Skocz do zawartości

dziur88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziur88

Osiągnięcia dziur88

0

Reputacja

  1. No przecież gruszki nie wyciągałem, tylko wężyk ściągany i zaślepiony. Logi niedługo wkleję bo zrobione 011. Przy tej operacji też jest przeładowanie tak jak wcześniej. Przy zblokowaniu gruchy, śrubka centrująca na max u góry żeby nie mogła sztanga się podnieść w razie nieszczelności to samo. Przeładowanie. Zrobiłem zdjęcia ecu, wkleję ale nie wydaje mi sie żeby coś tam było wlutowane. Po ściągnięciu wężyka i zaślepieniu turbinka wstaje troche później i duł jest ospały ale i tak przeładowywuje na wyższych obrotach.
  2. wklejam dane o ECU Andrzeja https://picasaweb.google.com/lh/photo/dDRn8V5Z7MLg5N30HLah0Q?feat=directlink jak mozecie to sprawdzcie
  3. Właśnie chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tą sztangą. To u mnie idzie do góry, żadnych problemów z samochodem, na logach dynamicznych wartość ciśnienia pokrywa sie niemalże idealnie z mapą, nie przekracza 2000 przy gazie w podłodze. Audi A4 B5 98r AFN automat. fragment loga pierwsza żółta kolumna prędkość/obroty/ciśnienie według mapy/ciśnienie rzeczywiste https://picasaweb.google.com/lh/photo/ExwQKpS0FfSUq4q_WC-_HA?feat=directlink Dodam, że jutro u adnrewsc sprawdzimy wakuometrem wartości podciśnienia i porównamy z moimi. Być może za szybko odpuszczałem gazu i najpierw sztanga w góre a potem gwałtownie w dół. Do głowy przychodzi mi tylko zatkany wylot spalin: EGR bądź katalizator. Podpowiedzcie jak to sprawdzić.
  4. Witam obecnie Audi a4 98" 1,9 tdi afn w automacie. Historie z 4 kolkami zaczalem z audi 80 2.0 16v nastepnie a6 c5 2,5 tdi, a4 jest trzecim audi w moich rekach Bardzo mile zaskocznie jeśli chodzi o dynamikę, spalanie a przedewszystkim koszt części zwłaszcza w porównaniu do 2.5 Tdi Od czasu do czasu bywam na spotach Audi Śląsk pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...