Skocz do zawartości

Porkys

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Porkys

Osiągnięcia Porkys

0

Reputacja

  1. Ze co 60 tys to ja wiem a tego linka to juz czytalem ze dwa lata temu. Moze ktos doswiadczony cos napisze? Moze bart?
  2. Witam!!! Bardzo ladne A4 1.9 tdi, 2003 rok, 255 tys przebiegu w oryginale. Przywieziona w 2008 roku z przebiegiem 180 tys z niemieckieg salonu. Auto pewne, prawdziwe. Jedno pytanie - do skrzyni obecny wlasciciel nie zagladal NIGDY. Tzn nie wymienial oleju, filtra nic bo podobno w salonie Audi w Niemczech mu powiedzieli zeby najlepiej nic nie grzebac. Na razie skrzynia chodzi dobrze. Warto ryzykowac? Czy to juz raczej skrzynia za chwile bedzie do remontu? W 2006 roku przy przebiegu 124 tyś km skrzynia wymieniona na gwarancji w Audi. Oznaczenie skrzyni GJA. 130 tys km na tym samym filtrze, oleju itd itp. Co sadzicie?
  3. Oglądałem ostatnio takiego który był fajny ale miał kilka problemików - między innymi ten właśnie. Właściwie dalej szukam - w sobotę mam jeszcze jechać coś oglądać
  4. Jak w temacie. Po wyjęciu bagnetu leci z dziury dymek. Nie jest to bardzo mocne ale wcale nie takie słabe! Czy przyczyną może być zapchana odma czy pierścienie się kończą? Olej motul, przebieg 220 tyś w oryginale.
  5. Może i kiepskie porównanie ale dokładnie tak samo miałem w Ducato JTD. W końcu ta kontrolka zapalała mi się coraz częściej a poza tym nie było żadnych objawów. Po 2-3 miesiącach zaczął raz na 3 dni gasnąć przy obciążeniu. Skończyło się na wymianie pompy i wtrysków
  6. Dokładnie posprawdzajcie najpierw wszystkie rolki, napinacze, koła itd itp. Pompa wtryskowa raczej rzadko "chrobocze" Co do mixolu mój kuzyn leje od roku przy każdym tankowaniu do pełna. Nic się nie polepszyło i nic się nie pogorszyło - on twierdzi że jest lepsze smarowanie wtrysków i pompy.
  7. Ładna sztuka - robi robotę Ja bym się tam oglądnął...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...