Skocz do zawartości

CUB@

Pasjonat
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CUB@

Osiągnięcia CUB@

0

Reputacja

  1. Chyba jeszcze w tamtych czasach żyjesz Jeździj sobie dalej swoją starą super serią i broń boże nic nie zmieniaj bo przecież takie zmiany to pod publikę. btw, Dla mnie seryjna b5 z 1995 niewiele różni się od 80. I jedno i drugie to auta, których sylwetka pierwszą młodość ma już dawno za sobą Co za podejście Wejdź sobie kolego w dział Moja A4 i zobacz jak koledzy pomodzili autka, wcale nie robiąc z nich nowszych modelów i bez żadnej wioski... No chyba że zatrzymałeś się na czasach PRL .... No tak lincz. Nie użyłem określenia "wioski" - zamiast kombinować przy aucie naucz się czytać i pisać.
  2. Trochę przypomina czasy PRL kiedy to ze starego maluszka robiło się nowszy mode
  3. Do czego potrzebny ten grill S4 skoro masz A4, Nie lepiej sprzedać auto i kupić S-ke niż zrobić publikę "S"-ki a jeżeli nie masz kasy zostaw autko w ori chyba że lubisz mix
  4. Jeżeli Tobie się podoba to jest ok nigdy nie będzie tak że wszystkim będzie odpowiadało.
  5. Słabo szukałeś http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=59471.0;highlight=jak+pod%B3%B1czy%E6+szyby+szyb ja w ten sposób podłączyłem i ganiają elegandzko czerwony z szarym paskiem nie podłaczałem po zapłonie tylko pod załączenie radia po stacyjce - wystarczy włożć kluczyk i szyby są aktywne bez zapłonu
  6. Rodacy zza granica potrafią być gorsi niż najczarniejszy murzyn , przygotuj się na pracę w upałach jak i deszczu (odpowiednia odzież) .
  7. na kanale 46 i 47 pokazuje dobrze było 13st chyba że to złe kanały
  8. kostkę klimatronika rozbroiłem i na bank jest pin1 , a co do termometru to na 10 nie zadziała wogóle nawet się nie zaświeci
  9. poczytałem wątek i postanowiłem podłączyć termometr (10 pinów) . Z klimatronika wg. instr. opisywanych przez kolegów podłączyłem pin 1 B do termometru w miejsce nr 3 (też próbowałem na 10 pinie ale tu nic nie daje) +12V na 1 pin term. i mase na 2pin term. Zaświeca się termometr ale temperatura jest +55 st , mam dwa termometry i pokazują to samo . Czy z tego wynika że trzeba będzie dolożyć oddzielny czujnik temp? [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 10:07_________________________________________________up[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 14:42_________________________________________________up
  10. Jeżeli długo pracowała to tak jak kolega napisał gdzieś musial układ się rozszczelnić(bardzo możliwe że przy siłowniku klapki paliwa) i nie stawia oporu przez co mogła się przegrzać pompka .Bardzo często spotykam się z ODKROJONYMI lutami na płycie wystarczy lutownica i poprawić je i jest ok , chyba że stopiła się przy silniczku i tak bywa
  11. Metoda jest dobra bo być może już są opory a problem tkwi w czym innym. Panie biegły elektryku a jakie opory ?
  12. jeżeli masz ledowe żarówki to zmień na normalne i komunikat zniknie
  13. Led nie ma takiego oporu jak zwykła żarówka i tak sie robi
  14. Co chcesz osiągnąć przez to ? Normalne jest że zgaśnie zadusisz go no chyba że jest niesdzczelny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...