Skocz do zawartości

caro86wlkp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O caro86wlkp

Osiągnięcia caro86wlkp

0

Reputacja

  1. gtb2056vl VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM może być?
  2. podwieszanie zaworów na zimnym silniku to tylko i wyłącznie wina pompy oleju, na zimnym silniku daje zbyt wysokie ciśnienie, wszelkie modyfikacje zwiększają ten problem bo dzięki nim silnik szybciej wkręca sie na obroty a zaworek w pompie nie zdąży zbić ciśnienia. zmiana na inną używaną nic nie daje, tylko i wyłącznie nowa pompa oleju eliminuje ten problem, wiem bo sam przerabiałem to w sowim afn-ie tyle że w golfie
  3. uszczelka pod głowicą w 1.9tdi jest wieczna, przedmuchy miedzy 3 a 4 cylindrem pojawiają sie bo głowica usiada, po prostu po iluś tam milionach stuków usiądzie dziesiąte części milimetra a resztę robi ciśnienie w komorze spalania. w silnikach toyoty gdzie blok jest aluminiowy, blok siada po ok 200 tyś, wtedy tam są jaja
  4. ustaw koła do jazdy na wprost, przyłóż poziomice/listwę (przynajmniej 1.5 metra) do każdego koła i sprawdź czy idzie mniej więcej wzdłuż karoserii
  5. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478 1500 regeneracja twoich
  6. wyczyść dokładnie miejsce styku szpilki z felgą, bardzo często odkręcają sie felgi po malowaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...