
krzysiekbp
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O krzysiekbp

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Biała Podlaska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co do klepania mozna sprobowac odlaczyc podcisnienie od gruszek kolektora ssacego, jak ustanie to pewnie walek. Wypadanie zaplonow zacznij od spr rozrzadu, gr93, 92, 91, juz nie pamietam dokladnie i sprawdz czy nastawniki trzymaja. No i czy ma katy i w jakim stanie.
-
Jak bedzie rowno pracowal to mysle, ze juz nie bedziesz doregulowywac:) ale w sumie klucz 17 w lape i mozna doregulowywac:)
-
Wydaje sie, ze robisz wszystko dobrze. Sprawdz ten czujnik walu korbowego, tez mialem blad po wrzuceniu silnika, ciezko palil i gasl. Jak odpali to poczekaj troche jak koledzy pisza i wartosci powinny wskoczyc w gr93. Chyba ze czujniki walkow uszkodzone, wyjmij i sprawdz bo czasem sa powycierane.
-
Dawno nic nie pisalem, w aucie w sumie jakies pierdoly sie dzieja typu przetwornica xenona, czy niestety podsufitka z tylu sie odkleja ehh. Poza tym wpadły 19', mysalem, ze bedzie bardziej twardo, a miedzy nimi a 17 na 1bv nie ma wielkiej roznicy hehe. Mam jeszcze drugi zestaw amorkow z talerzykami od b5 i tak kminie czy zmieniac czy zostawic jak jest. No i wpadla instalacja KME.
-
Nastawniki 10nm, a nasady glowicy nie pamietam dokladnie ale chyba tez
-
Ale fazator sie nie przekreci jak ruszysz go tym kluczem, to jest praktycznie niewyczuwalne, bo jest zblokowany pinem wewnatrz, jak rozbierzesz to zobaczysz. A fazator obraca sie luzno na walku jak jest poluzowany bez paska?
-
Fazatory maja sie luzno obracac, zakladasz pasek, napinasz, dokrecasz fazatory uprzednio uzywajac tego klucza do fazatorow wydechowych. Wal korbowy zblokowales?
-
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
krzysiekbp odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Trzeba odpalac i nagrywac jak gada -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
krzysiekbp odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
o Cie ch**, ta rura ledwo upchana do kolektora. Że tak powiem, jest moc:) fajna zabawka:) -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
krzysiekbp odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Elegancko?? -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
krzysiekbp odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
"jak Ty mnie zaimponowałeś" , czekam na dalsze postępy -
Gdzieś kiedyś widziałem filmiki z uturbionym asn, ale za wiele info nie było. Pewnie większość właścicieli myślących o turbo wyszła z założenia, że łatwiej będzie wsadzić 2.7bt Masz moje mentalne wsparcie
-
Fajna opcja ale jak mówisz kosztowna, ale jak można sobie pozwolić na 2.7 to czemu nie:) A swapowanie 2.8 to podobny koszt do remontu, a nie wiadomo w jakim stanie sie to kupi, więc niekoniecznie musi wyjść ekonomicznie:)
-
Hehe co poradzic, auta sa juz stare, ale mają coś w sobie i się pakuje kase ja 2.4 nie brałem pod uwagę bo nie występował z q w b6 i nie miały tipa. Chciałem automat a multitronic mi nie podchodzi:) Więc wybór prosty:)