Skocz do zawartości

Norge10

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Norge10

  1. to spadaj z tego forum jak ci nie pasuje
  2. To nie jest silnik do jazdy powyżej 5 tys obr. To słaby 100-konny silnik do spokojnej , wygodnej jazdy. Nie ma sensu niczego więcej w nim wymieniac bo to niewiele da. Jak będziesz go katował obrotami powyżej 5 tys. to długo nie pojeździsz. A jeśli chcesz jezdzic bardzo szybko to zmien auto.
  3. Norge10

    Jakie kable zapłonowe??

    świece zamieściłeś a nie kable maniuni
  4. Jesli masz silnik AHL to czujnik jest z tyłu pokrywy zaworów. Wymiana jest prosta, nie trzeba w ogóle spuszczac płynu. Sciągasz wtyczkę, wyciągasz zawleczkę, wyjmujesz czujnik, wyleci troszkę płynu-może pół szklanki. Montaż odwrotnie do demontazu. Robiłem to na parkingu.
  5. Norge10

    Pytanie silnik benzynowy

    [/color] przeczytałem dosyć ciekawy artykuł ale sprawdzali tylko na jednym aucie, no i do tego Cinqecento
  6. Norge10

    Pytanie silnik benzynowy

    U mnie bardzo często smierdziało w kabinie benzyną podczas postoju. Od kiedy zacząłem tankować etylinę 98 juz nie smierdzi a silnik trochę silniejszy i wcale sie nie przegrzewa. Mieszkam w Norwegii no i oczywiscie tankuję norweskie paliwo.
  7. Norge10

    Terkocząca pompa oleju.

    Napisałem ze jest terkotanie, szybkie i metaliczne. Zawory klepią inaczej
  8. Norge10

    Terkocząca pompa oleju.

    Rano jak zimno terkocze mi pompa oleju po odpaleniu silnika. Im zimniej tym dłuzej terkocze , dzisiaj np. przy minus 5 st. terkotała ze 2 min. Jak jest cieplej np. ok 0 st. to terkocze 15-20 sek. Czy muszę ją szybko wymieniać czy mozna z tym jezdzić ?
  9. Wypłucz silnik Liqui Molly, tak będzie lepiej.
  10. Po mojemu tej części sie nie wymienia
  11. ja nie musialem sie spieszyc, troszke wyplynelo a pozniej juz wcale
  12. czujnik temp w AHL znajduje sie z tyłu pokrywy zaworów przy rancie podszybia, sam go wymieniałem bez problemu na parkingu. Trzeba zdjąć wtyczkę, zawleczkę i wyciągnąć go , nie trzeba spuszczac płynu.
  13. Drzwi pasazera cięzko chodzą na zawiasach. Spryskałem różnymi smarami wszystkie miejsca mozliwe do spryskania i dalej to samo - ciężko . Czy tam jest jakaś regulacja albo specjalne miejsca do smarowania ? Auto to A4 B5.
  14. Spróbuj zatankować Shell V-Pover Racing 99 oktanową , tylko najpierw wyjeździj to co masz w baku.
  15. Napisz jeszcze czy spala ci znacznie mniej tego oleju niz wczesniej. Wiem ze teraz to moze za wczesnie na sprawdzenie tego ale napisz o tym np. za miesiąc. Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...