Skocz do zawartości

ShamaN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ShamaN

Osiągnięcia ShamaN

0

Reputacja

  1. ja leję Liqui Moly 5w30 bo tak wymaga AUDI a jeśli dobrze pamiętam to olej syntetyczny to olej syntetyzowany z gazu (rozmawiałem kiedyś z szefem MOBIL na Polskę i Czechy) a w ulotkach Liqui Moly znalazłem tylko jeden syntetyczny, ten co ja leje to olej krakingowy - tzn. że to olej powstający z rozkładu łańcuchów węglowodorów a nie z ich syntezy chyba lepiej lać olej o parametrach zalecanych przez producenta silnika i mniejsza czy to synteza czy nie - BTW MOBIL, u nas ma złą markę bo podobno bywa fałszowany, a w ASO AUDI proponują CASTROL 5w30 - ja niestety nie wierzę w tą markę pzdrw =ShamaN= ps. ja dodaję ceramizer Liqui Moly
  2. @amper ja od dawna zmieniam 2500 do 3000 i żywy jest jak cholera ale quattro kosztuje to 9,0 - 10 l/100km w mieście BTW tego co pisał że Audi to limuzyna to powiem że gdybym zmienił zawieszenie na sport (ale mam już dosyć zaczepiania śpiących glin) to nikt mnie nie przekona o braku sportowego harkteru AUDI pzdrw =ShamaN=
  3. niedawno zainstalowałem taką antenkę z 3 wyjściami SIRIO Triflex i jest to radio-mobile-CB a nie oryginał może masz właśnie taką?
  4. do kontroli nadajników radiowych powołani są inspektorzy Inspekcji Radiowej a nie Policja
  5. Od 2 tygodni mam SIRIO Triflex i jestem zadowolony. w mieście zasięg 4 do 5 km ale czasem przy dobrej propagacji słyszę ludzi z odległości 20 km - gorzej z nadawaniem
  6. @spanky mam pytanko jak te nastawy powinny wyglądać w ATJ i czy z VAG-iem jest podobnie jak opisałeś powyżej?
  7. Mój 2-gi spocik znów sympatyczna atmosfera, bezcenne porady pozdrawiam wszystkich uczestników, tych nieobecnych też ShamaN
  8. zapłaciłem 200 zł - znalazłem na allegro jeśli wierzyć że sprzedający nie przekręcił licznika to 142 tyś ale muszę powiedzieć że miałem wcześniej kilka aut 15 i 18 letnich o przebiegu od 250 do 500 tyś i nigdy vaccum mi nie wysiadło a to auto ma zaledwie 6 lat zobaczymy jak będzie dalej się sprawować pzdrw
  9. niestety wymiana łącznika gumowego nic nie dała zabieram się za wymianę vaccum [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2007, 18:57 _________________________________________________vaccum wymienione odrazu chce się jeździć szybciej hamulec żyleta :oklaski: dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam
  10. Dzięki za podpowiedź, chyba rzeczywiście łącznik gumowy przewodu podciśnieniowego z serwo jest jakiś miękki - spróbuję go zamienić pzdrw
  11. To chyba jednak vaccum pompa bo teraz wyraźnie czuję że ten objaw narasta im wolniejsze obroty silnika, jak by wydajność vaccum spadała. Czy słyszał ktoś by były oryginalnie akumulatory próżni? ps a książkę kupiłem i widzę że objawu jak u mnie nie przewidziano
  12. sympatyczne spotkanie miło było Was poznać, postaram się częściej wpadać pzdrw ShamaN
  13. ShamaN

    [B5 ATJ] pompa vacum

    czy ktoś zna kodowe oznaczenie pompy vacum do 1,9TDi? szukam pilnie ale nie chciał bym kupić niewłaściwej pomóżcie proszę pzdrw
  14. kiedyś auta rozbierałem i składałem sam od kiedy wykonuję mój głupi zawód to i młotka nie biorę do ręki zostawiłem kumplowi do zrobienia już z rok temu i istnieje obawa że długo będzie szukał wśród innych gratów ale spoksik ERA CB nastała ....no i znajomość prawa w maju przysłali mi ze straży miejskiej fotkę a ja im na to... a kto to jest na zdjęciu? ja nie znam tego facia i tyle było rozmowy
  15. na to pytanie nie umiem odpowiedzieć ale rozpimpał się bo był zamocowany nad nr.rej. przy atrapie w 190-tce i po kilkudziesięciu zamknięciach zrobiło się bleeeee... teraz trzeba płytkę z promiennikiem podczerwieni połączyć na nowo i wsadzić w jakąś obudowę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...