Skocz do zawartości

richtik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O richtik

Osiągnięcia richtik

0

Reputacja

  1. richtik

    Błąd air bag

    tak ale ja mam tylko dwie poduchy kierowcy i pasażera... kierownica jeszcze przed liftem więc nima tam żadnych kabli:/ i jeszcze dodam że po skasowaniu błędu jest spokój ale jak po telepie po dziurach to się kontrolka zapali... wiecie to trochę denerwujące jest szczególnie jak si w nocy jeździ...
  2. richtik

    Błąd air bag

    A jak się do niej dostać i jak sprawdzić?
  3. Możesz też zakleić poksiliną ja tak swoją zakleiłem i już ponad rok jeżdzę tylko musisz najpierw spuścić płyn z chłodnicy i odtłuścić polecam nitro lub benzynę... radzę też nie żałować kleju i dobrze go wcisnąć w zakamarki poczekać do rana i powinno być szczelnie. dla mnie udało się zakleić dziurę na środku chłodnicy koło wiskozy fakt że dałem placek o średnicy 8cm
  4. richtik

    Błąd air bag

    Witam piszę z taką sprawą od jakiegoś czasu wywala mi w VAGu błąd 00588 i tu moje pytanko gdzie może być przyczyna?
  5. richtik

    Sprezarka klimy

    wiesz najlepiej to sprawdź numery obu sprężarek i kody silników i wtedy będziesz wiedział czy pasuje
  6. autko już lata i bez problemu osiąga 180km/h:) czyli jak dawniej dzięki wielkie za pomoc tylko jeszcze mam pytanko miałem taki zawór n 75 http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-audi-vw-seat-pierburg-i2222508095.html a wymieniłem na taki od b4 http://allegro.pl/zawor-turbo-n75-pierburg-audi-seat-skoda-vw-tdi-i2224178685.html mam pytanie czy nie wystąpią jakieś problemy albo spadek osiągów czy tak może zostać? bo gość chce 100 za używkę i się mocno zastanawiam czy go brać...
  7. błąd 741 usunięty (czyszczenie czujnika i korekta ustawienia) błąd 01117 się już nie powtarza (kiedyś odkręcałem alternator) zostaje jeszcze n75 będę miał na podmiankę i napisze czy jest ok (wężyki sprawdziłem)
  8. a może wyjmij ten termostat i włóż w gorącą wodę najpierw około 60 stopni - jeśli się otworzy to OUt!!! POTEM W 80- 90 stopni powinien być wtedy otwarty na maksa... a sprawdzałeś jaka jest temperatura pełnego otwarcia? (powinna być wybita na termostacie
  9. Od poziomu oleju to jest bagnet we wszystkich silnikach a nie czujniki(bynajmniej ja się nie spotkałem i z logicznego punktu widzenia nie wykonalne) ale jak nie będziesz miał oleju to kontrolka ci od smarowania pokarze:) tylko ze to zabójstwo dla motorka...
  10. a można to jakoś sprawdzić kompem? chciałem dziś logi zrobić ale u mnie vag com nie chodzi a vw tool nie da się...
  11. ale mi się uruchomił ale jak chciałem się połączyć z silnikiem to przestaje odpowiadać...
  12. a od jakich innych modeli silników pasują bo z 1z to jestem tylko ja;( wiesz zrobił bym logi ale mój VAG nie chce działać w viście może ktoś poleci mi program najchętniej z linkiem
  13. Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mój samochód nie chcę przyspieszać na pierwszym i drugim biegu jest ok ale na trzecim i czwartym (na piątym to już praktycznie wcale) dzieją się komedie. A mianowicie jak wciskam pedał do podłogi to auto przyśpiesza ale po dziesięciu (około) sekundach przestaje jak by ktoś mi cegłę pod pedał podłożył. a jak puszczę gaz i znowu wciskam to znowu przyśpiesza i tak w kółko... jeszcze w czasie jazdy zapala mi się kontrolka od świeć żarowych ale jak nacisnę na hamulec to już gaśnie... i to by było chyba na tyle... proszę was o wsparcie dobrą radą. a o to kody błędów z VAG COMa; Audi a4 19 tdi 90 km 1z Kody błędów VAG-COM Silnik 01117-Generator terminal DF Load Signal 27-10 Implausible signal-intermittent 00741-Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00- Please Register/activate 00575- Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00- Please Register/activate-intermittent
  14. Witam wszystkich użytkowników tych pięknych samochodów -Ja swojejego zetora kupilem w czerwcu i niestety już miałem z nim wypadek ale się wyklepie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...