
LeszekA6
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O LeszekA6

Informacje
-
Imię
Leszek
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A6 C6 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
LeszekA6 obserwuje zawartość Brak informacji zwrotnej do pilota Webasto w Audi A6 C6
-
Witam. Mam od niedawna problem z sterowaniem webasto w A6 C6. Webasto zamontowane oryginalnie z sterownikiem Telestart T91. Problem w tym, że po uruchomieniu z pilota nie mam informacji że sygnał został odebrany i uruchomiono piec. Do niedawna było tak, że włączam pilotem ogrzewanie i dioda led świeciła na zielono, po czym błyskała na zielono przez około 30s co potwierdzało włączenie. Od niedawna jest taki problem że dioda zaświeci na zielono i następnie błyska szybko na czerwono jak przy braku zasięgu - a grzanie się uruchamia. Wszystko jest prawidłowo do około 2m od auta. VCDS brak błędów, antena podmieniona i nadal jest tak samo. Jakiś pomysł? Załączam nagranie z problemem i prawidłowe działanie w pobliżu auta (na zewnątrz). 20241216_135737.mp4 20241216_140000.mp4
-
Witam, który olej wybrać do 3.0TDI ASB z dpf? Motul 8100 X-Clean+ C3 5W30 czy lepszy będzie Liqui Moly Top Tec 4200 5W30. Dotychczas jeździłem na Motulu i mam wrażenie że to olej raczej mocno przeciętny. Czy warto zmienić na trochę droższy LM? A może inny? Poleci ktoś zaufane źródło sprzedaży (może być na pw)?
-
Środek do pielęgnacji kokpitu (platików)
LeszekA6 odpowiedział(a) na cabanmat temat w Pielęgnacja wnętrza
Co polecicie na deskę rozdzielczą - czyszczenie i konserwacja. Zależy mi na wyglądzie jak z salonu, tzn. żadnego nabłyszczania, przyciemniania, itp. Ma być raczej mat (chyba że oryginalnie jest to pół mat). Kolor deski ciemny szary. Co na skórę na desce? To samo co siedzenia, czy mogę potraktować to tym co na resztę deski? -
Czym zmiękczyć/nawilżyć skórę na fotelach? Skóry mam niedawno wyczyszczone i zabezpieczone zestawem od colourlock (cleaner soft + leder versegielung). Po czyszczeniu skóra zrobiła się troszkę bardziej matowa, co jest zrozumiałe, ale też jest troszeczkę mniej elastyczna i mniej delikatna w dotyku. Nie jest bardzo twarda i wysuszona. Ale obawiam się że mogą pojawić się z czasem pęknięcia lub zagięcia na boczkach od wsiadania. Wcześniej skóra była troszeczkę bardziej miękka. Teraz pytanie, czym ją zmiękczyć, nawilżyć. Leder Protector? Coś Lepszego? I czy na zabezpieczoną skórę versegielungem coś to da? Czy ponowne czyszczenie skóry, następnie jakieś nawilżenie i zabezpieczenie? I pytanie drugie. Co na skórę na deskę rozdzielczą?
-
Odkopię temat sprzed lat. Jaki prostownik polecacie do ładowania akumulatora 95Ah. Z racji pokonywania krótkich odcinków akumulator muszę raz na jakiś czas doładowywać. Zależy mi na: - ładowaniu bez odłączania akumulatora od instalacji auta. Czyli prostownik który nie ma za wysokiego napięcia ładowania, - nie za drogi, ale rozważę każdą propozycję - możliwości ładowania mocno rozładowanego aku (np. brak problemu z rozpoczęciem ładowania aku gdzie napięcie spadło do 8V). Co polecacie?
-
Na zdjęciu chyba nic nie zobaczysz. Szorstki/chropowaty lakier czuć podczas mycia ręcznego. Gąbka stawia lekki opór w porównaniu do np. dachu czy błotników. Zapewne są to zabrudzenia. Auto garażowane, nie parkowane w miejscach gdzie mogło by się czymś napylić (lakiey itp.). Lakier ma połysk. Tylko czym to zmyć.
-
Problem dotyczy głównie tylnej klapy. Po zimie lakier na niej zrobił się szorstki. Czym najlepiej i najbezpieczniej usunąć zanieczyszczenia z lakieru? Jest to Allroad więc ma plastiki nielakierowane i trochę aluminium i trochę więcej "chromu". Dlatego też pytam o sprawdzony środek który nie zaszkodzi plastikom itd.
-
Wiem że temat omawiany wielokrotnie i ile ludzi tyle opinii. Pomóżcie proszę czym najlepiej wyczyścić/odświeżyć i zakonserwować fotele. Jak zawsze wydają się niezbyt brudne, ale na moje oko zaczęły się już trochę zbyt mocno świecić. Coloulock soft (a może hard bardziej wskazany?). Czy może Gliptone - jaki? Który bardziej się nadaje, lepszy w użyciu?
-
A może kompresja na cylindrach. Jak wyglądają korekcje na wtryskach?
-
Niewiele zyskałeś, ale ważne że czuć różnicę w jeździe.Seria jest nie do jazdy. Robiliśmy z bratem 3 Audi w BRK - w tym 2xA6 z 2.5TDI BAU i AKE na 208KM. Różnica ogromna w jeździe. Ładne A6. Pozdrawiam.
-
Polecam BRK-Tuning Inowrocław. Wiedzą co robią.
-
Miałem na myśli usunięcie jej przez ingerencję w mapy softu.
-
Może ilość KM po tym zabiegu szału nie robi ale trochę Nm robi swoje i znacznie przyjemniej się jeździ. Mnie natomiast zastanawia widoczna odłączona wtyczka od przepływki na fotkach powyżej. Czy jest możliwe wyłączenie jej na stałe w 2.5 TDi? Wiem, że przy 1.9TDI da radę to zrobić. Jak w tym przypadku?
-
Świece wymienione, prąd do nich dochodzi. EGR działa jak powinien a kompresja bardzo dobra. Wtryski robione i korekcje wyglądają bardzo zadowalająco. Do tego wyczyszczony dolot, zrobiony rozrząd, rozrusznik i nowy aku. Turbo praktycznie bez luzów i oleju a poziom oleju w silniku od wymiany do wymiany bez dolewania. EGR chyba by nie miał wpływu na odpalanie.
-
A czy w temp. poniżej +5 stopni szarpał silnikiem podobnie jak przy spalonych świecach? Bo i taki objaw był zimą. Też myślałem że zmiana map pomoże, a jednak rozłożyli ręce bo minimalnie lepiej odpalał ale nadal puszczał ogromną ilość dymu.