Skocz do zawartości

fulisko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fulisko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fulisko

1

Reputacja

  1. Może temat z przed lat ale dodam od siebie tyle ze te zamienniki podpór na allegro nadają sie do śmieci !! Są za sztywne !! Oryginalna podpora jest miekka i ma przyjmować bicia(wiadomo delikatne) a nie przenosić na karoserie. Ja po wymianie na tym zamienniku miałem to co koledzy. Robiłem wyważanie itp rzeczy (w zakładach co sie tym zajmuja) i dalej to samo. Skapłem sie po tym jak wiertarka przewiercilem kilka dziur w gumie pseudo nowej zamiennej podporze. Zaczęła się poddawać ( mozna bylo poruszać nią góra dół i na boki). Kupiłem od omegi A (corteco, lemforder albo febi + łozysko nowe z febi) i po delikatnej przeróbce ( 10 min roboty ale trzeba mieć miga) jest jak nowa i działa idealnie. Najlepsze ze ten cholerny zamiennik z allegro kosztowal mnie 120 zł a podpora z omegi a 60 zł z febi + łozysko 46 zł i troche pracy. Nie polecam tego guw.. z allegro !!!
  2. Przy mrozach tak, długo było czuc źle spalany olej napędowy. Jednak u mojego brata co ma też PD tak samo było czuc. Gdy samochód nabrał temperatury to było ok. Duże mrozy załatiwaja wszystko i chyba wtedy najlepiej nie jeździc samochodem Ps. Co do tych rantów na gniazdach to oczywiście ze lizłem papierem 800 bo były jak brzytwa te ranty. Mówisz ze na allegro nie kupie głowicy albo całego słupka w stanie idealnym?? Zawsze te ranty będą??Dużo ludzi się ogłasza ze maja silniki z przebiegiem 80-160 kkm. Przy tym przebiegu może byc duże zużycie gniazd?
  3. Witam. Mam pytanko . Po ostatnich mrozach -30 w moim samochodze (Audi A4 B6 1.9 TDI AWX) zaczęło przybywać oleju. Po odwiedzeniu wujka Google, doszedłem do wniosku ze padły uszczelniacze na pompowtryskach. Po rozebraniu okazało sie. Przy odkreceniu blokad(klocki trzymające pompki) pompowtryski ruszyały sie na boki prostopadle i niechcialy wyjść, po użyciu pullerka cieżko wyszły. Uszczelniacze faktycznie wyrobione(powycierane). W gniazdach ukazały sie ranty (jadąc palcem bardzo ostre). Na pompkach widać slady zużycia (przebarwienia od tarcia).Z tego co wiem to głowica do wymiany lub regeneracji. Założyłem nowe uszczelniacze i jak narazie jest ok+czyszczenie wtryskiwaczy. Jednak obawiam się że po jakims małym przebiegu problem może wrocić. I własnie moje pytanie jest odnosnie pompowtryskiwaczy. Chce kupic używana głowice bądz slupek silnika z dobrymi gniazdami i założyć stare pompowtryskiwacze, tylko własnie nie wiem czy te przebrawienia(wytarcia) na miejscach gdzie przylegaja do głowicy, mogą swiadczyć że ich srednica w tych miejscach tez sie znacznie zmiejszyła i może uszkodzić nowa(sprawna) głowice. Z tego co wiem to głowica jest aluminiowa, a pompki mietalowe. Czy pompowtryskiwacze mogły sie zużyć czy tylko głowica?? Dodam korkety dawek z VAG są bardzo dobrze (korekta bliska 0). Dzieki za każda rade bądz sugestie. Pozdrawiam
  4. Witam. Sorka że tak późno odpisuje. Co do tematu. Po nocy samochód odpalił (wymiana przewodów pomogła?). Ale zauważyłem, że przybywa oleju, więc zabralem się za pompki. Powymienialem oring na każdej (mocno zużyte), gniazda troche wyrobione ale mam nadzieje że bedzie dobrze. Duży nagar na koncówkach pompek. Zero problemów z odpalaniem (bez względu na położenie auta). Stan oleju raczej się nie zmienia ale przebieg nieduży (tylko około 1000 km, albo aż, -- > chodz jak na 2 dni to i tak dużo ) Tak więc, jak ktoś mial podobne problemy to polecam wymieniać przedewszystkim najprostsze wymiany ( przewody, łączniki, zaworki itp) pózniej robić reszte. Pozdrawiam
  5. Poszedłem za radą i wymienilem wszystkie przewody w układzie paliwowym (te przy silniku oczywiscie ). Odrazu poleciał nowy filtr paliwa i ten zaworek na filtrze paliwa tez (reduktor cisnienia ?). Co do pompki w baku to raczej nie ona bedzie problemem, bo działa( chyba ze są wniej jakies zaworki). Co do pompki Vacum to załozyłem nową Bosch(nieregenerowana) w zestawie z nową uszczelką. Waśnie najdziwniejsze jest to ze taki problem wyniknął po wymianie jej. Ale możliwe że poprostu przewody "poruszałem" przy wymianie i mogły pojawić sie nieszczelnosci.. W każdym razie poranek pokaże wszystko bo ustawilem autko przodem do góry
  6. Witam Mam problem z odpaleniem auta po "nocy" po wymianie Vacum pompy. Najciekawsze że zauważyłem, że gdy auto jest ustawione równo lub przód niżej niż tył to nie ma problemu. I własnie moje pytanie co może być przyczyną tego że niechce opalac po czasie, gdy auto jest przechylone przód wyżej niż tył. Mój samochód to Audi A4 b6 1,9 AWX.
  7. Mam na imię Maciej. Mój samochód to Audi A4 B6 TDI. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...