
ShamaN
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ShamaN

-
ja leję Liqui Moly 5w30 bo tak wymaga AUDI a jeśli dobrze pamiętam to olej syntetyczny to olej syntetyzowany z gazu (rozmawiałem kiedyś z szefem MOBIL na Polskę i Czechy) a w ulotkach Liqui Moly znalazłem tylko jeden syntetyczny, ten co ja leje to olej krakingowy - tzn. że to olej powstający z rozkładu łańcuchów węglowodorów a nie z ich syntezy chyba lepiej lać olej o parametrach zalecanych przez producenta silnika i mniejsza czy to synteza czy nie - BTW MOBIL, u nas ma złą markę bo podobno bywa fałszowany, a w ASO AUDI proponują CASTROL 5w30 - ja niestety nie wierzę w tą markę pzdrw =ShamaN= ps. ja dodaję ceramizer Liqui Moly
-
@amper ja od dawna zmieniam 2500 do 3000 i żywy jest jak cholera ale quattro kosztuje to 9,0 - 10 l/100km w mieście BTW tego co pisał że Audi to limuzyna to powiem że gdybym zmienił zawieszenie na sport (ale mam już dosyć zaczepiania śpiących glin) to nikt mnie nie przekona o braku sportowego harkteru AUDI pzdrw =ShamaN=
-
niedawno zainstalowałem taką antenkę z 3 wyjściami SIRIO Triflex i jest to radio-mobile-CB a nie oryginał może masz właśnie taką?
-
do kontroli nadajników radiowych powołani są inspektorzy Inspekcji Radiowej a nie Policja
-
Od 2 tygodni mam SIRIO Triflex i jestem zadowolony. w mieście zasięg 4 do 5 km ale czasem przy dobrej propagacji słyszę ludzi z odległości 20 km - gorzej z nadawaniem
-
[ALL B5] Dawka/kąt wtrysku - jak zmienić i jakie wartości najlepiej?
ShamaN odpowiedział(a) na FELIPE temat w Audi A4 B5
@spanky mam pytanko jak te nastawy powinny wyglądać w ATJ i czy z VAG-iem jest podobnie jak opisałeś powyżej? -
Mój 2-gi spocik znów sympatyczna atmosfera, bezcenne porady pozdrawiam wszystkich uczestników, tych nieobecnych też ShamaN
-
zapłaciłem 200 zł - znalazłem na allegro jeśli wierzyć że sprzedający nie przekręcił licznika to 142 tyś ale muszę powiedzieć że miałem wcześniej kilka aut 15 i 18 letnich o przebiegu od 250 do 500 tyś i nigdy vaccum mi nie wysiadło a to auto ma zaledwie 6 lat zobaczymy jak będzie dalej się sprawować pzdrw
-
niestety wymiana łącznika gumowego nic nie dała zabieram się za wymianę vaccum [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2007, 18:57 _________________________________________________vaccum wymienione odrazu chce się jeździć szybciej hamulec żyleta :oklaski: dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam
-
Dzięki za podpowiedź, chyba rzeczywiście łącznik gumowy przewodu podciśnieniowego z serwo jest jakiś miękki - spróbuję go zamienić pzdrw
-
To chyba jednak vaccum pompa bo teraz wyraźnie czuję że ten objaw narasta im wolniejsze obroty silnika, jak by wydajność vaccum spadała. Czy słyszał ktoś by były oryginalnie akumulatory próżni? ps a książkę kupiłem i widzę że objawu jak u mnie nie przewidziano
-
sympatyczne spotkanie miło było Was poznać, postaram się częściej wpadać pzdrw ShamaN
-
czy ktoś zna kodowe oznaczenie pompy vacum do 1,9TDi? szukam pilnie ale nie chciał bym kupić niewłaściwej pomóżcie proszę pzdrw
-
kiedyś auta rozbierałem i składałem sam od kiedy wykonuję mój głupi zawód to i młotka nie biorę do ręki zostawiłem kumplowi do zrobienia już z rok temu i istnieje obawa że długo będzie szukał wśród innych gratów ale spoksik ERA CB nastała ....no i znajomość prawa w maju przysłali mi ze straży miejskiej fotkę a ja im na to... a kto to jest na zdjęciu? ja nie znam tego facia i tyle było rozmowy
-
na to pytanie nie umiem odpowiedzieć ale rozpimpał się bo był zamocowany nad nr.rej. przy atrapie w 190-tce i po kilkudziesięciu zamknięciach zrobiło się bleeeee... teraz trzeba płytkę z promiennikiem podczerwieni połączyć na nowo i wsadzić w jakąś obudowę