzymających tapicerkę i uchwyt do zamykania klapy. Wtedy będziesz mógł ocenić co się stało. Według mnie to jakaś usterka mechaniczna. Ja mając problem z zamkiem wykręciłem go i oddałem do majsterka od zamków; sam się naprawy nie podejmowałem (brak narzędzi i części zamiennych) do takich napraw. A i parę złotych zaoszczędzisz, bo jak zaniesiesz do majsterka wyjęty to za wyjęcie i włożenie w klapę nie policzy.
-
Witam. Przeglądając te kody mam pewną niejasonść czy może ktoś mi wyjaśnić mianowicie: na tej stronce: [http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0] kanał 49 przetłumaczony jest jako: "49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)", a w tu tym temacie jako: "49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego " tak więc które tłumaczenie jest OK? ja się wzorowałem na tym pierwszym i z tego co widzę chyba źle. A tak na marginesie to na kanale 49 pokazywało mi wartość "0" i się cieszyłem że błedów nie ma a tu "zonk" chyba mam czujnik walnięty jeśli tak to który (w którym miejscu się on znajduje)? Na kanale 51 pokazuje mi temp 84-85 C. to chyba też nienajlepiej?
-
Witaj „froger34”. Jak przeczytasz mojego posta [http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21982.0] to zauważysz podobieństwo przynajmniej w objawach. Powiem Ci, że poprawiłem usterkę silniczka i działa bez zarzutu. Objawy włączania się silniczka, co jakiś czas ustąpiły, niestety tym razem mam następujące objawy: podczas zamykania lub otwierania samochodu silniczek pracuje ze 25 sekund, przez co się dosyć mocno nagrzewa. Pojechałem z tym do elektryka i powiedział mi, że coś w elektronice od pompki siadło i trzeba nową kupić - niestety. Pompka podczas zamykania lub otwierania powinna pracować tylko do momentu pełnego domknięcia zamków i potem STOP. Sprawdzał to między innymi w następujący sposób: zdjął przewód od powietrza z pompki, zatkał palcem zamykał lub otwierał drzwi. Pompka pracowała jak wyżej z 25 sek. Potem STOP. Polecił mi abym odlutował przewody idące do silniczka, tak dla bezpieczeństwa przed spaleniem czegoś jeszcze. Tak też zrobiłem i do czasu kupna drugiej pompki mam auto bez centralnego. I jak wyczytałem na forum i elektryk mi powiedział musi być kupiona o takich samych numerach katalogowych w przeciwnym razie może coś nie tak działać. Pozdrawiam. Jarek
-
Witam wszystkich klubowiczów i nie tylko. Jeśli chodzi o moje autko to jest A4 1.8 95r.(125 PS ADR) + instalacja gazowa.