Skocz do zawartości

BUDY

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BUDY

Osiągnięcia BUDY

0

Reputacja

  1. spróbuje posprawdzać kable a słyszałem że ''cykaja" na postoju włączają sie i wyłączają wydaje mi się że to może być wina (ECU) albo plusa skoro mają wspólny i obydwa w tym samym czasie szfankują i z taką sama częstotliwością bo jak by były zwalone to chyba cały czas by szfankowały a tu jak im cos odbije to chodzi wszystko oki. a po chwili znowu du.... [br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 17:15_________________________________________________a mam jeszcze pytanie czy przewody idą do tego modułu w komorze silnika czy pod tylną kanapą?????????????
  2. doba wiem ze steruje turbiną ale jak oba włączają sie i i wyłączają to nie będzie wina tego co steruje nimi tylko nie wiem czy steruje tymi zaworkami moduł w komorze silnika czy tam pod tylną kanapa bo nie problem wywalić kase na nowe zawory jak moduł sterujacy jest zwalony
  3. Mam pytanie co steruje zaworem n75 i n18 bo podczas jazdy te dwa zaworki warjują załączają sie i wyłączają i autam jedzie się jak na rodeo czy to zawory czy też sterowanie nimi. odłączłen n18 a z n75 odłączyłem przewód zasilający podciśnienie i podpiołem bezpośrednio do turbiny i auto chodzi jak marzenie i jeszcze jedno czy od takich przeróbek coś się może stać????????????????
  4. BUDY

    [ALL B5] Zawór n108

    nom tak bo historia jest trochę dłuższa najpier padło mi turbo po regeneracji turbinki założyłem i nie odpalił więc dałem do mechanika a po diagnozie powiedział ze coś z pompą i pompa poszła na sprawdzenie no i poprzedni właściciel coś grzebał przy niej i skręcił ją na silikon i to właśnie gluty silikonu zapchały pompę przy okazji wymienili jakieś zaworki i sprężynki od razu wymieniłem rozrząd i wszystkie filtry oraz olej auto ożylo ale trochę zaczęło bujać silnikiem tak jakby na jeden pic nie palił tak jak trzeba tak pojeździłem ze trzy tygodnie turbinka śmigała jak marzenie ale po malu zaczoł w tym czasie głupieć tak jakby coś odcinało moc i nie palił na wszystkie gary po czym coś przeskoczyło i rakieta wszystko ok. do zgaszenia i na nowo nie ważne czy ciepły czy zimny aż w końcu nie odpalił mi już rano tylko raz na jakis czas zagada na chwilę tak to kopci i nic więcej jutro wrócę z delegacji to zobacze ten rozrząd i się okarze
  5. BUDY

    [ALL B5] Zawór n108

    wiem że to czujnik mały błąd a wyżuca mi takie coś w błędach 65535 Uszkodzony sterownik ECM. 550 Kontrola startu wtrysku > przewody, elektrozawór czasowy wtryskiwacza, niski poziom paliwa, zakres czasowy pompy i jeszcze czujnik tem. cieczy chłodzącej SPORADYCZNY gadałem dzisiaj z pompiarzem który miesiąc temu przeglądał mi pompę bo jak wymieniałem rozrząd to dałem ją na przegląd też mi powiedział że tan zawór rzadko pada i problem może leżeć w tym że pompa przeskoczyła na rozrządzie o ząbek lub i nie morze czujnik się połapać a kompletu logów nie zrobie bo auto nie chce odpalić tylko kopci i raz na jakiś czas na chwilkę ruszy i od razu gaśnie sprawdzę jak wygląda na znakach i zobaczymy
  6. BUDY

    [ALL B5] Zawór n108

    mam pytanie padł mi czujnik n108 wie może ktoś jaki jest koszt wymiany go i czy bardziej opłaca się kupić ze szrotu
  7. ciężko powiedzieć miałem to samo ale mi pomogła wymiana płynu może gdzieś jest mała nieszczelność że nie pluje płynem a zaciąga powietrze miałem tak w MONDEO
  8. BUDY

    [B5 ALL] Syczenie w maglownicy

    Jestem już po wymianie płyny syczenie prawie zanikło z dnia na dzie jest coraz lepiej wczoraj jeszcze było głośno ale dzisiaj sporadycznie płyn lałem zielony mineralny jakiś niemiecki nie pamiętam jaka nazwa morze febi albo co tam innego w sklepie polecali do audi w każdym razie:) tylko czasem kierak mi się przytnie po wymianie przy skręcaniu w prawo odpowietrzyłem układ pojeździmy zobaczymy
  9. witam mam taki problem wczorajszego popołudnia zaczęła mi syczeć maglownica dźwięk słychać w kabinie wyraźnie w miejscu gdzie łączy się wałek od kierownicy z maglownicą przy skręcaniu owo syczenie zanika pompa nie hałasuje nie ma też żadnych wycieków ani z pompy ani z magla wspomaganie chodzi lekko bez żadnych oporów nie wiem jaki jest płyn w wspomaganiu ma kolor czarny zastanawiam się co to morze być czy coś poważnego czy może wystarczy zmiana płynu ????????????????? :mysli:
  10. BUDY

    [B6 AVF] Co to za błąd?

    nie mam jeszcze VAGA mam auto dopiero od miecha. :banan2: :banan2: dzięki za info pozdro javascript:void(0);
  11. BUDY

    [B6 AVF] Co to za błąd?

    witam mam pewien problemik posiadam a4 z 95r 1.9tdi zaczął wyświetlać nie się pod licznikiem kilometrów błąd chyba nie jestem pewien bo od niedawna mam audiczke jest coś takiego " 1n1 " szykałem i ni jak nie mogę znaleść co to oznacza morze ktoś wie???????????????
  12. witam wszystkich mam na imię Seba jestem z okolic włocławka kuj-pom posiadam od niedawna a4 B5 z 95 roku z silnikiem 1.9 Tdi 110 koników pozdrowionka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...