Skocz do zawartości

BartekkA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartekkA4

Osiągnięcia BartekkA4

0

Reputacja

  1. @UP Chyba nie mówisz poważnie nową skrzynie ?? po co ?? nie wystarczy wymienić synchronizatorów od wstecznego i jedynki to chyba nic wielkiego ?
  2. Sprawdziłem i jednak nie sprężynka zresztą nie możliwością jest u mnie wbic wstecznego z piątki gdyż jest to 6 biegowa skrzynia , byłem rano u znajomego mechanika i jednak poszły synchronizatory bo i jedynka raz wchodzi jak w masełko a raz ze zgrzytem do tego wsteczny rano wszedł bez problemu a jak wróciłem juz nie chciał , wiec czeka mnie chyba kosztowna wymiana Dzięki za pomoc
  3. Witam. Wczoraj po powrocie z długiej trasy chciałem sobie zaparkować tyłem lecz nie mogłem wrzucić wstecznego ( nie mogę wcisnąć lewarka skrzyni żeby ustawić ją w pozycji R jak to jest w 6 biegowej skrzyni) Wszystkie inne biegi chodzą jak należy bez zgrzytów bez oporu. Używałem tego biegu jakieś 130km od domu (nie wrzucałem go na sile nie było żadnego podejrzanego dźwięku podczas wykonywania tej czynności ) a po przejechaniu tej odległości już nie mogłem. Buszowałem po necie ale wszystkie informacje jakie znalazłem dotyczyły automatów lub świateł cofania. W tej chwili nie mogę nawet wyjechac spod bloku :> trzeba pchać żeby wycofać. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  4. VAG 4.9 da sie sprawdzić czy raczej użyć VCDS-a ? (od niedawna bawię sie w diagnostykę dlatego się pytam) @EDIT Mimo ze komputer nie pokazywał bledow po wymianie czujnika G71 wszystko wróciło do normy auto przyspiesza jak nalezy od 1600-1800 obr/min
  5. Witam. Od dwóch dni walczę z turbo w moim audi. Zaczęło się od tego ze po prostu turbina padała i auto wchodziło w tryb awaryjny błąd na kompie związany z Czujnikiem ciśnienia dolotowego G71. Dzisiaj udało mi się sprawdzić 2 inne czujniki , nie dało to efektu przy każdym z nich mój komputer pokazywał wzrost ciśnienia zalecanego w zależności jak dałem gazu a wartość ciśnienia w tym momencie stała na poziome 989 czasem podeszło do 1000. Zmieniłem wężyki od czujników były trochę sparciałe (aby nie gubiło podciśnienia). Teraz problem jest taki że turbina nadal nie ciągnie , komputer nie pokazuje błędów i auto chodzi w normalnym trybie kręci powyżej 3.5tys no ale bez turbo. Co może być przyczyną takiej wariacji mojego autka ? [mod]Dlaczego wypisujesz prefix [ALL B5] jak pytasz o konkretny silnik po drugie masz wpisany silnik (profil) ale nie z tego modelu - poprawiłem temat[/mod]
  6. Ja w swoim mam 18'' 225/40 i zawieszenie modyfikowane przez Kamei w A4 Avant , ale z przodu czy to lewe czy to prawe koło trze o nadkole przy większym dołku albo jak zbieram zakręt za szybko to "siada" na oponce i też kombinuje co by tu zrobić żeby te 2 albo i 3cm podnieść i brak pomysłu.
  7. Mam ten sam problem. Posiadam 18 calowe alufelgi w moim audi (z takimi je kupiłem) i zastanawiałem sie nad zmianą na mniejsze ale się w nich zakochałem. Zawsze jest jakieś ale byle dołek i nadkole całuje się z oponą. Jedno nadkole już pękło poprzedniemu właścicielowi i nie chcę aby to się pogłębiało. Co myślicie o dystansach pod sprężyny tak aby podnieść auto te 3-5 cm (chodzi głównie o przód bo z tyłu nie ma takiego problemu , może dlatego ze to wersja Avant) Gdzie można takie coś kupić , a może da się wytoczyć na tokarce z aluminium coś takiego ?? Szukałem na allegro ale są tylko do pojazdów terenowych typu Jeep ;(
  8. Witam wszystkich , mam na imie Bartek jestem z Lublina. Obecnie posiadam Audi A4 B5 Avant 2.5TDI. Nigdy wcześniej nie jeździłem Audi więc jest to dla mnie nowość i w razie problemów mam nadzieje, że znajdę jakieś porady na forum oraz od forumowiczów. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...