Porkys 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Jak w temacie. Po wyjęciu bagnetu leci z dziury dymek. Nie jest to bardzo mocne ale wcale nie takie słabe! Czy przyczyną może być zapchana odma czy pierścienie się kończą? Olej motul, przebieg 220 tyś w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Temat poruszany na forum W PD to normalne zjawisko. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Będziesz sie przejmowal jak przestanie jeździć puki co lej on i w drogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Dymek jest normą, w PD potrafi z rurki pryskać mgiełka oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dajmler4 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 z tego co pamietam to cos jest przypchane jak dymek leci tylko kurcze nie pamietam co popytam i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 w AWX/AVF to normalka, jak Ci nie ubywa ani nie przybywa na bagnecie to nie masz się czym martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vertus69 14 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Sorry za OT. Kupiłeś auto i masz problem czy dalej szukasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porkys 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Oglądałem ostatnio takiego który był fajny ale miał kilka problemików - między innymi ten właśnie. Właściwie dalej szukam - w sobotę mam jeszcze jechać coś oglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jak biały dymek to spoko a jak ciemny to nie spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ja mam 140tys na blacie i też mam dymek i sie nie przejmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ja mam 140tys na blacie i też mam dymek i sie nie przejmuje mhm a ja mam ponad 300 i tez mam. oby nie ciemny to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm nawet w zimne dni ? Ten wątek to tzw. "szukanie dziury w duuupie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 nawet w zimne dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nawet w zimne dni to przestań nabijać bezsensowne posty do setki, aby móc umieścić ogłoszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 ja na szczęście nie mam żadnego dymku 189 tkm Nie masz ale na zimnym silniku, na ciepłym napewno się pojawia - zagrzej silnik i sprawdź, ludzie w nowych samochodach sprawdzali i leciał dymek a u Ciebie niema........ ? Chyba, że masz VP .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da. hehehe, następna mądrość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Dymek zawsze się pojawia po więcej niż 300 tysi km a kto ile ma na liczniku czy w komputerze to już tajemnica tych co kablami działali bo w PL to wszystko się da. A jak silnik ma przebieg 30 kkm to gdzie te opary oleju się wydobywają jak wyciągniesz bagnet ? A może wtedy nie ma takiego zjawiska :wallbash: z drugiej strony fajna teoria na sprawdzanie i niwelację przebiegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 He he,,,,, jak ktoś widział pompowtryska po 150tysiach to musiał za niego sporo wybuliś bo ktos przedaje dobre auto bez wad??? Każde a raczej przeważnie każde sprzedawane jest po 2 dużym przeglądzie na którym trzeba wymienić cały wydech rozrząd płyny i ponad pół zawiechy a to koszt który stawia nowe auto na 1 miejscy więc potencjalny nabywca zostawia auto na salonie w rozliczeniu i bierze nowe a polaczek z lawetą łyka robi licznik i już jest jak nówka a później ludzie się dziwią że wtryskiwacz padł po 180 tys. a w rzeczywistości na już prawie 400tysięcy. Wiem to bo robiłem w belgi na serwisie audi więc nie piszcie mi że takich bajerów że ktoś sprzedaje auto za 2/3 ceny z małym przebiegiem. Postawicie się na jego miejscu, czy sprzedali byscie auto jak nowe które się nie psuje i ma mało najechane, wątpię. Także prawda jest bolesna, auta z zachodu są albo całe z dużym przebiegiem albo mocno uszkodzone i innych nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się