Skocz do zawartości

krzysiekbp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O krzysiekbp

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co do klepania mozna sprobowac odlaczyc podcisnienie od gruszek kolektora ssacego, jak ustanie to pewnie walek. Wypadanie zaplonow zacznij od spr rozrzadu, gr93, 92, 91, juz nie pamietam dokladnie i sprawdz czy nastawniki trzymaja. No i czy ma katy i w jakim stanie.
  2. Jak bedzie rowno pracowal to mysle, ze juz nie bedziesz doregulowywac:) ale w sumie klucz 17 w lape i mozna doregulowywac:)
  3. Wydaje sie, ze robisz wszystko dobrze. Sprawdz ten czujnik walu korbowego, tez mialem blad po wrzuceniu silnika, ciezko palil i gasl. Jak odpali to poczekaj troche jak koledzy pisza i wartosci powinny wskoczyc w gr93. Chyba ze czujniki walkow uszkodzone, wyjmij i sprawdz bo czasem sa powycierane.
  4. Dawno nic nie pisalem, w aucie w sumie jakies pierdoly sie dzieja typu przetwornica xenona, czy niestety podsufitka z tylu sie odkleja ehh. Poza tym wpadły 19', mysalem, ze bedzie bardziej twardo, a miedzy nimi a 17 na 1bv nie ma wielkiej roznicy hehe. Mam jeszcze drugi zestaw amorkow z talerzykami od b5 i tak kminie czy zmieniac czy zostawic jak jest. No i wpadla instalacja KME.
  5. krzysiekbp

    Nasada głowicy

    Nastawniki 10nm, a nasady glowicy nie pamietam dokladnie ale chyba tez
  6. Ale fazator sie nie przekreci jak ruszysz go tym kluczem, to jest praktycznie niewyczuwalne, bo jest zblokowany pinem wewnatrz, jak rozbierzesz to zobaczysz. A fazator obraca sie luzno na walku jak jest poluzowany bez paska?
  7. Fazatory maja sie luzno obracac, zakladasz pasek, napinasz, dokrecasz fazatory uprzednio uzywajac tego klucza do fazatorow wydechowych. Wal korbowy zblokowales?
  8. Piękna sprawa, konkretne podejście do pracy Też muszę u siebie zająć się troszkę podwoziem.
  9. o Cie ch**, ta rura ledwo upchana do kolektora. Że tak powiem, jest moc:) fajna zabawka:)
  10. "jak Ty mnie zaimponowałeś" , czekam na dalsze postępy
  11. Gdzieś kiedyś widziałem filmiki z uturbionym asn, ale za wiele info nie było. Pewnie większość właścicieli myślących o turbo wyszła z założenia, że łatwiej będzie wsadzić 2.7bt Masz moje mentalne wsparcie
  12. Fajna opcja ale jak mówisz kosztowna, ale jak można sobie pozwolić na 2.7 to czemu nie:) A swapowanie 2.8 to podobny koszt do remontu, a nie wiadomo w jakim stanie sie to kupi, więc niekoniecznie musi wyjść ekonomicznie:)
  13. Hehe co poradzic, auta sa juz stare, ale mają coś w sobie i się pakuje kase ja 2.4 nie brałem pod uwagę bo nie występował z q w b6 i nie miały tipa. Chciałem automat a multitronic mi nie podchodzi:) Więc wybór prosty:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...