Skocz do zawartości

Yaro77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Yaro77

Osiągnięcia Yaro77

0

Reputacja

  1. Witam. Ostatnio wymieniałem rozrząd w aucie. Majster stwierdził, że sprężarce od klimy huczy łożysko (niestety nie podjął się jego wymiany). Podobno można je wymienić nie spuszczając z układu czynnika chłodzącego, (wtedy koszt mniejszy). Czy ktoś robił taką naprawę w sowim aucie? I czy to prawda, że nie trzeba spuszczać tego czynnika? I ewentualnie, na jakie koszty mogę się nastawić? Pozdrawiam. Jarek
  2. Witam. Za parę dni wymieniam pasek rozrządu. Przeglądając forum stwierdziłem, że przy jednej robocie trzeba zwrócić uwagę na inne części. Czy mogę prosić aby w wielkim skócie ktoś nakierował mnie na co w szczególności zwrócić uwagę? Mam klimę (podobno ma to znaczenie). Aha i jeszcze jedno, jak jest z tą pompą wodną, ja mam przejechane około 141 tyś., czy wymnieniać, czy jeszcze poczekać? Pozdrawiam. Jarek
  3. "Dziurka" powinna być w pionie, lub w poziomie - jeśli chcesz mieć cały czas zamkniety bagażnik. Proponuję Ci wykręcić zamek z klapy. Przykręcony on jest (jeśli dobrze pamiętam) na 2 nakrętki. Oczywiście wcześniej musisz odkręcić kilka śrubek trzymających tapicerkę i uchwyt do zamykania klapy. Wtedy będziesz mógł ocenić co się stało. Według mnie to jakaś usterka mechaniczna. Ja mając problem z zamkiem wykręciłem go i oddałem do majsterka od zamków; sam się naprawy nie podejmowałem (brak narzędzi i części zamiennych) do takich napraw. A i parę złotych zaoszczędzisz, bo jak zaniesiesz do majsterka wyjęty to za wyjęcie i włożenie w klapę nie policzy.
  4. Witam. Przeglądając te kody mam pewną niejasonść czy może ktoś mi wyjaśnić mianowicie: na tej stronce: [http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0] kanał 49 przetłumaczony jest jako: "49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)", a w tu tym temacie jako: "49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego " tak więc które tłumaczenie jest OK? ja się wzorowałem na tym pierwszym i z tego co widzę chyba źle. A tak na marginesie to na kanale 49 pokazywało mi wartość "0" i się cieszyłem że błedów nie ma a tu "zonk" chyba mam czujnik walnięty jeśli tak to który (w którym miejscu się on znajduje)? Na kanale 51 pokazuje mi temp 84-85 C. to chyba też nienajlepiej?
  5. Witaj „froger34”. Jak przeczytasz mojego posta [http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21982.0] to zauważysz podobieństwo przynajmniej w objawach. Powiem Ci, że poprawiłem usterkę silniczka i działa bez zarzutu. Objawy włączania się silniczka, co jakiś czas ustąpiły, niestety tym razem mam następujące objawy: podczas zamykania lub otwierania samochodu silniczek pracuje ze 25 sekund, przez co się dosyć mocno nagrzewa. Pojechałem z tym do elektryka i powiedział mi, że coś w elektronice od pompki siadło i trzeba nową kupić - niestety. Pompka podczas zamykania lub otwierania powinna pracować tylko do momentu pełnego domknięcia zamków i potem STOP. Sprawdzał to między innymi w następujący sposób: zdjął przewód od powietrza z pompki, zatkał palcem zamykał lub otwierał drzwi. Pompka pracowała jak wyżej z 25 sek. Potem STOP. Polecił mi abym odlutował przewody idące do silniczka, tak dla bezpieczeństwa przed spaleniem czegoś jeszcze. Tak też zrobiłem i do czasu kupna drugiej pompki mam auto bez centralnego. I jak wyczytałem na forum i elektryk mi powiedział musi być kupiona o takich samych numerach katalogowych w przeciwnym razie może coś nie tak działać. Pozdrawiam. Jarek
  6. Witam wszystkich klubowiczów i nie tylko. Jeśli chodzi o moje autko to jest A4 1.8 95r.(125 PS ADR) + instalacja gazowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...